abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:51:46 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63813802
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...want die is van je zus??
Nee joh muts, die site is gewoon goed! Ik maak er wel eens iets van. Mijn zus zegt ze dan
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:15:56 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63814341
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Maarrrrrrrrrrrr we gaan nu Creme brulee maken op deze wijze
http://www.coquinaria.nl/recepten/05.2histrecept.htm die met de limoenen en dan de moeilijke manier met die eidooiers (doorklikken in het recept) fotorep. volgt
Oké. Klaar. Nu verder afkoelen en dan de koelkast in tot morgen en da met onze nieuwe gasbrander spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63814621
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef Isabeau het volgende:

Ziet er ingewikkeld uit!
Het viel mee.... het staat nu af te koelen en dan morgen met het nieuwe Xenos gasbrandertje er een mooi laagje op maken.
Ieder zijn eigen bakje
Zie blog voor de foto's tot nu toe
pi_63814742
Ik doe mijn au bain marie gerechtjes met hetzelfde maatbekertje Blijft prima hangen
Ben benieuwd hoe het karameliseren morgen gaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63815135
Trusten, tot gauw!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_63819112
Bluezz, de creme brulee foto's zien er super uit! Het valt niet mee om te maken volgens mij.
Enne, gaan jullie nu tot vanavond wachten met opeten?? Ik zou er dus nooit zo lang af kunnen blijven he....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 7 december 2008 @ 12:18:00 #257
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63821056
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:51 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, de creme brulee foto's zien er super uit! Het valt niet mee om te maken volgens mij.
Enne, gaan jullie nu tot vanavond wachten met opeten?? Ik zou er dus nooit zo lang af kunnen blijven he....
haha ziet er goed uit idd maar ze zijn nog ni af hé?
pi_63821452
Mogguh allemaal
Ziet er goed uit Bluezz en Golfer!!

Wat een luxe zo logeren bij paps en stiefmama, kwam vanochtend beneden was de tafel al gedekt, croissantjes uit de oven, gekookt eitje en verse jus d'orange
pi_63822595
quote:
Op zondag 7 december 2008 08:51 schreef Tezz het volgende:
We zijn geen toetjesmensen eigenlijk
Het gaat meer om het 'maken' en het gebruiken van de brander, dan om het eten in dit geval

Lekker SOL

Wat een zonnetje
pi_63822690
Kan ik het toetje dan komen eten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63823802
Idd heerlijk weertje

Net boodschappen gedaan, mijn zusje en haar lover komen ook eten.
Vooraf maak ik een paprika-tomatensoepje.
Daarna hebben we rosbief, gepofte aardappel en 3 verschillende soorten groenten

Ben nu al bezig met het soepje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2008 14:57:44 ]
pi_63824183
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik het toetje dan komen eten?
Deal
pi_63824201
Hai!
Ik twijfel tussen een taart bakken en hardlopen Het kan natuurlijk ook beide !
pi_63824388
Zo, zit hier een potje te trillen van boosheid SMS-discussie met ex over ophalen van zijn troep (meer is het ook niet ) Hij wil (denk ik) zijn nieuwe schoonpapaaatje meenemen om zijn zooi op te halen en ik wil dat niet!!! Hij mag iedereen meebrengen die ik ken, maar geen nieuwe mensen die ik niet ken. Basta. Heb zelfs geschreven dat ik er ook niets aan kan doen dat hij geen vrienden meer over heeft van vroeger en dat ik dat wel begrijp als ik zie hoe hij mensen die hij vrienden noemt behandelt En ik meen het ook nog.

Boos! Ik ben een keer boos!
  zondag 7 december 2008 @ 15:00:19 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63824428
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo, zit hier een potje te trillen van boosheid SMS-discussie met ex over ophalen van zijn troep (meer is het ook niet ) Hij wil (denk ik) zijn nieuwe schoonpapaaatje meenemen om zijn zooi op te halen en ik wil dat niet!!! Hij mag iedereen meebrengen die ik ken, maar geen nieuwe mensen die ik niet ken. Basta. Heb zelfs geschreven dat ik er ook niets aan kan doen dat hij geen vrienden meer over heeft van vroeger en dat ik dat wel begrijp als ik zie hoe hij mensen die hij vrienden noemt behandelt En ik meen het ook nog.

Joh, wat kan het jou nou nog schelen wie hij meeneemt om z'n troep op te halen? Belangrijkste is toch dat het gewoon wordt opgehaald?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63824442
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:

Way to go Isa Jij bepaalt toch zeker zelf wel wie je in jouw huisje toelaat
pi_63824461
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:00 schreef golfer het volgende:

[..]

Joh, wat kan het jou nou nog schelen wie hij meeneemt om z'n troep op te halen? Belangrijkste is toch dat het gewoon wordt opgehaald?
ze mag toch zeker zelf wel weten wie ze in haar huis laat?

en de nieuwe schoonvader van je ex-grote liefde is niet de meest toffe
Ja doei.
pi_63824463
Als je zegt dat die man gewoon buiten blijft is er toch niets aan de hand ?
  zondag 7 december 2008 @ 15:04:35 #270
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63824515
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:

Uiteraard, maar ik dacht dat het er om ging dat de troep wordt opgehaald. Als er dan een vreemde man meekomt om mee te helpen mag dat niet?
Poef.....gone! ©golfer
pi_63824531
dan nog hij haalt 't maar lekker alleen op
Ja doei.
pi_63824565
Ja misschien is het wel iets zwaars om te tillen of zo? Je kan niet verwachten dat Isa dat doet..
pi_63824663
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:

en de nieuwe schoonvader van je ex-grote liefde is niet de meest toffe
Wat zij zegt dus

Ik wil gvd echt niemand uit zijn 'nieuwe NIEUW! leventje' in of rond mijn huis hebben.
pi_63824676
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
dan nog hij haalt 't maar lekker alleen op
Nah, zijn vader, zijn oude vrienden: allemaal van hàrte welkom. Ik ben best lief, hoeft het niet alleen te doen.
  zondag 7 december 2008 @ 15:14:53 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_63824686
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je zegt dat die man gewoon buiten blijft is er toch niets aan de hand ?
Dan hoeft die hele knurft toch niet te komen
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')