Ja okee, maar in jouw geval is het je neus die zo rood is van het zuipenquote:Op donderdag 4 december 2008 07:27 schreef WhiteLightning het volgende:
wat zei je, ik heb een ook rooie aardbei , en hij gaat nooit op ?
hahaquote:Op donderdag 4 december 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar in jouw geval is het je neus die zo rood is van het zuipen
idem...quote:Op donderdag 4 december 2008 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ja die reetridders hier, hebben youtube geblocked
Goed geslapen ofzo, beller?quote:
Ik slaap altijd goedquote:
Das beter... ik de laatste tijd wat minder... maar dat is logisch met een zwangere vrouw naast me die om de haveklap wakker isquote:
Ja ok dan is het meer dan logischquote:Op donderdag 4 december 2008 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das beter... ik de laatste tijd wat minder... maar dat is logisch met een zwangere vrouw naast me die om de haveklap wakker is
Heel heel heel koudquote:Op donderdag 4 december 2008 07:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wijk aan Zee / IJmuiden oid, da's vlakbij
En ik weet niet precies hoe koud dat is, al heb ik wel een vermoeden
quote:
Mogguh Ahoquote:
Ja dat is vast een voorbode voor als die kleine er is denk ik... *gaap*quote:Op donderdag 4 december 2008 08:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok dan is het meer dan logischJe moet er wat voor over hebben he
Straks is het een voorbeeldig kindje dat heerlijk doorslaapt in de avond?quote:Op donderdag 4 december 2008 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is vast een voorbode voor als die kleine er is denk ik... *gaap*
Moguh Aho
Hoop doet zeker leven!quote:Op donderdag 4 december 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Straks is het een voorbeeldig kindje dat heerlijk doorslaapt in de avond?
Hoop doet leven
hehe iedereen moet eigenlijk aan het "werk"quote:Op donderdag 4 december 2008 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
bij mij denk ik niet... er is hier echt super veel geblokt.. maar ja eigenlijk moet ik gewoon aan het werk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hierboven en probeer eens wat sites
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
een kleine is prachtig..maar somsquote:Op donderdag 4 december 2008 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoop doet zeker leven!![]()
En dat zal het ook wel zijn, want het lijkt natuurlijk op de vader
Whahahaquote:Op donderdag 4 december 2008 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoop doet zeker leven!![]()
En dat zal het ook wel zijn, want het lijkt natuurlijk op de vader
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:26 schreef Aho het volgende:
[..]
hehe iedereen moet eigenlijk aan het "werk"
Die site kom ik niet eens op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hierboven en probeer eens wat sites
![]()
Dan hou ik het maar gewoon bij fok...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |