thnx, ff een bladwijzer voor gemaaktquote:Op donderdag 4 december 2008 15:38 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat is dan een bestandje van 10.7 GB ofzo (alle boeken in totaal)
http://www.pdf-search-engine.com/vampire-masquerade-pdf.html
Vind het ook best hoor, jullie doen maarquote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens met 336 britneyposts of daniel bddingfields. Lees er maar overheen
Fat ugly lesbianism is tegenwoordig een bloodline? Dat is opvallend.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:41 schreef Ang3l het volgende:
In Requiem zit trouwens ook een HIW-bloodline, behorend tot de Daeva clan:
Bargain hunt!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik vidn die boeken echt heerlijk om te verzamelen, maar ze zijn zo focking duur!
Dramatiek!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Raakt ze zijn borstkas aan? Doet ie d'r jurk al uit?
Mja, die paar oude die ze bij de Eppo nog hebben is niet de moeite waardquote:
Ik kan er niet naar kijken, ik sterf d;raan!quote:
Neemt het je over?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan er niet naar kijken, ik sterf d;raan!
Jaloersheid draait de heiligen de zee in!quote:
Fietsenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:51 schreef wonderer het volgende:
Mmm, mijn schouder doet lang niet zoveel pijn meer, zal ik gaan krachttrainen of gewoon fietsen, voor de zekerheid, en volgende week weer gaan trainen?
En ik maar denken dat ik niet tactisch wasquote:
Haar tweede boek komt in mei uit, leef je uitquote:Op donderdag 4 december 2008 18:02 schreef Gellarboy het volgende:
Sorry, ik liet me even gaan.. "Ik vond het een heel mooi boek en ik hoop dat er een vervolg komt."
.
Zo beter?
Moeten ook wel onderzetters zijn... zelfs de open haard wil het niet hebben volgens mij....quote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef Gellarboy het volgende:
Super, tegen die tijd is dit deel vast al versleten. Het kan soms hard gaan he, met je onderzetters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |