Elleboog op tafel. Stift!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
H2O, water, vuur, omkeren en draaien naar zes toe.
Je moet het ook net van te voren zeggen, en niet 200 reacties van te vorenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef Noortje. het volgende:
Oh mannnn heb ik voor niets hierop gewacht
Nou dan ga ik maar weer Grieks leren.
Wou jij super graag het topic openen danquote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef Noortje. het volgende:
Oh mannnn heb ik voor niets hierop gewacht
Nou dan ga ik maar weer Grieks leren.
Over 111 topics krijgt ze weer een kansquote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Wou jij super graag het topic openen dan?
Deed ik!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet het ook net van te voren zeggen, en niet 200 reacties van te voren![]()
Ja, maar ik vergeef je (misschienquote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Wou jij super graag het topic openen dan?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
H2O, water, vuur, omkeren en draaien naar zes toe.
Nieuw topic openen blijft altijd gezeikquote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Mark336 het volgende:
Oeps sorry dan.. Ik maak meteen weer vrienden
Maak je niet druk, ik ben gestrest en chagrijnig en het boeit me over twee minuten al niet meer!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Mark336 het volgende:
Oeps sorry dan.. Ik maak meteen weer vrienden
En de vraag... wie opent t topic daarna?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Over 111 topics krijgt ze weer een kans
Ik stem voor Hans, als top-poster zijndequote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En de vraag... wie opent t topic daarna?
Ik denk dat het dan wel tijd is voor een topic van Marichaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En de vraag... wie opent t topic daarna?
Knufje tegen de stress Noorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben gestrest en chagrijnig en het boeit me over twee minuten al niet meer!
Idee!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan wel tijd is voor een topic van Maricha
Wat zij zegt!quote:
lolquote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Hehehehehe, zit op de hyve te kijken van die lekkere jongen van op de dansschool van destijds...
Nog steeds lekker, maar nog steeds bij zn ouders wonend en zo te zien nog steeds dezelfde sneue vrienden als toen we op de middelbare school zaten
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Mark336 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst: De CM2320nf kleurenlaserprinter
Vond het wel eens tijd worden nadat ik per maand vier kleuren cartridges en vijf zwarte gebruikte
Zelf boekdrukker spelen kan soms nadelig uitlopen qua kosten
Naja iets groters.. hij kwam binnen in een doos waar wasmachines inzitten :S.. Ging bijna niet de trap op.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Tijd voor wat groters dan idd
.
http://tinyurl.com/5bx977 zo welquote:Op woensdag 3 december 2008 21:37 schreef Mark336 het volgende:
Maar die link via jouw twitter klopte niet
Smoessssjes!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwam omdat Fok! vrij traag reageerde toen ik op invoeren drukte.
Sex on The Beachquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Brennel het volgende:Yellow
![]()
Mijn request zal wel niet meer komen, en ik had hem nog wel zo orgineel aangevraagd
Deel het met onschhh!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef Brennel het volgende:Yellow
![]()
Mijn request zal wel niet meer komen, en ik had hem nog wel zo orgineel aangevraagd
Ja, alweer een tijdje.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel schat, sta je al ff droog jongen?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:
quote:[..]OEH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Wat probeer je te zeggen?quote:
Je leeft nog.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Zo hee, wat een nummer wel niet met je kan doen (Coldplay - Yellow). Hoezo ik begon te trillen en stortte in.
Misschien tot morgenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeroen, dank je wel voor je request!
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Brennel het volgende:
Schrijf je een gedicht met je request erin, wordt ie niet gedraaid![]()
Ik heb trouwens ooit eens iets van 60 gedichten geschreven, toen die tijd opgeslagen op diskette (ja) maar ik heb die diskette nooit meer terug kunnen vinden... gvd.
* Brennel voelt een chagrijnige/emo bui op komen en gaat maar snel naar bed
Truste
Mzzzlquote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef Mark336 het volgende:
Ik ga nog maar wat TV kijken en dan straks eens wat slapen
Auf WiederSehn (of hoe je het schrijft)
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
zow heej een uur met me ma aan de foon gehangen
ZO, dat was een lang gesprek.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
zow heej een uur met me ma aan de foon gehangen
ja ja ben dr nog, tot P&Wquote:Op woensdag 3 december 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ik wilde net zeggen dat Hans weer alleen is, maar er is nog iemand
[..]
![]()
Dio ofzo iets. Niet echt voor herhaling vatbaar, imo.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef on_air het volgende:
Welk een Nederlansche rep bagger was dat?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
een afslank broek van de tellsell gekocht![]()
jah die zijn echt triest..maargoed, omdat ik in een winkel werk, en elke dag dus wel 2 keer door de winkelstraat moet, word ik elke dag aangesproken door EDI sufkutten, kranten-megolen en goede-doelen-sterfgevallenquote:
Irritant is dat ! heb het trouwens ook al vaak gehad dat ik werd aangesproken door dat soort volk. Ik negeer die gasten meestal. " Mag ik je wat vragen? ". uuhhm, nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah die zijn echt triest..maargoed, omdat ik in een winkel werk, en elke dag dus wel 2 keer door de winkelstraat moet, word ik elke dag aangesproken door EDI sufkutten, kranten-megolen en goede-doelen-sterfgevallen
Jah negeren of iets mompelen is idd t beste, maar elke dag....quote:Op woensdag 3 december 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant is dat ! heb het trouwens ook al vaak gehad dat ik werd aangesproken door dat soort volk. Ik negeer die gasten meestal. " Mag ik je wat vragen? ". uuhhm, nee.![]()
quote:Calvin Harris
Zit die Cos weer eens te slapen? Wakker worden Cos!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij moet Yeah Yeah Yeah zeggen
Nog een maand ! dan staat de basketbal TOPPER tussen Groningen - Den Bosch op het programma. 't gaat een heksenketel worden in de Martiniplaza. Dus mocht je niets te doen hebben op zaterdag 3 januari en het lijkt je leuk om die wedstrijd te zien dan zou ik zeker adviseren om te gaan. Dit zijn DE wedstrijden van het jaar.quote:
Den Bosch speelt in de jupiler league hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een maand ! dan staat de basketbal TOPPER tussen Groningen - Den Bosch op het programma.
Wihihiquote:Op woensdag 3 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit die Cos weer eens te slapen? Wakker worden Cos!
En dat is maar goed ook!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Den Bosch speelt in de jupiler league hoor
Ben je al aan 't aftellen?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een maand ! dan staat de basketbal TOPPER tussen Groningen - Den Bosch op het programma. 't gaat een heksenketel worden in de Martiniplaza. Dus mocht je niets te doen hebben op zaterdag 3 januari en het lijkt je leuk om die wedstrijd te zien dan zou ik zeker adviseren om te gaan. Dit zijn DE wedstrijden van het jaar.
En dan zap je naar 3FM en dan hoor je de 3FM megahit... Al zat daar weer voor de nieuwe? van Pete Philly & Perquisite (Q & A). Wel een aardige single.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wihihi.
Eerst gezellig KinkFM gestreamd toen ie er mee op hield, toen maar 's KXRadio geprobeerd. Draaien die klojo's ook gewoon Krezip, 50Cent en fucking Breenpower.
Kun je voor hetzelfde geld 3FM luisteren. Ook wel net zo gezellig.
Heb het in elk geval wel even genoteerd want die wedstrijd wil ik absoluut niet missen. Het is trouwens ook pas vandaag bekend geworden dat de wedstrijd op 3 januari zal worden gespeeld. Jammer dat je dan niet in Grunn bent..quote:Op woensdag 3 december 2008 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ben je al aan 't aftellen?![]()
Ben alleen bang dat ik dan niet in Grunn ben..
nice !quote:Op woensdag 3 december 2008 23:11 schreef cosmick het volgende:
Een 22" scherm op een laptop werkt prima trouwens.
24" ookquote:Op woensdag 3 december 2008 23:11 schreef cosmick het volgende:
Een 22" scherm op een laptop werkt prima trouwens.
GUTE NACHT!!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu ga ik ALLEIN ALLEIN slapen. Trusten.
jeugdsentiment denk ikquote:Op woensdag 3 december 2008 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Waarom Wendy & Lisa - Are You My Baby? op de 3voor12 playlist staat is mij een volkomen raadsel. Wat een vreselijk suffe plaat.
Ik kom ze regelmatig tegen bij het station, waar ik ze meestal al vanuit de verte zie staan. Dan is het gewoon kwestie van blik op oneindig en stevig doorlopen, wordt ik dan alsnog aangesproken mompel ik meestal "geen tijd!" (want ze staan er nooit 's ochtends, altijd 's middags als ik m'n trein moet halenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant is dat ! heb het trouwens ook al vaak gehad dat ik werd aangesproken door dat soort volk. Ik negeer die gasten meestal. " Mag ik je wat vragen? ". uuhhm, nee.![]()
Calvin Harris
Dit is wel via draadloos netwerkquote:
Oftewel die blijft waarschijnlijk weg nuquote:Op donderdag 4 december 2008 01:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Bert zegt net dat het best zou kunnen dat Winfried niet meer terugkomt op 3.
Hij is nu ook alweer een flinke tijd 'verdwenen'...
Ik heb er ook vet veel zin in!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:53 schreef MissHobje het volgende:
Vanavond naar that's livewoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeei zin in
Dacht ik ook al te horen, die dochter gaat vandaag trouwens niet blij zijn op school.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Noemde hij nou het telefoonnummer van Rijschool Jeanette?071 nogwat..
Ik denk dat de mensen bij haar op het VMBO allemaal net als haar over Giel denken.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dacht ik ook al te horen, die dochter gaat vandaag trouwens niet blij zijn op school.
Zelfs Giel was er een beetje stil van....quote:Op donderdag 4 december 2008 07:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Misschien wel, maar zodra ze d'r bek open trekt ....
Vandaag ben je op tijdquote:
Maar dan wel met muziekquote:Meneer Bloem ... die man moet een radio programma krijgen!
Ik heb ff gecheckt, maar ik ga nooit meer thuis kunnen komen met het OV na éénen.quote:Op donderdag 4 december 2008 07:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb er ook vet veel zin in!
Er zijn nog gastenlijst plekken vrij! http://3voor12.vpro.nl/gastenlijst
Meneer Bloem is een baas.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:17 schreef Mark336 het volgende:
Meneer Bloem ... die man moet een radio programma krijgen!
*naar buiten kijktquote:Op donderdag 4 december 2008 08:33 schreef Mokus het volgende:
Goedemorgen
en ja.... Het heeft gesneeuwd!!
Mee eens....quote:Op donderdag 4 december 2008 09:18 schreef JJH het volgende:
Gatverdamme, die poppen.![]()
Had er wel eerder van gehoord, maar het blijft ranzig.
Oh, is rijschool Jeanette vanochtend weer langsgekomen?quote:Op donderdag 4 december 2008 07:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Noemde hij nou het telefoonnummer van Rijschool Jeanette?071 nogwat..
een klassiekerquote:Op donderdag 4 december 2008 10:16 schreef cosmick het volgende:
Walk This Way blijft toch best wel ok!
Vooral de 12"; waar de originele beat nog ff gebruikt wordt en de gitaarsolo nog 15 minuten doordenderdquote:
Also also alsoquote:Op donderdag 4 december 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutnummer, dat nieuwe vehikel van Kings of Leon. Die produceert bijna net zulke erge geluiden als die loser van Snikkelbek![]()
.
Dat moet niet op een vast tijdstip; dan treedt gewenning opquote:Op donderdag 4 december 2008 10:40 schreef Dandelion het volgende:
Ze Roel ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij gister een nieuwe traditie gestart was met de RDAD Roel's Dagelijkse Appetijtelijke Dame.
ah fuck, ik ben d'r blijkbaar nu al aan gewendquote:Op donderdag 4 december 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet niet op een vast tijdstip; dan treedt gewenning op.
Vertel....vertel....quote:Op donderdag 4 december 2008 09:39 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk is mijn postgedrag onlangs besproken in ONZ
Die onzin, wat mij betreft het hele jaar door Pepernoten in de winkel, de kerstkransjes d'r naast, daarboven de paaseieren, en het hele jaar door dagelijks minimaal een keer Slade!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Neeheej, de Sint is nog in t land!
Vanaf zaterdag mag t pas weer!
Vinnik niet. Pepernoten horen niet voor niks bij sinterklaas. Kerstkransjes heten niet voor niks kerstkransjes en paaseieren zijn echt niet om naar elkaar te pasen maar horen bij dat feest!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Die onzin, wat mij betreft het hele jaar door Pepernoten in de winkel, de kerstkransjes d'r naast, daarboven de paaseieren, en het hele jaar door dagelijks minimaal een keer Slade!
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vinnik niet. Pepernoten horen niet voor niks bij sinterklaas. Kerstkransjes heten niet voor niks kerstkransjes en paaseieren zijn echt niet om naar elkaar te pasen maar horen bij dat feest!
Cultuurbarbaar!
Eens! Als je het hele jaar dat soort handel kan krijgen, is de lol er heel gauw af.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vinnik niet. Pepernoten horen niet voor niks bij sinterklaas. Kerstkransjes heten niet voor niks kerstkransjes en paaseieren zijn echt niet om naar elkaar te pasen maar horen bij dat feest!
Cultuurbarbaar!
Die had ik op tape. De broer van een vriendje had 'm op vinyl.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral de 12"; waar de originele beat nog ff gebruikt wordt en de gitaarsolo nog 15 minuten doordenderd.
Helemaal mee eens zolang ik niet het hele jaar Last Christmas hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Die onzin, wat mij betreft het hele jaar door Pepernoten in de winkel, de kerstkransjes d'r naast, daarboven de paaseieren, en het hele jaar door dagelijks minimaal een keer Slade!
Mariaquote:Op donderdag 4 december 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i37.tinypic.com/2va1ts8.jpg
Opzich wel, maar ik stoor me onderhand meer aan het gezeur "De peppernoten liggen al weer in de winkel" dan aan het feit dat de pepernoten er liggen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Als je het hele jaar dat soort handel kan krijgen, is de lol er heel gauw af.
Chris Rea daarentegen draai ik het hele jaar door.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens zolang ik niet het hele jaar Last Christmas hoor.![]()
![]()
![]()
Chris Rea kan ik het hele jaar wel hebbenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Chris Rea daarentegen draai ik het hele jaar door.
Pretty much.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Dit is echt het vreselijkste nummer allertijden. Het verslaat zelfs Katerina & The Waves, 4 Non Blondes en B-52's.
Diksteever
.
Mooi gesproken, cos. * Roel_Jewel pinkt een traantje wegquote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Dit is echt het vreselijkste nummer allertijden. Het verslaat zelfs Katerina & The Waves, 4 Non Blondes en B-52's.
Diksteever
.
Nog erger dan careless whisper??quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Diksteever
.
Absoluut! Die hoor ik denk ik nog liever dan Mariana Mena, Wonderwall van Oasis of Iris van de GGDquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nog erger dan careless whisper??
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef on_air het volgende:
Tot over een dag of ... misschien morgen, anders zondag of maandag.
vanavond om half 8 wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:53 schreef Mokus het volgende:
Iedereen begint hier nu al weekend te houden...
Ah de hufters. Ontslag ze gewoon allemaal! Of ga zelf ook weekend houden!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef Mokus het volgende:
met hier bedoel ik de mensen op het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |