Heb jij eigenlijk zelf adhd of add??quote:Op maandag 5 januari 2009 02:32 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Toch is het juist dat wat zij over mij hebben gedaan, zonder de inhoud van mijn txt, gewild of door onvermogen, maakt niet uit in dit geval, te lezen/begrijpen. Zo'n reactie als van Walging is typerend....
Ja inderdaad 2x 10 minutenquote:Op maandag 5 januari 2009 04:46 schreef 8. het volgende:
[..]
Zweverige dingen kunnen erg tof zijn.
Ik wil ook het ook wel eens proberen, om te zien of het helpt. Zou het me ook helpen met het verdelen van mijn energie over de dag? En ik neem aan dat je 2 keer 10 minuten bedoelt. 50% is een hoop!
Normaal? Moi?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:35 schreef Walging het volgende:
[..]
Gast, ik snap niet eens wat je zegt.
Leer normaal een bericht opstellen en ik zal eens serieus overwegen me te verdiepen in jouw mening.
Tot die tijd:
Mijn tong is heel vaak te langzaam... Gelukkig heb ik een andere methode om me te uiten waar deze snelheidsbeperking geen belemmering vormt: muziekquote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef Guncta het volgende:
Het irritantste van hyper zijn is dat je eigen stem in je hoofd dan ook zo super snel gaat.
Kan hem soms amper volgen..
Ah wat doe je met muziek? Componeer je ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Underverse het volgende:
[..]
Mijn tong is heel vaak te langzaam... Gelukkig heb ik een andere methode om me te uiten waar deze snelheidsbeperking geen belemmering vormt: muziek
In het echt zijn daar gelukkig/helaas 2 ongedurige mannetjes voor nodig.. Drelam on...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:08 schreef 8. het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik knallende ruzie had met Marsyas.
Huhquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:19 schreef Marsyas het volgende:
[..]
In het echt zijn daar gelukkig/helaas 2 ongedurige mannetjes voor nodig.. Drelam on...
kwestie van aftrekken..Je komt er 1 tekort, voor knallende ruzie zijn er immers 2 nodig..quote:
Bij mij hebben ze het er vaak over dat ik een discussie heb, terwijl ik dat nooit zo ervaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Marsyas het volgende:
[..]
kwestie van aftrekken..Je komt er 1 tekort, voor knallende ruzie zijn er immers 2 nodig..
Ik discussieer liever..
Ik speel piano zonder ooit les te hebben gehad... Dus alles word toon voor toon gecomponeerd... Eigen muziek en dat van andere artiesten (niet klassiek)...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:45 schreef 8. het volgende:
[..]
Ah wat doe je met muziek? Componeer je ook?
Tof zeg. ADD'ers zijn vaak ook autodidactischer dan de gemiddelde mens. Zelf componeer ik ook, vooral voor piano en strijkwerk en ik speel piano.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik speel piano zonder ooit les te hebben gehad... Dus alles word toon voor toon gecomponeerd... Eigen muziek en dat van andere artiesten (niet klassiek)...
WoW ik kom niet verder als blokfluit (vroeger dan) wilde altijd gitaar leren spelen maar had er het geduld niet voor. Ook drummen ging niet omdat ik zenuwachtig werd van de handeling tijdens het drummen dacht er teveel over na :s dus dan raakten mn armen in de knoop.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef 8. het volgende:
[..]
Tof zeg. ADD'ers zijn vaak ook autodidactischer dan de gemiddelde mens. Zelf componeer ik ook, vooral voor piano en strijkwerk en ik speel piano.
Behalve Yann Tiersen luister ik niet echt zoveel pianomuziek. Vooral rock/indie en wat Beethoven en Mahler.
Ja, het vraagt veel motivatie en discipline. Dat is ook mijn probleem geweest met het leren van piano spelen, maar ik vond dat instrument gewoon zo geweldig dat ik gewoon bleef spelen. Voorheen had ik een keyboard en dat vond ik na een maand al niet meer interessant, omdat ik het een nepinstrument vond. Daar ging de motivatie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
WoW ik kom niet verder als blokfluit (vroeger dan) wilde altijd gitaar leren spelen maar had er het geduld niet voor. Ook drummen ging niet omdat ik zenuwachtig werd van de handeling tijdens het drummen dacht er teveel over na :s dus dan raakten mn armen in de knoop.
Veeleisend..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:55 schreef Guncta het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het er vaak over dat ik een discussie heb, te--80CTrwijl ik dat nooit zo ervaar.
Soms wil ik wel eens een ander standpunt innemen, of is mijn vraagstelling wat uitlokkend, maar dat is bewust. Wil graag een snel (!), helder en duidelijk antwoord. Geen euhms. IF.--.
H08
Ja dat is het leuke.. De meeste pianisten oefenen zo'n twee uurtjes per sessie.. Toen ik vertelde hoeveel uur ik het uithoud per sessie vielen het mondje van de pianohandelaar toch wel open..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef 8. het volgende:
[..]
Ja, het vraagt veel motivatie en discipline. Dat is ook mijn probleem geweest met het leren van piano spelen, maar ik vond dat instrument gewoon zo geweldig dat ik gewoon bleef spelen. Voorheen had ik een keyboard en dat vond ik na een maand al niet meer interessant, omdat ik het een nepinstrument vond. Daar ging de motivatie.
En wat componeren betreft, mja, als je daar gewoon goed in bent is het ook leuk en interessant en kun je er niet mee ophouden. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om eens wat minder te componeren, omdat het eigenlijk het gevolg is van "te veel nadenken", waar ik doodziek van word, maar ik blijf gewoon bezig. Dus, tsja.
Maar ja, wie niet muzikaal is, heeft vast wel andere talenten. Blokfluit vind ik overigens wel een erg droog instrument.
En al enige actie ondernomen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja inderdaad 2x 10 minutenIk wil het ook zeker proberen
Ga maar eens een meditatieboek bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |