Was jij niet juist degene die die foto van ultraplatte buik postte en nu ineens maat 36 en een buikje sexy noemt?quote:
Blijkbaar wel iddquote:Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Vrouwen die hier een 'buikje' hebben zijn gewoon maatje 32...
Of bedoelen ze hier gewoon buikjes in het algemeen?
Je bent pas vanaf 38 plussize.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:12 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
[..]
Was jij niet juist degene die die foto van ultraplatte buik postte en nu ineens maat 36 en een buikje sexy noemt?
Die foto van jou was minstens maat 32 of 34 namelijk....
Maat 36 is in de modellenwereld al 'plus-size' voor een model. Dat je dat als man even snapt.. Dit is namelijk de norm wat vrouwen zien in bladen en waaraan ze zich vervolgens spiegelen. Niet alleen vrouwen trouwens, want mannen zien zo'n vrouw graag als hun eigen lekkere chick..![]()
Gaat niet om d'r piercing, dr buik(je) in het algemeen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:17 schreef Anne het volgende:
Nee, ik vind dat ook niet mooi. Ik hou alleen maar van buikjes à la:
[ afbeelding ]
Buikjes die niet opgesmukt hoeven te worden middels een piercing dus![]()
.
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:13 schreef AngerManagement het volgende:Da's wel iets te veel van het goede...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind papa-roach niet goed meer heur.......
Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
Ja gewoon een klein mooi buikjequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:43 schreef Papa-roach het volgende:
[..]
Da's wel iets te veel van het goede...
Klein? Dan wil ik is weten wat jij groot vindtquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:44 schreef gateway het volgende:
[..]
hoezo niet?
[ afbeelding ]
Dit is mooize is alleen beetje jong
Zij is gewoon zwanger hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vriendin?quote:ik meen het serieus hoor, weet 100% zeker dat ze daar zwanger was
Zo'n overdreven blubberbuik vind ik groot.quote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef Papa-roach het volgende:
[..]
Klein? Dan wil ik is weten wat jij groot vindt
dan moet je wel goed kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef San_82 het volgende:
Buikje?
Wat vinden jullie een buikje...
[ afbeelding ]
Hij bolt echt wat hoor...
haha, gewoon mooi hoor, prachtige rondingen die bij een volwassen vrouw horenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:33 schreef San_82 het volgende:
Ach dat komt alleen maar omdat ik zo schuin sta... en ik die ochtend erg weinig gegeten had.
Heb ik net gegeten, dan wordt hij wel wat groter
Dat vind k niet echt een buikje, mag nog wel wat meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef San_82 het volgende:
Buikje?
[ afbeelding ]
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Ben jij dat zelf?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef San_82 het volgende:
Buikje?
[ afbeelding ]
Kijk maar:
[ afbeelding ]
Doen het niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Walter81 het volgende:
Hier een paar voorbeeldjes van buikjes zoals ik ze het liefste zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze even opnieuw geüpload. Nu moeten ze het doen.quote:
Kijk dat zijn buikjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit:plaatjes opnieuw geupload
Ja idd!! Dat zijn nog 's sexy buikjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen buikjes, daarboven hangt ook veel moois.quote:
die bovenste foto.. mooi!quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat eerste buikje isquote:Op donderdag 23 september 2010 08:20 schreef Walter81 het volgende:
Even gekeken of er nog wat tussenzat, dit is nog wat ik jullie kan bieden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 16:34 schreef Angelbiitch het volgende:
Mn vriend vind het niet lekker als een meisje ultra dun is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |