och waarom niet lezen over niet psychofarmacologische interventies, gewoon pillen slikken is voldoende toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de moeite genomen om het te lezen
hoe is het in ADHD land?
hier alles goed
Er is een groot verschil tussen onWIL en onKUNDE. Ik zeg niet dat ADHD'ers nooit een gedragsverandering kunnen bewerkstelligen, maar het is wel verdomde lastig. En om zo te oordelen is dan wel erg makkelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:34 schreef Marsyas het volgende:
Toch merkwaardig dat Mensen die geen "alinea ver komen" , het lef hebben kritiek te geven op zowel de inhoud, als producent van alinea's e.d.....Verklaard veel v/h voorafgaande 'gereutel&gemeutel', dat wel....
Eigenwijsheid is dus een ziekte, maar de pillen werken niet, dat moet je wel concluderen, als slotconclusie..
Ze verergeren zelfs de kwaal, zoals het kwakzalvers betaamt..Maar die Engels tekst komt hier op neer:
Hoe je denkt over jezelf, is alles bepalend. Iets wat je , als je de moeite neemt mijn posts te LEZEN, al had kunnen weten en , vooral, toepassen. Het gaat jullie goed, vooral degenen die liever proefkonijn, dan (ADD-ADHD) Mens zijn...De rest komt er zonder mijn toewensing ook wel, op eigen kracht, en die van anderen..
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:34 schreef Marsyas het volgende:
Toch merkwaardig dat Mensen die geen "alinea ver komen" , het lef hebben kritiek te geven op zowel de inhoud, als producent van alinea's e.d.....
Wat een onzinquote:Op zondag 4 januari 2009 10:58 schreef Re het volgende:
[..]
och waarom niet lezen over niet psychofarmacologische interventies, gewoon pillen slikken is voldoende toch?
Ik kan jouw teksten echt niet volgen, en dat staat los van het hebben van ADHD of niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:34 schreef Marsyas het volgende:
Toch merkwaardig dat Mensen die geen "alinea ver komen" , het lef hebben kritiek te geven op zowel de inhoud, als producent van alinea's e.d.....Verklaard veel v/h voorafgaande 'gereutel&gemeutel', dat wel....
Eigenwijsheid is dus een ziekte, maar de pillen werken niet, dat moet je wel concluderen, als slotconclusie..
Ze verergeren zelfs de kwaal, zoals het kwakzalvers betaamt..Maar die Engels tekst komt hier op neer:
Hoe je denkt over jezelf, is alles bepalend. Iets wat je , als je de moeite neemt mijn posts te LEZEN, al had kunnen weten en , vooral, toepassen. Het gaat jullie goed, vooral degenen die liever proefkonijn, dan (ADD-ADHD) Mens zijn...De rest komt er zonder mijn toewensing ook wel, op eigen kracht, en die van anderen..
Toch is het juist dat wat zij over mij hebben gedaan, zonder de inhoud van mijn txt, gewild of door onvermogen, maakt niet uit in dit geval, te lezen/begrijpen. Zo'n reactie als van Walging is typerend....quote:Op zondag 4 januari 2009 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen onWIL en onKUNDE. Ik zeg niet dat ADHD'ers nooit een gedragsverandering kunnen bewerkstelligen, maar het is wel verdomde lastig. En om zo te oordelen is dan wel erg makkelijk.
Zweverige dingen kunnen erg tof zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:13 schreef MaJo het volgende:
Toch even een poging gedaan om het artikel te lezen en het is wel interessant wat erin staat
wetenschappers hebben een test gedaan met een groep kinderen met ADHD. Ze moesten 2x per dag 10 mediteren. Na 3 maanden blijken de klachten met 50% afgenomen te zijn
dit is zeker wel het proberen waardben sowieso de laatste tijd wel bezig met zweverige dingen
Gast, ik snap niet eens wat je zegt.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:32 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Toch is het juist dat wat zij over mij hebben gedaan, zonder de inhoud van mijn txt, gewild of door onvermogen, maakt niet uit in dit geval, te lezen/begrijpen. Zo'n reactie als van Walging is typerend....
Heb jij eigenlijk zelf adhd of add??quote:Op maandag 5 januari 2009 02:32 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Toch is het juist dat wat zij over mij hebben gedaan, zonder de inhoud van mijn txt, gewild of door onvermogen, maakt niet uit in dit geval, te lezen/begrijpen. Zo'n reactie als van Walging is typerend....
Ja inderdaad 2x 10 minutenquote:Op maandag 5 januari 2009 04:46 schreef 8. het volgende:
[..]
Zweverige dingen kunnen erg tof zijn.
Ik wil ook het ook wel eens proberen, om te zien of het helpt. Zou het me ook helpen met het verdelen van mijn energie over de dag? En ik neem aan dat je 2 keer 10 minuten bedoelt. 50% is een hoop!
Normaal? Moi?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:35 schreef Walging het volgende:
[..]
Gast, ik snap niet eens wat je zegt.
Leer normaal een bericht opstellen en ik zal eens serieus overwegen me te verdiepen in jouw mening.
Tot die tijd:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |