een klassiekerquote:Op donderdag 4 december 2008 10:16 schreef cosmick het volgende:
Walk This Way blijft toch best wel ok!
Vooral de 12"; waar de originele beat nog ff gebruikt wordt en de gitaarsolo nog 15 minuten doordenderdquote:
Also also alsoquote:Op donderdag 4 december 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutnummer, dat nieuwe vehikel van Kings of Leon. Die produceert bijna net zulke erge geluiden als die loser van Snikkelbek![]()
.
Dat moet niet op een vast tijdstip; dan treedt gewenning opquote:Op donderdag 4 december 2008 10:40 schreef Dandelion het volgende:
Ze Roel ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij gister een nieuwe traditie gestart was met de RDAD Roel's Dagelijkse Appetijtelijke Dame.
ah fuck, ik ben d'r blijkbaar nu al aan gewendquote:Op donderdag 4 december 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet niet op een vast tijdstip; dan treedt gewenning op.
Vertel....vertel....quote:Op donderdag 4 december 2008 09:39 schreef D.Rose het volgende:
Kennelijk is mijn postgedrag onlangs besproken in ONZ
Die onzin, wat mij betreft het hele jaar door Pepernoten in de winkel, de kerstkransjes d'r naast, daarboven de paaseieren, en het hele jaar door dagelijks minimaal een keer Slade!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Neeheej, de Sint is nog in t land!
Vanaf zaterdag mag t pas weer!
Vinnik niet. Pepernoten horen niet voor niks bij sinterklaas. Kerstkransjes heten niet voor niks kerstkransjes en paaseieren zijn echt niet om naar elkaar te pasen maar horen bij dat feest!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Die onzin, wat mij betreft het hele jaar door Pepernoten in de winkel, de kerstkransjes d'r naast, daarboven de paaseieren, en het hele jaar door dagelijks minimaal een keer Slade!
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vinnik niet. Pepernoten horen niet voor niks bij sinterklaas. Kerstkransjes heten niet voor niks kerstkransjes en paaseieren zijn echt niet om naar elkaar te pasen maar horen bij dat feest!
Cultuurbarbaar!
Eens! Als je het hele jaar dat soort handel kan krijgen, is de lol er heel gauw af.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vinnik niet. Pepernoten horen niet voor niks bij sinterklaas. Kerstkransjes heten niet voor niks kerstkransjes en paaseieren zijn echt niet om naar elkaar te pasen maar horen bij dat feest!
Cultuurbarbaar!
Die had ik op tape. De broer van een vriendje had 'm op vinyl.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral de 12"; waar de originele beat nog ff gebruikt wordt en de gitaarsolo nog 15 minuten doordenderd.
Helemaal mee eens zolang ik niet het hele jaar Last Christmas hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Die onzin, wat mij betreft het hele jaar door Pepernoten in de winkel, de kerstkransjes d'r naast, daarboven de paaseieren, en het hele jaar door dagelijks minimaal een keer Slade!
Mariaquote:Op donderdag 4 december 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://i37.tinypic.com/2va1ts8.jpg
Opzich wel, maar ik stoor me onderhand meer aan het gezeur "De peppernoten liggen al weer in de winkel" dan aan het feit dat de pepernoten er liggen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens! Als je het hele jaar dat soort handel kan krijgen, is de lol er heel gauw af.
Chris Rea daarentegen draai ik het hele jaar door.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens zolang ik niet het hele jaar Last Christmas hoor.![]()
![]()
![]()
Chris Rea kan ik het hele jaar wel hebbenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Chris Rea daarentegen draai ik het hele jaar door.
Pretty much.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Dit is echt het vreselijkste nummer allertijden. Het verslaat zelfs Katerina & The Waves, 4 Non Blondes en B-52's.
Diksteever
.
Mooi gesproken, cos. * Roel_Jewel pinkt een traantje wegquote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Dit is echt het vreselijkste nummer allertijden. Het verslaat zelfs Katerina & The Waves, 4 Non Blondes en B-52's.
Diksteever
.
Nog erger dan careless whisper??quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Diksteever
.
Absoluut! Die hoor ik denk ik nog liever dan Mariana Mena, Wonderwall van Oasis of Iris van de GGDquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nog erger dan careless whisper??
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef on_air het volgende:
Tot over een dag of ... misschien morgen, anders zondag of maandag.
vanavond om half 8 wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:53 schreef Mokus het volgende:
Iedereen begint hier nu al weekend te houden...
Ah de hufters. Ontslag ze gewoon allemaal! Of ga zelf ook weekend houden!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:01 schreef Mokus het volgende:
met hier bedoel ik de mensen op het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |