Jij bent emo.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet kotsen van alles wat EMO genoemd wordt.
Nee Rise Against is goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
linkquote:
Zijn die fries of voorouders?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegeven
Ze zijn uitverkocht sinds anderhalve week.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heul toevallig waarschijnlijk niet. Tenzij een van mij vrienden niet meer kan tegen die tijd ofzo. Maar dat zal denk ik wel niet. Zijn ze nu uitverkocht dan?
Mjah Dat is kut. En marktplaats ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze zijn uitverkocht sinds anderhalve week.![]()
Maar mijn vrienden kochten ze al fucking snel.Vorige keer kon je ze nog gewoon aan de kassa kopen op de dag zelf, dus ik dacht dat ik ze in januari kon komen, maar helaasch.
Klinkt logisch, opzich...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegeven
Rise against is niet emo.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Dat bepaal ik wel, aan de hand van een foto.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Geen dame.
My chemical romancequote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Je maakt me depressief. Nu begin ik alweer te snijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom scheld je? Ga jezelf snijden, emo.
Ik wil niet 2x zo veel betalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mjah Dat is kut. En marktplaats ofzo?
hoeveel waren die kaartjes ook alweer?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil niet 2x zo veel betalen.
Dankje.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
T_C, mennus geile bril heb je op, in je fobo.
20.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoeveel waren die kaartjes ook alweer?
Sowieso GnRquote:
quote:
Finding nEMO HAHAhahah!h11h1h!!!1!!1 UBER LOLZquote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Invaders Must Die 02-03-2009quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Kwam deze tegen, volgens mij zit er wel nieuw album aan te komen
The prodigy is mijn alltime favo formatie ooit.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Gupje het volgende:
[..]
[..]
Kwam deze tegen, volgens mij zit er wel nieuw album aan te komen
En dan mag je niet zeggen dat iemand er lief uit ziet?quote:
Lichtelijk aangeschoten + Prodigy + Vuige sex =quote:Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
The prodigy is mijn alltime favo formatie ooit.![]()
![]()
Nee, dat mag nooit meer...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan mag je niet zeggen dat iemand er lief uit ziet?
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Lichtelijk aangeschoten + Prodigy + Vuige sex =
Ligt gevoelig bij dames he, jaloezie enzoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat mag nooit meer...
Wou je wetje leggenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Fokkers daten loopt altijd slecht af.
Waar?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je kan de nieuwe single LEGAAL gratis downloaden ergens.
Elke man/jongen die een vriendin heeft praat ook met zijn vrienden over geile wijven.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat mag nooit meer...
Vooroordelen zeg ik je !!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Elke man/jongen die een vriendin heeft praat ook met zijn vrienden over geile wijven.
Oh dat was ik even vergeten...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:31 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ligt gevoelig bij dames he, jaloezie enzo
Ik ga veel met jongens om, en als ze een vriendin hebben, praten ze ook nog over de geile tieten van miss Jolie.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vooroordelen zeg ik je !!
Het is vaak andersom ! Als ze dan Johny Depp op tv zien begint dat gekakel.
En dan verontwaardigd als wij melden dat we scarlet willen pompen. Of iets in die richting.
quote:
Johny Deppquote:Op woensdag 3 december 2008 16:33 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Vooroordelen zeg ik je !!
Het is vaak andersom ! Als ze dan Johny Depp op tv zien begint dat gekakel.
En dan verontwaardigd als wij melden dat we scarlet willen pompen. Of iets in die richting.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Johny Dep![]()
Orlando Bloom![]()
![]()
Brad Pitt![]()
![]()
Ja maar dan krijgen ze wel een vieze blik van hun vriendin !?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga veel met jongens om, en als ze een vriendin hebben, praten ze ook nog over de geile tieten van miss Jolie.
Dat was serieus...quote:
Zou ik ook zeggenquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Laat maar van heb gevonden of laat maar van
Bij mij hang niks aan de muur. Er staat wel een gitaar tegen de muur, naast een waterpijpquote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Er hangt een pirates poster van Johnny boven m'n bed. Naast de kermit poster.
Ik zou geen date met ze willen hebben.quote:
Mijn muren hangen vol. Met de vaagste shit.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij mij hang niks aan de muur. Er staat wel een gitaar tegen de muur, naast een waterpijp
Het fobo, het.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een harde penis en die ga ik even verwennen op de fobo van T_C
Heeft HJ ban ofzo dat je dat zo vrij postquote:Op woensdag 3 december 2008 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nu een harde penis en die ga ik even verwennen op de fobo van T_C
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heeft HJ ban ofzo dat je dat zo vrij post
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou geen date met ze willen hebben.
Hoe voer ik mijn computer een kilo speed?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je ff speed voeren of nieuwe kopen
IK geloof jequote:
Zit nog op het werk... Maar het is zo damn rustig.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet je ff speed voeren of nieuwe kopen
Mooiquote:
Speed pasta op je moederbord smeren !!1 lolzorzcopterfuckbrainlolcock.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe voer ik mijn computer een kilo speed?
Moet je hem ff bij mij brengen + die kilo speed regel ik dat wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor werk? Nog zo laat.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zit nog op het werk... Maar het is zo damn rustig.
Wiesda"?quote:
Als je hem een kilo geeft kan de electronenstroom het niet bijhouden.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |