Ja, ik heb er ook wel lak aan, maar het gaat soms toch wel een beetje onderhuids zitten... En natuurlijk genieten we ervan dat het kan.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah daar moet je gewoon lak aan hebben
Het is toch juist heerlijk dat zoiets kan?
Hoi MaleDuck alles goed?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel lak aan, maar het gaat soms toch wel een beetje onderhuids zitten... En natuurlijk genieten we ervan dat het kan.
Mogguh deb
jawel, zit hier niet in de klaagbaak, dus heb niks te klagenquote:
Genieten moet je alleen maar doenquote:Op donderdag 4 december 2008 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel lak aan, maar het gaat soms toch wel een beetje onderhuids zitten... En natuurlijk genieten we ervan dat het kan.
Mogguh deb
Ja, dat is wel het streven... maar zorgen kruipen snel onder de huid... heb jij daar geen last van dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Genieten moet je alleen maar doen
Ik probeer altijd alles zo positief mogelijk te bekijkenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het streven... maar zorgen kruipen snel onder de huid... heb jij daar geen last van dan?
Dat is een goede insteek...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik probeer altijd alles zo positief mogelijk te bekijkenVoelt goed
Ja hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 08:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jawel, zit hier niet in de klaagbaak, dus heb niks te klagen
goed geslapen?
Lekker hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 09:04 schreef Runx het volgende:
Goedemorgenallemaal
alles goed met iedereen ?, ik heb na vandaag WeeeeeeKKkeeend en ga naar Dublin
Mogguhquote:Op donderdag 4 december 2008 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is een goede insteek...
Mogguh runx, geniet lekker van deze dag nog dan... en veel plezier in the Irish Pub...
dank uquote:Op donderdag 4 december 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Lekker hoorveel plezier alvast in Dublin
En ik heb een brede rug, dus het maakt mij ook niks uit wat mensen zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is een goede insteek...
Mogguh runx, geniet lekker van deze dag nog dan... en veel plezier in the Irish Pub...
Das mooi, kan je weer vol goede moed aan de slag vandaag...quote:
Ja dat ken ik... heb je vaak wel nodig... anders ben je zo depressief...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik heb een brede rug, dus het maakt mij ook niks uit wat mensen zeggen
ja en vanmiddag weer naar een gesprekquote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das mooi, kan je weer vol goede moed aan de slag vandaag...
maar ik ga ook maar weer aan de slag... moet veel doen vandaag... heb weer 3 vergaderingen, die ik nog moet voorbereiden... maar zal vast tussendoor nog wel even komen buurten...
Succes dan maar alvastquote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das mooi, kan je weer vol goede moed aan de slag vandaag...
maar ik ga ook maar weer aan de slag... moet veel doen vandaag... heb weer 3 vergaderingen, die ik nog moet voorbereiden... maar zal vast tussendoor nog wel even komen buurten...
Mwah daar heb ik dan totaal geen last vanquote:Op donderdag 4 december 2008 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat ken ik... heb je vaak wel nodig... anders ben je zo depressief...
Goedemorgenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:25 schreef Rossdale het volgende:
HA! Ik kan nog net op tijd een tvptje plaatsen voor die laatste paar posts
Helleuwquote:Op donderdag 4 december 2008 09:25 schreef Rossdale het volgende:
HA! Ik kan nog net op tijd een tvptje plaatsen voor die laatste paar posts
Mogguh Ahoquote:Op donderdag 4 december 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
mogguh Runx lkkr hoor weekend en naar Dub
Mogguh Deb
Mogguh Ross
Hooiquote:Op donderdag 4 december 2008 09:28 schreef Aho het volgende:
mogguh Runx lkkr hoor weekend en naar Dub
Mogguh Deb
Mogguh Ross
| Forum Opties | |