Ach kom, dit is nog NIKS.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:09 schreef wonderer het volgende:
Ik buig naar de meester. Zo vals kan ik niet zijn al zou ik het willen
Dank je, komt door hier en ik mail tegenwoordig ook met mijn broer in het NL, en hij stuurt ze verbeterd terugquote:Op donderdag 4 december 2008 18:17 schreef wonderer het volgende:
Nu je het er toch over hebt, Nuno, je bent inderdaad een stuk vooruit gegaan sinds je hier komt. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dat is... beangstigendquote:Op donderdag 4 december 2008 18:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ach kom, dit is nog NIKS.. Als in: serieus.
Klote. Wat is er met je teen dan? Komt dat zo maar opzetten?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef Cybart het volgende:
mn grote teen is ontstoken
en ik weet nog steeds niet of ik dit jaar nog ga afstuderen....
nee, had vorige week een stuk kapot, wond is niet dichtgegaan... en tadaaaquote:Op donderdag 4 december 2008 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klote. Wat is er met je teen dan? Komt dat zo maar opzetten?
Ik wilde het nog een beetje beschaafd houden, voor het geval dat de hoer ze hier ook kwam lezen. Maar als we alle formaliteiten, netheden, en etiquette achter ons mogen/kunnen laten......quote:
Heeft het een met het ander te makenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:27 schreef Cybart het volgende:
mn grote teen is ontstoken
en ik weet nog steeds niet of ik dit jaar nog ga afstuderen....
Brrr. Voetenbadje met biotex? Dat deden wij vroeger "altijd".quote:Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, had vorige week een stuk kapot, wond is niet dichtgegaan... en tadaaa
Hang es niet zo de valse nicht uit jijquote:Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wilde het nog een beetje beschaafd houden, voor het geval dat de hoer ze hier ook kwam lezen. Maar als we alle formaliteiten, netheden, en etiquette achter ons mogen/kunnen laten......
nee, ook nog niet eens.... zou wel moeten natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heeft het een met het ander te maken
straks maar ff in de soda inderdaad,quote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brrr. Voetenbadje met biotex? Dat deden wij vroeger "altijd".
Ik probeer hier mijn al de hele tijd mijn lieve kant te promoten na alle rellen van vroeger... (A) Gooi jij roet in het eten (A) Maar misschien heb je gelijkquote:Op donderdag 4 december 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brrr. Voetenbadje met biotex? Dat deden wij vroeger "altijd".
[..]
Hang es niet zo de valse nicht uit jij
een vrouw die een dildo in de pisbuis van een man ramtquote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
Ik durf niet te kijkenWaar gaat het over?
GODDAMN AUW!!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
dit zag ik staan in een andere topic. Echt zieke shit.
[link verwijderd]
o ja, goeiemiddag!
correctie:quote:
Okee, dat hoef ik NIET te zienquote:Op donderdag 4 december 2008 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een vrouw die een dildo in de pisbuis van een man ramt
2girls1cupquote:Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, dat hoef ik NIET te zien
Is dit de nieuwe two girls one cup of hoe heet die rotzooi?
McDonalds schijnt leuk te zijn!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet op zoek naar een andere baan
Iemand nog leuke tips?
Als manager verdien je er best goed heb ik gehoordquote:Op donderdag 4 december 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
McDonalds schijnt leuk te zijn!
Aw.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat soort shit willen we dus niet op het forum zien, vandaar je ban.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
de SOA bunch wordt kleinerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als ik wat zeg gaat ze het op een ander forum herhalenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Mag ik nog commentaar op mijn Rianne imitatie (A)
Ik denk dat Rianne in jouw de nieuwe ghost writer heeft gevondenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Mag ik nog commentaar op mijn Rianne imitatie (A)
Ik geloof niet dat ze die nodig heeft, ze heeft in een jaar of zo tijd drie boeken geschreven en de vierde is bijna af.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat Rianne in jouw de nieuwe ghost writer heeft gevonden
PM mag, en wel forum (A)quote:Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, als ik wat zeg gaat ze het op een ander forum herhalen
Damn, zelfs stephen king doet er langer over, en die schrijft ze aan de lopende band :S (maar wel goed danquote:Op donderdag 4 december 2008 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze die nodig heeft, ze heeft in een jaar of zo tijd drie boeken geschreven en de vierde is bijna af.
Toch dank jequote:Op donderdag 4 december 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat Rianne in jouw de nieuwe ghost writer heeft gevonden
Ja, ik ben niet helemaal achterlijkquote:
Jij niet neequote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet helemaal achterlijk
ja gooi het allemaal maar hier neer (of geef een linkje)quote:Op donderdag 4 december 2008 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij niet nee
Maar men mag toch wel weten wat die sleazy achterbakse niet zo aardige mevrouw (modjes lezen he (A)) over jou zegt? (A)
Fight fire with fire (A)
Ik had dit even nodig voor mijn sinterklaas gedichtjesquote:Op donderdag 4 december 2008 19:57 schreef Burner82 het volgende:
Hey Rianne,
jij maakt hier veel vuile panne.
Als jij Wonderer disst,
en doet alsof hij over je boek heen pist.
Denk dan niet dat wij hier liggen slapen,
zoals wij na jouw boek lagen gapen.
Wonderer is wel goed,
ik hoop dat jij boet.
Gr,
Dichtpiet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |