eitje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef weert-gilders het volgende:
Maar even wat anders... Hoe doen jullie dat met stil zitten tijdens bijvoorbeeld een sollicitatie?
Op je handen gaan zittenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef weert-gilders het volgende:
Maar even wat anders... Hoe doen jullie dat met stil zitten tijdens bijvoorbeeld een sollicitatie?
Euhhm tijdens een sollicitatie gesprek komt dat nou net niet helemaal goed over ben ik bang op je handen gaan zitten of ze tussen je benen klemmen. Bovendien krijg ik als jongetje mijn benen niet zo strak tegen elkaar dat ik mijn handen kan klemmen zonder mn ballen te bezerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Op je handen gaan zittenof je benen over elkaar en je handen tegen elkaar en ertussen. (dat klinkt fout maar jullie snappen me wel)
Lukt nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef weert-gilders het volgende:
hij is niet aan de Ritalin maar wil mij belachelijk maken met deze post.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:30 schreef yavanna het volgende:
Denken dat Ritalin een soort gratis speed is.
uhmm nee hoor, gewoon posten is voldoendequote:Op woensdag 21 januari 2009 08:32 schreef Rollade het volgende:
Zeg als ik hier wil gaan posten (met hier hier, bedoel ik dit topic), moet ik me dan ook nog gaan voorstellen? Dat word namelijk van je verwacht op een paar van de Nederlandse ADD sites
Mooi zo, enne hoever kan ik hier gaan zonder dat ik op een ander gedeelte van FOK! word belachelijk gemaakt? Of is dat hope- en nutteloosquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:37 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm nee hoor, gewoon posten is voldoende
Dat weet je nooit natuulk. Als er dingen zijn die anderen niet hoeven te weten, zou ik dat niet op fok postenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:38 schreef Rollade het volgende:
[..]
Mooi zo, enne hoever kan ik hier gaan zonder dat ik op een ander gedeelte van FOK! word belachelijk gemaakt? Of is dat hope- en nutteloos
Yo... ADHD, dyslectie en volgens het RIAGG (ca 12jr terug) ook ASS...quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:12 schreef Rollade het volgende:
Anyway ik heb dus ook ADD, alleen nooit therapie gehad en/of medicatie. Nu loop ik tegen wat dingen aan, dus word het maar eens tijd om hulp te gaan zoeken. Zijn hier ook mensen die ADD hebben en daarnaast ook nog wat anders?
mocht je dat overkomen (en ja we letten er heus wel op) stuur dan ff een PM naar ons en dan kijken we er wel naar, over het algemeen proberen we er in dit subforum voor te zorgen dat men met respects voor elkaar reageert...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:38 schreef Rollade het volgende:
[..]
Mooi zo, enne hoever kan ik hier gaan zonder dat ik op een ander gedeelte van FOK! word belachelijk gemaakt? Of is dat hope- en nutteloos
Wat is ASS? Ik heb zelf ook dyslectie, maar krijg het vermoeden dat er meer aan de hand is. Maar voordat ik conclussies ga trekken denk ik dat het verstandiger is als ik me laat onderzoeken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Yo... ADHD, dyslectie en volgens het RIAGG (ca 12jr terug) ook ASS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |