quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Jongens, wat is er toch met Tom z'n stem gebeurd?Keelkanker ofzo?
.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:49 schreef Norrage het volgende:
Het album groeit hoor, vind het ondertussen erg goed. Maar is het einde van Ghosts bij jullie ook zo abrupt?
Sowieso duidelijk wel het beste nummer van het albumquote:
Jazeker, maar vind persoonlijk Instant Street toch wel DE klassieker. Vrees dat ik door de Ideal Crash fans nu word afschoten maar naast klassiekers vind ik dat er ook een paar mindere (niet perse slechte) nummers opstaan en dat gevoel heb ik minder met de laatste plaat. Dus vandaar dat ik 'm misschien wel beter vindquote:Op woensdag 28 september 2011 19:39 schreef methodmich het volgende:
Op The Ideal Crash staan nog wel meer klassiekers toch? Althans, wat mij betreft.
Goede tipquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Arn0 het volgende:
Morgenavond op Canvas (België 2) om 21:10 een "Belpop" documentaire over dEUS. Die documentaires zijn altijd erg leuk dus ik ga zeker kijken
Helaas niet nee.. En weet niet of iemand hem online zal zetten. Misschien neem ik hem zelf wel op voor de zekerheid, anders kan je weer lang wachten voor het herhaald wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft Canvas ook een soort uitzending gemist? Kan hier geen Belgische zenders ontvangen
Right As Rain?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind het nu al mooie uitzending, iemand dat nummer op het begin kent waar in ze praten nog over hun tijd voor Worste Case Scenario ? Kwam voor Suds & Soda ook.
Idd en even top artiesten die hun als inspiratiebron zien: o.a.: Radiohead, Muse, Snow Patrol, Elbow, INXS, R.E.M. en nog een handje vol toppers van artiesten!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef Norrage het volgende:
Wel ongekend hoe succesvol ze eigenlijk zijn geweest, en dat ze toch niet helemaal doorgebroken zijn...Ze hadden het naar WCS toch iets beter moeten doorzetten...maar goed
Ik kan hier geen video's zien, maar Paradiso was in ieder geval niet akoestisch. Wel tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waren ze gister in Paradiso net zo vet als vrijdag op Crossing Border?
Linkje naar het acoustische optreden wat ze deden op Crossing Border:
http://crossingborder.vpro.nl/2011/video.html
Daar heb je gelijk in, maar ook dat komt denk ik niet door het geluid an sich. Als je kijkt naar deze tv-opname uit frankrijk http://www.canalplus.fr/c(...)m-de-la-semaine.html (klik bij alle filmpjes even op de 2e voor dEUS) dan merk je er daar ook weinig van. Dus het is gewoon een beetje onduidelijk wat het doet...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:54 schreef Mathijz het volgende:
Die buisklokken? bij 'Keep you close' waren echt niet te horen van de plek waar ik stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |