Die mag ze dan mooi in US plaatsenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:05 schreef FokR het volgende:
[..]
Je hebt een superbuikje!![]()
Mooie rondingen.![]()
Laat maar komen die pics.
Ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Mannen worden net zo goed beinvloed door de reclames en dergelijke. Wie wil dr nou niet zon babe als uit de reclame aan de haak slaan?
Ik zeg: leef je leven, doe gezond, dan komt het allemaal wel goed
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha jaja alsof ik de hele internet mijn buik laat zienhet valt wel mee hoor ben echt geen dikkertje , maar van slank naar ===> normaal postuur
ben er wel trots op hoor
heel misschien een fotootje
YEPquote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha jaja alsof ik de hele internet mijn buik laat zien
ja laat maar zien.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Ernemmertje het volgende:
hahaha jaja alsof ik de hele internet mijn buik laat zienhet valt wel mee hoor ben echt geen dikkertje , maar van slank naar ===> normaal postuur
ben er wel trots op hoor
heel misschien een fotootje
Na al die leuke foto's ben je nu toch flink gekelderd in mijn achting. Wat een domme hoeren noem je op!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef Queen_E het volgende:
Meer mooie buikjes:
jennifer lopez:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beyonce:
[ link | afbeelding ]
Shakira:
[ link | afbeelding ]
Ja, zo denken wij er ook over. Beetje raar als je dat een "buikje" noemt. haha. Tis gewoon plat!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:13 schreef DesertRose het volgende:
Dat zijn toch gewoon platte buiken??Dit vind ik geen buikje hoor...
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:41 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik heb een klein buikje, maar dat mag ook wel na 2 kindjes
Oh, ja dan is het goed... wat een zwak excuus...![]()
Voorheen was ik altijd te slank en dat vind ik persoonlijk ook niet mooi, vaak dachten mensen dan dat je annorexia hebt terwijl dat juist echt niet het geval was!
Zoiets heet jaloezie... dat zie je wel vaker bij (vadsige) vrouwen... alles wat slanker is dan hun zelf is 'anorexia'...
Voor de mensen die zo veel eisend zijn: als je perce een meisje wilt met zon slanke buik en je wilt kindjes in de toekomst met diegene, nou flinke tegenvaller dan later voor jullie .![]()
Zo veeleisend is dat niet. Een beetje training ná de zwangerschap, daar is nog niemand dood aan gegaan. Maar ja, het hoogste doel (een kind uitpoepen) is bereikt... dus laat maar zitten...
"Zoiets heet jaloezie... dat zie je wel vaker bij (vadsige) vrouwen... alles wat slanker is dan hun zelf is 'anorexia'..."quote:
Ik moet geen kinderen, dus dat scheelt...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
"Zoiets heet jaloezie... dat zie je wel vaker bij (vadsige) vrouwen... alles wat slanker is dan hun zelf is 'anorexia'..."
Daar heb je volkomen gelijk in, daar was ik al achter, jammer dat sommige vrouwen zo zijn iid. Maargoed ik weet zelf wel beter haha.
Voor de rest is dat geen zwak excuus hoor, want mijn jongste is ook pas net 8 maandjes jongEn die buikje gaat dus niet 1,2,3 weg hehe. En trainen doe ik al, bijna iedere avond doe ik buikspieroefeningen dus daar kan je mij ook niet de schuld van geven
![]()
Maar je hebt ook vrouwen die echt dik zijn geworden door de zwangerschap en dat was ik niet, ik heb een normaal postuur gelukkig hehe. Maarja wat zou je dan doen als je vrouw haar mooie buik kwijt is en het niet wil wegtrainen? Ga je dan een ander zoeken ofzo? Of ga je haar pushen, haha.
Elke vrouw met een beetje eigenwaarde hoef je zoiets niet te dwingen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Maarja wat zou je dan doen als je vrouw haar mooie buik kwijt is en het niet wil wegtrainen? Ga je dan een ander zoeken ofzo? Of ga je haar pushen, haha.
Nou, als het een of ander dom wicht is zou ik het er niet op kunnen hoor. Ze moet ook wel een beetje inhoud hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Wikky88 het volgende:
Haha echt het meest doelloze forum ooit ditJullie mannen kunnen het overal op joh
Ja, en jullie vrouwen studeren allemaal pedagogische wetenschappen en stinken naar vis...quote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef Wikky88 het volgende:
Haha echt het meest doelloze forum ooit ditJullie mannen kunnen het overal op joh
Daar is ie dan, Dr. Oz himself...quote:Op maandag 15 december 2008 08:16 schreef Walter81 het volgende:
Vergelijk zelf. Het meisje op de eerste foto ziet er gezonder uit dan de tweede.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je zegt dat we zelf mogen vergelijken, maar je geeft zelf de conclusie al.quote:Op maandag 15 december 2008 08:16 schreef Walter81 het volgende:
Enorm mager zoals je bij veel modellen ziet vind ik gewoon niet mooi.
Dan zie je een skelet waar wat vel overheen zit.
Een vrouw is pas echt vrouw als ze er ook als een vrouw uitziet. En dat betekent dus dat ze rondingen heeft. En dan bedoel ik niet vadzig als een varken, maar ze mag best een klein beetje vet hebben op bv billen, buik, enz.
Vergelijk zelf. Het meisje op de eerste foto ziet er gezonder uit dan de tweede.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan heeft die onderste waarschijnlijk ook zo'n buikje. En dat maakt het net weer iets 'menselijker'.quote:Op maandag 15 december 2008 23:29 schreef ShadyLane het volgende:
Walter81, die meiden zijn hooguit 25. Moet jij eens kijken over tien jaar
rondingen genoeg... 2 borsten ja, maar het draait niet alleen om de tieten tochquote:Op maandag 15 december 2008 19:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar is ie dan, Dr. Oz himself...
Doe mij die onderste maar, anytime. Lekker afgetraint lijfje: geen pens, geen cellulitus en rondingen genoeg... mmm.
Op welk vlak vind jij die eerste vrouw dan superieur ten opzichte van die tweede? Die pens die boven op haar broekje ligt, haar cellulitus benen? Tell me..quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
rondingen genoeg... 2 borsten ja, maar het draait niet alleen om de tieten toch
Dat noem jij een pens???quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Op welk vlak vind jij die eerste vrouw dan superieur ten opzichte van die tweede? Die pens die boven op haar broekje ligt, haar cellulitus benen? Tell me..
Dat klein beetje vet op buik en benen geeft mij de indruk dat het meer een zogenaamd girl-next-door-type is, een normale meid, maar toch verzorgd. Die tweede is (er vanuitgaand dat de foto niet gephotoshopt is) te onnatuurlijk voor mij. Zo plat en geen gram vet is niet mooi, harde buik voelt minder lekker aan enz.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Op welk vlak vind jij die eerste vrouw dan superieur ten opzichte van die tweede? Die pens die boven op haar broekje ligt, haar cellulitus benen? Tell me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |