Right As Rain?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind het nu al mooie uitzending, iemand dat nummer op het begin kent waar in ze praten nog over hun tijd voor Worste Case Scenario ? Kwam voor Suds & Soda ook.
Idd en even top artiesten die hun als inspiratiebron zien: o.a.: Radiohead, Muse, Snow Patrol, Elbow, INXS, R.E.M. en nog een handje vol toppers van artiesten!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef Norrage het volgende:
Wel ongekend hoe succesvol ze eigenlijk zijn geweest, en dat ze toch niet helemaal doorgebroken zijn...Ze hadden het naar WCS toch iets beter moeten doorzetten...maar goed
Ik kan hier geen video's zien, maar Paradiso was in ieder geval niet akoestisch. Wel tof.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waren ze gister in Paradiso net zo vet als vrijdag op Crossing Border?
Linkje naar het acoustische optreden wat ze deden op Crossing Border:
http://crossingborder.vpro.nl/2011/video.html
Daar heb je gelijk in, maar ook dat komt denk ik niet door het geluid an sich. Als je kijkt naar deze tv-opname uit frankrijk http://www.canalplus.fr/c(...)m-de-la-semaine.html (klik bij alle filmpjes even op de 2e voor dEUS) dan merk je er daar ook weinig van. Dus het is gewoon een beetje onduidelijk wat het doet...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:54 schreef Mathijz het volgende:
Die buisklokken? bij 'Keep you close' waren echt niet te horen van de plek waar ik stond.
Zou die perfectionistische controle-freak van een Tom Barman daar niet zelf verantwoordelijk voor zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij ligt het met name aan de wijze waarop dEUS het geluid zelf afstelt. Althans, ik zag ze op Into The Great Wide Open en daar stond het geluid ook al zo idioot hard met veel te veel bas. En andere bands die ik daar zag hadden dat probleem niet.
Ik ben een week geleden bij My Morning Jacket geweest in Paradiso en daar klonk het geluid ook prima.
Misschien wordt het tijd dat dEUS een andere geluidsman zoekt.
Oordopjes zijn echt een must als je vaak naar concerten gaat. Ik draag ze tegenwoordig ook altijd en het is heerlijk om na afloop geen vervelende piep in je oren te hebben. Ik zou ze wel op maat laten maken. Kost je wel meer dan 100 euro, maar dan heb je 2 jaar garantie en weet je zeker dat ze ook echt goed afsluiten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef Arn0 het volgende:
Ik moet zeggen dat het instore optreden enkele maanden terug voor mij een pijnlijke reminder was dat ik dringend oordopjes moet aanschaffen, wat was dat luid..
Stoer om dan nog concerten te bezoeken (ook al is het publiek bij dEUS gemiddeld een stuk ouder). Wat ik bedoel is neem je gehoor lief en doe oordoppen in.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:
Zielig om voor 1971 geboren te zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |