abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65275286
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Marsyas het volgende:
-lap tekst-
Errr, ik snapte niet veel van je verhaal

Maar dat komt misschien omdat ik zo'n slechte concentratie heb
pi_65275335
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:40 schreef Rollade het volgende:

[..]

Wat is ASS? Ik heb zelf ook dyslectie, maar krijg het vermoeden dat er meer aan de hand is. Maar voordat ik conclussies ga trekken denk ik dat het verstandiger is als ik me laat onderzoeken.
Autisme Spectrum Stoornis... Voor zover ik het snap is het een verzamelnaam voor allerlei aan autisme gerelateerde storingen. Waaronder dus ook Autisme zelf.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_65275524
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Autisme Spectrum Stoornis... Voor zover ik het snap is het een verzamelnaam voor allerlei aan autisme gerelateerde storingen. Waaronder dus ook Autisme zelf.
En wat heb je dan nog meer als ik vragen mag? Als je dat niet wilt beantwoorden snap ik dat wel.

Werk je dan ook nog? MIsschien een rare vraag en ik denk niet dat je tot niets in staat bent, maar ik was gewoon even benieuwd
pi_65275714
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:59 schreef Rollade het volgende:

[..]

En wat heb je dan nog meer als ik vragen mag? Als je dat niet wilt beantwoorden snap ik dat wel.

Werk je dan ook nog? MIsschien een rare vraag en ik denk niet dat je tot niets in staat bent, maar ik was gewoon even benieuwd
Nog meer? Is't niet genoeg?

Momenteel weet ik niet precies wat er met me aan de hand is. Ik heb de diagnose heel wat jaren terug gekregen van het RIAGG. Ik heb te veel verhalen gehoord van hen om ze nog te vertrouwen. Vandaar dat ik (sinds gisteren) in een nieuw traject voor diagnose ben gekomen.

Verder heb ik RSI (best wel zware vorm, maar valt mee te leven) en werk ik full-time. Detachering ICT. Dat is erg zwaar momenteel. Ik merk al wel dat 1 dag in de week niet werken ontzettend helpt. Creëert een soort van rustpauze in de week en haalt de chaos van het werken een beetje weg. Denk ik
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:06:44 #230
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_65275755
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef Rollade het volgende:

[..]

Errr, ik snapte niet veel van je verhaal

Maar dat komt misschien omdat ik zo'n slechte concentratie heb
Dat is inderdaad het hele probleem met Marsyas

Als er nou een touw aan vast te knopen was zou ik best willen overwegen zijn standpunt serieus te nemen, maar helaas.
pi_65275833
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Nog meer? Is't niet genoeg?

Momenteel weet ik niet precies wat er met me aan de hand is. Ik heb de diagnose heel wat jaren terug gekregen van het RIAGG. Ik heb te veel verhalen gehoord van hen om ze nog te vertrouwen. Vandaar dat ik (sinds gisteren) in een nieuw traject voor diagnose ben gekomen.

Verder heb ik RSI (best wel zware vorm, maar valt mee te leven) en werk ik full-time. Detachering ICT. Dat is erg zwaar momenteel. Ik merk al wel dat 1 dag in de week niet werken ontzettend helpt. Creëert een soort van rustpauze in de week en haalt de chaos van het werken een beetje weg. Denk ik
Nou ik was benieuwd wat je nog meer hebt omdat het een verzameling is van troubels om het zo maar even netjes uit te drukken.

Ik ben nu ook op zoek naar een baan en wil ook 4 dagen in de week werken. Anders word het een beetje teveel en zo..

Verder ga ik eerst een behandeltraject opstarten en weer verder leren met behulp van wat cursussen. Ik wil namelijk ook de IT in en heb alleen remote support gedaan en ben daar wel een beetje klaar mee. Maar eerst maar eens hulp zoeken.
pi_65275892
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Walging het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het hele probleem met Marsyas

Als er nou een touw aan vast te knopen was zou ik best willen overwegen zijn standpunt serieus te nemen, maar helaas.
Ah ok dan, dan ligt het toch niet aan mij. Hele geruststelling
...
..
.
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:18:13 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65276159
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Marsyas het volgende:
Hi,Rollade

Lees met betrekking tot "respects" het hele topic, kijk hoe er naar mij toe gereageerd wordt (zonder dat er gelezen kan worden/ wordt, oordelen en veroordelen) en dan begrijp je wat Re bedoeld met "over het algemeen"...Meehuilen met de massa c.q. wolfjes is wel de bedoeling hier, anders zien ze je liever gaan dan komen. Geen koppen boven/onder het maaiveld, wat dat betreft zijn ze hier net 'gewone' Mensen en vraag ik mij wel eens af wat men hier doet, behalve bevestiging zoeken voor hun 'visie' en delen van de smart..
Laat ze dus in de waan, anders verklaart het 'collectief' je z.g.a. collectief, waanzinnig...
Nederland wordt hier alleen maar smaller & smaller & smaller & smaller & smaller & smaller & smaller..........
& sterkte en onthoudt: "wie met pek omgaat wordt ermee besmet"..
dat heeft niets met meehuilen te maken maar met jouw manier van reageren op anderen, misschien ook een leerproces voor jou
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65276276
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:18 schreef Re het volgende:

[..]

dat heeft niets met meehuilen te maken maar met jouw manier van reageren op anderen, misschien ook een leerproces voor jou
Ik denk dat het hem ontbreekt aan dit.
pi_65276283
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef Rollade het volgende:

[..]

Nou ik was benieuwd wat je nog meer hebt omdat het een verzameling is van troubels om het zo maar even netjes uit te drukken.

Ik ben nu ook op zoek naar een baan en wil ook 4 dagen in de week werken. Anders word het een beetje teveel en zo..

Verder ga ik eerst een behandeltraject opstarten en weer verder leren met behulp van wat cursussen. Ik wil namelijk ook de IT in en heb alleen remote support gedaan en ben daar wel een beetje klaar mee. Maar eerst maar eens hulp zoeken.
Ik zou niet de detachering ingaan als ik jou was... Dan moet je nl "gewoon" de 40 uur volmaken.

Verder valt mijn leven best te doen hoor. De meeste klachten zijn chronisch en heb ik mijn hele leven als last van. Muv de RSI natuurlijk, maar daar is omheen te werken. Maw: ik weet niet anders of ik ben en denk zoals ik dat doe.
pi_65276322
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Ik zou niet de detachering ingaan als ik jou was... Dan moet je nl "gewoon" de 40 uur volmaken.

Verder valt mijn leven best te doen hoor. De meeste klachten zijn chronisch en heb ik mijn hele leven als last van. Muv de RSI natuurlijk, maar daar is omheen te werken. Maw: ik weet niet anders of ik ben en denk zoals ik dat doe.
True, maar er is meer dan IT detachering
Maar goed dat is voor later dit jaar, eerst maar wat andere dingen.
pi_65276405
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef Rollade het volgende:

[..]

True, maar er is meer dan IT detachering
Maar goed dat is voor later dit jaar, eerst maar wat andere dingen.
Tja, als alles goed gaat, ga ik in september beginnen aan een nieuwe opleiding BBL... Moet ik wel onthouden dat ik moet solliciteren Blijf het vergeten
pi_65276473
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Tja, als alles goed gaat, ga ik in september beginnen aan een nieuwe opleiding BBL... Moet ik wel onthouden dat ik moet solliciteren Blijf het vergeten
Schrijf het op en plak het op elke deur in je huis waar je minimaal 1 keer per dag door moet (indien mogenlijk natuurlijk )
pi_65276527
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Rollade het volgende:

[..]

Schrijf het op en plak het op elke deur in je huis waar je minimaal 1 keer per dag door moet (indien mogenlijk natuurlijk )
reeds geprobeerd... Ik loop gewoon door en kijk niet... Maar ik maak wel ff een melding in mn agenda... Nu ik er toch mee bezig ben

[edit]
Done
pi_65276750
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

reeds geprobeerd... Ik loop gewoon door en kijk niet... Maar ik maak wel ff een melding in mn agenda... Nu ik er toch mee bezig ben

[edit]
Done
Hehe mooie eigenschap: overal lijstjes en briefjes ophangen en er dan niks mee doen. Ik herken het wel

Wat voor opleiding ga je trouwens doen?
pi_65276819
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef Rollade het volgende:

[..]

Hehe mooie eigenschap: overal lijstjes en briefjes ophangen en er dan niks mee doen. Ik herken het wel

Wat voor opleiding ga je trouwens doen?
Eerste Motorfiets Technicus
pi_65277367
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Eerste Motorfiets Technicus
Hopa dat is wel heel wat anders dan in IT detachering zitten
Veel succes ermee
pi_65278026
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Rollade het volgende:

[..]

Hopa dat is wel heel wat anders dan in IT detachering zitten
Veel succes ermee
Mocht ik idd ooit zover komen, dank
pi_65283891
Hoe verlopen jullie "slechte" dagen eigenlijk qua tijd? Bij mij is het zo dat de dagen altijd zoveel langer lijken. Tijd gaat langzamer, lijkt het wel.
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:44:32 #245
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_65286282
-edit- troll

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 21-01-2009 17:17:52 ]
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:56:18 #246
231196 Marsyas
pi_65286768
-edit- offtopic

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 21-01-2009 17:18:35 ]
  woensdag 21 januari 2009 @ 16:05:47 #247
231196 Marsyas
pi_65287147
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:18 schreef Re het volgende:

[..]

"Niets" "Leerproces" Maar je geeft het impliciet toe: Er schijnt een voorgeschreven "manier van reageren" te bestaan,(janken, dreinen en afzeiken) waarvan ik mij (uiteraard) geen moer aantrek, L gisch, hé
Ik ben een individu pur sang, voor eenheidsworst gaan jullie maar naar de Hema.(Unox mag ook..)

woensdag 21 januari 2009 @ 17:15:29 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65289257
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:05 schreef Marsyas het volgende:

[..]

"Niets" "Leerproces" Maar je geeft het impliciet toe: Er schijnt een voorgeschreven "manier van reageren" te bestaan,(janken, dreinen en afzeiken) waarvan ik mij (uiteraard) geen moer aantrek, L gisch, hé
Ik ben een individu pur sang, voor eenheidsworst gaan jullie maar naar de Hema.(Unox mag ook..)

nee, jouw manier van reageren wekt alleen aversie en irritatie op, men neemt je niet serieus en dus ben je niets meer dan topicvervuiling en aangezien je hier niet alleen bent en er hier een normale discussie plaatsvindt binnen de normale fatsoenregels zul jij je toch moeten aanpassen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65349015
en toen was t stil.....
pi_65349377
en toen was ik er weer!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: