Oké. Klaar. Nu verder afkoelen en dan de koelkast in tot morgen en da met onze nieuwe gasbrander spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Maarrrrrrrrrrrr we gaan nu Creme brulee maken op deze wijze![]()
![]()
http://www.coquinaria.nl/recepten/05.2histrecept.htm die met de limoenen en dan de moeilijke manier met die eidooiers (doorklikken in het recept) fotorep. volgt
Het viel mee.... het staat nu af te koelen en dan morgen met het nieuwe Xenosquote:
haha ziet er goed uit iddquote:Op zondag 7 december 2008 08:51 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, de creme brulee foto's zien er super uit! Het valt niet mee om te maken volgens mij.
Enne, gaan jullie nu tot vanavond wachten met opeten?? Ik zou er dus nooit zo lang af kunnen blijven he....
We zijn geen toetjesmensen eigenlijkquote:Op zondag 7 december 2008 08:51 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, de creme brulee foto's zien er super uit! Het valt niet mee om te maken volgens mij.
Enne, gaan jullie nu tot vanavond wachten met opeten?? Ik zou er dus nooit zo lang af kunnen blijven he....
Joh, wat kan het jou nou nog schelen wie hij meeneemt om z'n troep op te halen? Belangrijkste is toch dat het gewoon wordt opgehaald?quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo, zit hier een potje te trillen van boosheidSMS-discussie met ex over ophalen van zijn troep (meer is het ook niet
) Hij wil (denk ik) zijn nieuwe schoonpapaaatje meenemen om zijn zooi op te halen en ik wil dat niet!!! Hij mag iedereen meebrengen die ik ken, maar geen nieuwe mensen die ik niet ken. Basta. Heb zelfs geschreven dat ik er ook niets aan kan doen dat hij geen vrienden meer over heeft van vroeger en dat ik dat wel begrijp als ik zie hoe hij mensen die hij vrienden noemt behandelt
En ik meen het ook nog.
Boos! Ik ben een keer boos!
Way to go Isaquote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo, zit hier een potje te trillen van boosheidSMS-discussie met ex over ophalen van zijn troep (meer is het ook niet
) Hij wil (denk ik) zijn nieuwe schoonpapaaatje meenemen om zijn zooi op te halen en ik wil dat niet!!! Hij mag iedereen meebrengen die ik ken, maar geen nieuwe mensen die ik niet ken. Basta. Heb zelfs geschreven dat ik er ook niets aan kan doen dat hij geen vrienden meer over heeft van vroeger en dat ik dat wel begrijp als ik zie hoe hij mensen die hij vrienden noemt behandelt
En ik meen het ook nog.
ze mag toch zeker zelf wel weten wie ze in haar huis laat?quote:Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, wat kan het jou nou nog schelen wie hij meeneemt om z'n troep op te halen? Belangrijkste is toch dat het gewoon wordt opgehaald?
Uiteraard, maar ik dacht dat het er om ging dat de troep wordt opgehaald. Als er dan een vreemde man meekomt om mee te helpen mag dat niet?quote:Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ze mag toch zeker zelf wel weten wie ze in haar huis laat?
Wat zij zegt dusquote:Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ze mag toch zeker zelf wel weten wie ze in haar huis laat?
en de nieuwe schoonvader van je ex-grote liefde is niet de meest toffe
Nah, zijn vader, zijn oude vrienden: allemaal van hàrte welkom. Ik ben best lief, hoeft het niet alleen te doen.quote:Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
dan noghij haalt 't maar lekker alleen op
Dan hoeft die hele knurft toch niet te komenquote:Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je zegt dat die man gewoon buiten blijft is er toch niets aan de hand?
als hij niemand anders kan vinden dan z'n nieuwe schoonvader doet hij 't maar alleen, dat bedoel ikquote:Op zondag 7 december 2008 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, zijn vader, zijn oude vrienden: allemaal van hàrte welkom. Ik ben best lief, hoeft het niet alleen te doen.
quote:Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef Isabeau het volgende:
En nu ben ik aan het tieren over zijn altijd maar weer begripvolle houding. Ik word er zooooovan.
Bah bah bah. Niet bij mij weg gaan, dát was pas begripvol geweest. Daarna werd alles quatsj. Of hoe je dat ook maar spelt als er al spellingsregels voor zijn
ik heb regelmatig een HappyBunny als mijn hoofdfoto op Hyves, en elke keer betrekt vriendlief het op zichzelf als we ruzie hebbenquote:
Goedzo!!quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik meen het ook nog.
Welnee, ben helemaal niet over hem heen. Heb ik ook nooit geroepenquote:Op zondag 7 december 2008 15:48 schreef golfer het volgende:
Maar verder ben je gelukkig al helemaal over hem heen, he?
Google afbeeldingen en dan gewoon Happy Bunny intikkenquote:Op zondag 7 december 2008 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ben helemaal niet over hem heen. Heb ik ook nooit geroepen
En MK, waar haal je die happybunnies vandaan?! Die zijn cute!
Isabeauquote:Op zondag 7 december 2008 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ben helemaal niet over hem heen. Heb ik ook nooit geroepen
En MK, waar haal je die happybunnies vandaan?! Die zijn cute!
Juustem.quote:Op zondag 7 december 2008 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Isabeauschøp m voor de køp!! [ afbeelding ]
We zitten wel in CUL, he?quote:
Ja ja ja je hebt gelijk hoor, maar in oorlog en liefde is weinig redelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, niet om voor Isa te antwoorden, maar volgens mij heeft Isa verder maar één voorwaarde gehad en dat is dat atrimar liefdevol bij haar was gebleven en dat dit hele gezeik nooit was gebeurd, toch? Het verdere verloop van het verhaal is er niet één van voorwaarden of niet. Ook niet helemáál van onvoorwaardelijke liefde.
Maar hup meid, niet zo koken. Spullen naar buiten gooien en schoon schip maken.
Ga toch koken, mens!quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ja ja je hebt gelijk hoor, maar in oorlog en liefde is weinig redelijk.
Flikkerrrrrrr zijn hele bende door het raam naar buitenquote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, niet om voor Isa te antwoorden, maar volgens mij heeft Isa verder maar één voorwaarde gehad en dat is dat atrimar liefdevol bij haar was gebleven en dat dit hele gezeik nooit was gebeurd, toch? Het verdere verloop van het verhaal is er niet één van voorwaarden of niet. Ook niet helemáál van onvoorwaardelijke liefde.
Maar hup meid, niet zo koken. Spullen naar buiten gooien en schoon schip maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |