14 maanden later nog steeds niet verkocht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:46 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Totaalprijs was plus minus 150.000 incl K.K.
Dus ik verkoop het wanneer alle kosten eruit zijn.. + dat ik natuurlijk een x deel van de K.K. terugkrijg via de belasting en dat is dan de meerwaarde.
ik ben bang dat hij deze veel te dure slaapkamer nooit meer zal verkopen en de rest van ze leven straatkranten zal moeten gaan verkopenquote:Op zondag 19 september 2010 01:04 schreef Enchanter het volgende:
Ben bang dat deze woning nog wel ff op Funda staat.
Ja, niet echt geschikt voor iemand die nog wel eens een borrel drinkt.quote:Op maandag 27 september 2010 07:33 schreef static het volgende:
Vraag me eerder af of hij zijn beide poten niet heeft gebroken door dat trappetje.
Valt mee, je nieuwe huis koop je ook weer goedkoop he. Het zal op den duur wel goed komen.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:13 schreef bleiblei het volgende:
Wazige prijsschommelingen ook.
Het gaat op en neer. Vraag mij af wat ie er mee denkt te bereiken. Wel zuur als je zo jong in een dergelijke situatie belandt. Ga je goed aan onderdoor lijkt mij.
Fixed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Staat te koop voor 139.900
Als ie 115-120 krijgt mag TS juichen denk ik.
Is het bij die huisjes in A'dam ook niet zo dat je een bepaald erfpacht moet betalen?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Valt mee, je nieuwe huis koop je ook weer goedkoop he. Het zal op den duur wel goed komen.
Al was het natuurlijk beter geweest om gewoon een paar jaar te huren ipv. kopen, maar dat is achteraf gelul...
Jawel, volgens http://www.funda.nl/koop/(...)raat-24-f/kenmerken/ (er af halen, er weer op zetten, er weer afhalen, er weer opzettenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Is het bij die huisjes in A'dam ook niet zo dat je een bepaald erfpacht moet betalen?
Werkt ook niet bepaald in je voordeel... plus dat je rekening moet houden met hercalculaties in de toekomst toch?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:44 schreef Resistor het volgende:
[..]
Jawel, volgens http://www.funda.nl/koop/(...)raat-24-f/kenmerken/ (er af halen, er weer op zetten, er weer afhalen, er weer opzetten) ¤1004,-/jaar.
Heel erg vreemd inderdaad. En ik begin te vermoeden dat hij al blij mag zijn als-ie er 1 ton voor weet te vangen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:45 schreef leolinedance het volgende:
http://www.jaap.nl/te-koo(...)/Delistraat%2024%20F
WTF 42 maanden te koop. Wel heel apart dat de prijs na 18-04-2012 weer gestegen is?! Die vraagprijs kan hij natuurlijk vergeten, hij mag blij zijn met ¤ 120-125 k.
Koopstudio heet dat. Bestaat ook in andere steden. Idd een dramatisch verhaal. Maar geen medelijden met diegene die in zijn gestapt, die hadden alleen dollartekens in hun ogen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel erg vreemd inderdaad. En ik begin te vermoeden dat hij al blij mag zijn als-ie er 1 ton voor weet te vangen.
In Utrecht bestaat overigens hetzelfde probleem; toen de huizenmarkt nog booming was zijn er heel veel oudere grote stadswoningen opgedeeld in dit soort mini-appartementjes, sommige daarvan deden 170K vraagprijs.
Ook die kopers (vaak studenten die pappie en mammie lief hebben aangekeken) zitten nu goed in de rats, er hebben al krantenartikelen over gestaan (o.a. in de NRC een tijdje geleden). Die studio's zijn aan de straatstenen niet meer kwijt te raken - en expats zijn vaak ook niet geīnteresseerd om die studio's te huren omdat die doorgaans toch meer luxe en vooral ook ruimte verwachten...
Best wel triest, op zo'n jonge leeftijd al een restschuld van enige 10K's aan je broek.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |