Jullie eigen fora niet gevolgd zeker met die kinderachtige varkensgrapjes en brandwonden geintjes. Pot verwijt de ketel in deze.quote:Op zondag 14 december 2008 13:04 schreef Sieps het volgende:
Net even op een Groningen forum gekeken, wát een dramatisch laag niveau, de meest kinderachtige grapjes over de vuurwerkramp en ze denken dat ze eenvoudig met 3/4-0 winnen.
Wat wil ik die koppen graag zien daar als Twente (hopelijk toch) heeft gewonnen

Dan moeten ze toch echt ergens anders zoeken. Ik denk niet dat een Nederlandse club dergelijke bedragen voor een verdediger kan en wil betalen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:10 schreef Doezelhaar het volgende:
Douglas zal misschien wel lastig te behouden zijn deze winter aangezien Ajax op zoek is naar defensieve versterkingen.

op de melodie van?quote:Op maandag 15 december 2008 10:13 schreef Lamzak_ het volgende:
C'mon twente Enschede
We nemen vandaag drie punten mee.
We zingen met eer, voor onze stad.
Niemand hier die dut oons wat!

Ik ga er vanuit dat Douglas ook wel blijft, zou het eigenlijk ook erger vinder als Douglas deze winter vertrekt dan wanneer Elia vertrekt.quote:Op maandag 15 december 2008 10:25 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch echt ergens anders zoeken. Ik denk niet dat een Nederlandse club dergelijke bedragen voor een verdediger kan en wil betalen.

quote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
op de melodie van?
tegen psv uit ben ik er bij

Met wie hej nog plek over?quote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
op de melodie van?
tegen psv uit ben ik er bij

Neuh, heel matig. Na de 1-3 waren jullie pas wat te horen. Groningen viel uiteraard ook zwaar tegen, sfeer was gewoon k.u.t.quote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef Lamzak_ het volgende:
Met 200 man waren we toch redelijk aanwezig dacht ik zo

Apart, khad het idee dat we geen minuut stil zijn geweest en hard ook... valt blijkbaar tegen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Neuh, heel matig. Na de 1-3 waren jullie pas wat te horen. Groningen viel uiteraard ook zwaar tegen, sfeer was gewoon k.u.t.
Wel genoten van het voetbal van Twente overigens.

Demping van de wand zeker.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Apart, khad het idee dat we geen minuut stil zijn geweest en hard ook... valt blijkbaar tegen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |