Oh, een gevulde portemonnee bij het shoppen bedoel je?quote:
Nee, jouw ongelimiteerde goldcard in haar portemonneequote:Op zaterdag 6 december 2008 14:05 schreef golfer het volgende:
Oh, een gevulde portemonnee bij het shoppen bedoel je?
Ze zijn erquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Ik vind je een schat, echt. Zo lief en teder als jij over ze praat, dat vind ik bijzonder. Voor mij is het een groot schrikbeeld dat ik later in een bejaardentehuis of verzorgingshuis beland in de handen van norse, ongeïntereseerde verzorgers. Dat ik alleen maar tot last ben. Ik heb me niet gerealiseerd dat er ook mensen zijn zoals jij, die met hart en ziel en oprechte belangstelling met ouderen omgaan.
Antraxx had garnalen en spare-ribsquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Over die voedselvergiftiging, hoe weet je zo zeker dat het de soep was en niet het vleesch ?
Beterschappies
Jat ff wat stammetjes!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, jouw ongelimiteerde goldcard in haar portemonnee![]()
Buurman Klus+hele stapel boomstammetjes+kettingzaag= Hell.
Gooi een moeder die ligt te slapen vanwege nachtdienst in de vergelijking en de Apocalypse is begonnen
Voor mijn part kom je ze halen, dan kan Klus niet meer zagenquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
het was maar een grapje hoor, ik ga wel ff bij de buren jatten ofzo
Hey lief klootviooltjequote:Op zaterdag 6 december 2008 16:42 schreef golfer het volgende:
Hey SOL!
Leuke Sinterklaas met Milou gevierd?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Antraxx had garnalen en spare-ribs
Zijn vriendin had salade en spare-ribs
Isa had vissoep en spare-ribs
Ik had toast met champignons en vlees, met een steak.
Isa is de enige die ziek werd, en ik heb haar spare-ribs ook geproefd
Eliminatie dus, denk ik
Hier nog 1quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is PG Bluezz?
Edit: Psychiatrische geriatrie of zo?
O god, ik weet gewoon zeker dat ik daar ook beland.
Daar merk je zelf erg weinig van tegen die tijd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me vreselijk om dement te worden.
Dat is niet waar. Of denk je dat je van de ene op de andere dag dement bent?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:55 schreef golfer het volgende:
Daar merk je zelf erg weinig van tegen die tijd.
Ik had er nog nooit bij stil gestaan. Tot het moment dat ik de parkeerplaats op kwam fietsen en twee dametjes voor het raam naar mij zag staan zwaaien. Volgens de verpleegster stonden ze er al een kwartier......Op dat moment heb ik gezworen dat ik later wel bij mijn ouders op de koffie ga in het bejaardentehuis. Vier keer per dag als het moet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Weet je Tezz, dat is het schrijnendst van alles.
Dat er gewoon veel te weinig tijd en mensen zijn die juist dát doen wat jij beschrijft.
Precies. Er zijn ALTIJD 2 kanten aan een verhaal. Zoals op een vorige stage, daar was een man die ALLEEN zijn vrouw op visite kreeg. Maar toen hij op sterven lag, kwamen alle 3 zijn zoons op stel en sprong op visite. Personeel verontwaardigd, want nu kwamen ze ineens wél. Bleek dat er 1 in Zweden, een in Amerika en een in Australië woonde... Die dus in aller ijl het vliegtuig gepakt hadden toen bleek dat die man slecht lag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit een woordenwisseling met een vriend gehad over 'sommige arme mensjes krijgen nooit bezoek in het verpleeghuis!'. Hij werd er een beetje pissig om en zei dat hij zich dan persoonlijk aangevallen voelde omdat zijn moeder ook in een verpleeghuis zat en hij er nooit naartoe ging. Zijn moeder was een kutwijf toen ze nog gezond was en het was niet meer dan normaal dat als je dan 'zielig gehandicapt' wordt je ook geen bezoek krijgt. En dat zie je als personeel niet, dan zie je alleen een oud vrouwtje dat geen bezoek krijgt...
Gelukkig krijgen de meeste oudjes wel bezoek. Soms schrijnend veel bezoek. Mensen die hun partner de hele dag bezoeken in het verpleeghuis... En veel mensen vergeten domweg dat ze die week al 4x bezoek hebben gehad en dan uitroepen dat er noooooit iemand voor ze komt
Welke tijd?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het niet over bezoek, ik had het over de tijd die er is om iets te doen met de bewoners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kende een stel waarbij de vrouw dement was (ernstig, volledig de weg kwijt) en de man niet. Manlief woonde wel bij haar in het verpleegtehuis. Mevrouw was volledig de weg kwijt, maar haar man herkende ze wel. Ze sjouwde de hele dag met haar 'kind' rond (een babypop). Ze verzorgde de pop alsof het een echt kind was. Meneer speelde alles mee. Hij was volledig bij maar speelde het hele 'spel' met de pop gewoon mee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig krijgen de meeste oudjes wel bezoek. Soms schrijnend veel bezoek. Mensen die hun partner de hele dag bezoeken in het verpleeghuis... En veel mensen vergeten domweg dat ze die week al 4x bezoek hebben gehad en dan uitroepen dat er noooooit iemand voor ze komt
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het mooiste wat ik ooit hoorde van een verpleeghuis: er was een bewoner die z'n hele leven bakker was. Dus die was om 4 uur op en die wilde brood bakken. Het tehuis regelde dat hij elke morgen brood kon bakken.
Ziet er ingewikkeld uit! Succesquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Maarrrrrrrrrrrr we gaan nu Creme brulee maken op deze wijze![]()
![]()
http://www.coquinaria.nl/recepten/05.2histrecept.htm die met de limoenen en dan de moeilijke manier met die eidooiers (doorklikken in het recept) fotorep. volgt
Ja maar die site is wel goed hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet er ingewikkeld uit! Succes(en ik kan niet tegen het consequent verkeerd spellen van een simpel woord, of is sinasappel ook goed Nederlands??)
...want die is van je zus??quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
Ja maar die site is wel goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |