Lijkt me een geweldig ietsquote:Op donderdag 4 december 2008 08:27 schreef Aho het volgende:
[..]
een kleine is prachtig..maar soms![]()
nee hoor het geeft je veel werk maar ook veel voldoening
Ja, het lijkt nu al op me... want het is erg druk in de buik..quote:Op donderdag 4 december 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WhahahaDat hoop ik dan maar voor je
Dan zou ik maar vrezen voor je nachtrustquote:Op donderdag 4 december 2008 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het lijkt nu al op me... want het is erg druk in de buik..
Het is voor mij de eerste, maar mijn broer (afgelopen vrijdag) en zus (in juni) hebben ook net een kleine en ik vind het ineens echt geweldig om met die twee bezig te zijn...quote:Op donderdag 4 december 2008 08:27 schreef Aho het volgende:
[..]
een kleine is prachtig..maar soms![]()
nee hoor het geeft je veel werk maar ook veel voldoening
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die site kom ik niet eens op...![]()
Dan hou ik het maar gewoon bij fok...
is het ookquote:Op donderdag 4 december 2008 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is voor mij de eerste, maar mijn broer (afgelopen vrijdag) en zus (in juni) hebben ook net een kleine en ik vind het ineens echt geweldig om met die twee bezig te zijn...
Ach ja dat is ook maar een paar maanden...quote:Op donderdag 4 december 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vrezen voor je nachtrust
Denk dat je dat gevoel pas voor kan stellen als jezelf kinderen hebtquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 4 december 2008 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja dat is ook maar een paar maanden...
Nee ben daar niet handig genoeg voor...quote:Op donderdag 4 december 2008 08:31 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmm als je dan ietwat handig bent gebruik anders een ghost ofz..nee nvm
hm denk daar dat je wel gelijk in hebquote:Op donderdag 4 december 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Denk dat je dat gevoel pas voor kan stellen als jezelf kinderen hebt
Tja en mijn vrouw is straks huismoeder, dus dat scheelt ook al veel...quote:Op donderdag 4 december 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom
Hoewel, mijn neef had het een paar jaren lang (was ook zijn eigen schuld)
Ach ja, dat is nog even weg... Maar ik vind het wel leuk dat er straks dus 3 kids in de familie binnen een jaar zitten!quote:Op donderdag 4 december 2008 08:32 schreef Aho het volgende:
[..]
is het ook
totdat ze gaan puberen dan halen ze de knuppels![]()
![]()
*denkt terug als tiener zijnde*![]()
![]()
denk jequote:Op donderdag 4 december 2008 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is nog even weg... Maar ik vind het wel leuk dat er straks dus 3 kids in de familie binnen een jaar zitten!
Oh dat scheelt zekerquote:Op donderdag 4 december 2008 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja en mijn vrouw is straks huismoeder, dus dat scheelt ook al veel...
Voor ons niet perse, maar voor die 3 wel...quote:
Ja, en ik ben blij dat we het financieel kunnen doen...quote:
Ja dat maakt het wel wat makkelijker natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, en ik ben blij dat we het financieel kunnen doen...
Ja, maar het is zo bizar om te merken hoe deze maatschappij op tweeverdieners is ingesteld...quote:Op donderdag 4 december 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel wat makkelijker natuurlijk
Qua kosten bedoel je?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo bizar om te merken hoe deze maatschappij op tweeverdieners is ingesteld...
Ook, maar de maatschappij an sich ook, wij worden er raar op aangekeken dat mijn vrouw niet werkt en dat wij nog in een flatje wonen... en dat we maar 1 auto hebbenquote:
das misschien waar, tis idd zo dat vrouwen gewoon werken. Dat betekend niet dat dat voor iedereen geldtquote:Op donderdag 4 december 2008 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook, maar de maatschappij an sich ook, wij worden er raar op aangekeken dat mijn vrouw niet werkt en dat wij nog in een flatje wonen... en dat we maar 1 auto hebben
Tjah daar moet je gewoon lak aan hebbenquote:Op donderdag 4 december 2008 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook, maar de maatschappij an sich ook, wij worden er raar op aangekeken dat mijn vrouw niet werkt en dat wij nog in een flatje wonen... en dat we maar 1 auto hebben
Ja ben nog redelijk jongquote:Op donderdag 4 december 2008 08:51 schreef Aho het volgende:
[..]
das misschien waar, tis idd zo dat vrouwen gewoon werken. Dat betekend niet dat dat voor iedereen geldt
Maar ik vind het niet raar voor een jong stel(ik neem aan dat jullie nog nie zo oud zijn)![]()
dat je in een flatje woont en een auto heb..zometeen nog een kleine erbij etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |