abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63749911
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:01 schreef johan555 het volgende:Maar start een eigen topic over Gielen bolsena want alles wat we er hier over vragen kan je niet beantwoorden of je zegt de papieren liggen bij het OM

Waarom zou ik vragen moeten beantwoorden, beste Johan?

Ik zeg alleen maar, zoals ik al een week heb gezegd over deze zaak, dat zaken meer UITGEZOCHT moeten en mogen worden.

Maar lezen, deduceren en interpreteren is ook een kunst.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63749968
dubbelpost

[ Bericht 97% gewijzigd door johan555 op 04-12-2008 11:16:25 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:13:04 #53
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750025
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_63750028
Ik denk dat Mos de beide heren (vd Straten en Pvd S)snel zal gaan oppakken na deze verklaring van de Minister v Justitie . Hij kan ook niet anders Rudy Croes is niet de eerste de beste ! en de zaak sluiten is helemaal niet meer aan de orde

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:25:31 #55
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750355
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:59 schreef bolsena het volgende:

[..]

Toch heeft het huidige Republikeinse klimaat niet geholpen met het oplossen van deze zaak en het onderzoeken van de Amerikaanse kant van de zaak, laat ik het maar zachtjes uitdrukken dan.

Als die Cheney straks opgerot is wil ik het nog wel eens zien.

Wie weet is het ijdele hoop, het is echter geen geheim dat de Clintons op bevriende voet staan met ons land dus wellicht...
Zeg maar gewoon gefrustreerd hoor

Overigens wat betreft dat Natalee niet op de vermist lijst staat van de FBI is omdat ze niet op US soil is vermist zegt meneer de US Gov. Richard Shelby van Alabama in een brieffie. Amy Bradley bijvoorbeeld werd op een US cruiseschip vermist dus US soil. Nah... daar moeten we het dan maar mee doen
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:29:10 #56
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750440
Omdat ik OOK een antwoord wil hebben nog maar een rappel voor Johan dan
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Okay 2 nummers dan, maar wel met dezelfde tekst erop toch?
pi_63750495
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende: Zeg maar gewoon gefrustreerd hoor
Ow, wil ik best toegeven hoor lieve BwennieBren.

IK wil tenminste dat deze zaak op een eerlijke, pure manier wordt onderzocht en eventueel opgelost.

In tegenstelling tot anderen.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende:
Overigens wat betreft dat Natalee niet op de vermist lijst staat van de FBI is omdat ze niet op US soil is vermist zegt meneer de US Gov. Richard Shelby van Alabama in een brieffie. Amy Bradley bijvoorbeeld werd op een US cruiseschip vermist dus US soil.

Nou, hier hoeven we verder niet op te reageren denk ik hè.

Of ik kan er een tiental -smileys tegen aangooien, maar dat is ook zo lullig.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63750554
Er is 1 orginele eerste poster met 2 telefoon nummers erop ,geprint door JR en het was ook haar idee .
Zoek hem op zou ik zeggen en vergelijk hem dan dan zie je het verschil !
pi_63750595
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende:

zegt meneer de US Gov. Richard Shelby van Alabama in een brieffie.
Bron, link, website?

Dit moet ik toch met eigen ogen aanschouwen, bij nader inzien.

Ik kan wel weer een lachsalvo gebruiken.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:36:06 #60
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750598
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:34 schreef johan555 het volgende:
Er is 1 orginele eerste poster met 2 telefoon nummers erop ,geprint door JR en het was ook haar idee .
Zoek hem op zou ik zeggen en vergelijk hem dan dan zie je het verschil !
Hier begrijp ik dus uit dat Beth had voor haar aankomst in Aruba al contact met Julia Renfro?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:37:10 #61
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750614
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef bolsena het volgende:

[..]

Bron, link, website?

Dit moet ik toch met eigen ogen aanschouwen, bij nader inzien.

Ik kan wel weer een lachsalvo gebruiken.
Bange Aapjes natuurlijk

Wacht ff, zal m ff uploaden voor je
pi_63750658
dubbele post

[ Bericht 49% gewijzigd door bolsena op 04-12-2008 11:44:34 ]
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:38:56 #63
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750661

Bron:
http://scaredmonkeys.com/(...)issing-persons-list/

[ Bericht 1% gewijzigd door BwennieBren op 04-12-2008 13:19:56 ]
pi_63750670
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63750674
Kom je hier ook om mensen aan te vallen bwenniebren ?
Probeer OT te blijven !!
pi_63750729
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:39 schreef johan555 het volgende:

Wat nou mensen aanvallen? Wat bedoel je man?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:43:19 #67
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750769
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:39 schreef johan555 het volgende:
Probeer OT te blijven !!
Waar val ik iemand aan dan? En ik ben toch OT?
Sla je weer door Johan?
pi_63750789
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:36 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Hier begrijp ik dus uit dat Beth had voor haar aankomst in Aruba al contact met Julia Renfro?
KIJK !

Je hebt mensen die informatie kunnen posten, je hebt mensen die informatie kunnen lezen EN je hebt mensen die uit de ter beschikking staande informatie de juiste conclusies kunnen trekken.

Sterk staaltje deductie / interpretatie, Bwennie!
pi_63750811
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef bolsena het volgende:

[..]

Wat nou mensen aanvallen? Wat bedoel je man?
Als het je even uitkomt noem je mensen maar bange aapjes .
pi_63750857
nu weer ,sla je weer door Johan ?
OT blijven Bwenniebren
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:47:25 #71
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750865
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:45 schreef johan555 het volgende:

[..]

Uit De Dikke van Bwennie slechts een losse vertaling van Scared Monkeys
pi_63750875
Rudy Croes knew all of this 3 1/2 years ago and even scolded Jan Van Der Straten on the radio for his many conversations on the phone with PVDS and them being wiretapped. It was known very early in the case that Jan and Paul were best friends and he was destroying evidence and sabataging this case. Employing a police team used to for Carnaval for a murder investigation is no suprise. The lead detective in this case was Dennis Jacons for god sakes! The islands date rape expert and narcotics officer..He handled all the evidence and is it really a suprise to anyone that it all dissapeared? There are more people then Jan Van Der Straten that sabataged this case but its a great start.

These officials that helped...broke the law by destroying evidence and sabataging a murder investigation.They should all be arrested and interrogated or sent to prison for breaking the law.

However this is great news Johan!!! He speaks of a Dutch Minister who is personally involved that he wont name? Who is that? There has to be more then one Dutch Minister part of this cover up!! They should all be arrested and iterrogated immediately!
========================================
Everyone saw them using a dark skin,different race and older actor portraying Joran in Opsporing Verzocht Its been a Dutch Cover Up and everyone knows it.

Criticism

Also on the Dutch government from the Aruban Minister some criticism. ‘Until this day we get no international moral support of the Netherlands, while the Aruban name is sullied. In 2005, we were asked if possible to suppress that Joran is a Dutchman. He had as many as possible Aruban. It has a Dutch minister I am not saying who-personally invited.”

Ook op de Nederlandse regering uit de Arubaanse minister enige kritiek. “Tot op de dag van vandaag krijgen we internationaal geen morele steun van Nederland, terwijl de Arubaanse naam wordt bezoedeld. In 2005 werd ons gevraagd zo goed mogelijk te verzwijgen dat Joran een Nederlander is. Hij moest zoveel mogelijk voorkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister -ik zeg niet wie- persoonlijk verzocht.”

'Politie hielp Paul van der Sloot in Holloway-zaak'
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_der_Sloot___.html
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:13 schreef johan555 het volgende:
Ik denk dat Mos de beide heren (vd Straten en Pvd S)snel zal gaan oppakken na deze verklaring van de Minister v Justitie . Hij kan ook niet anders Rudy Croes is niet de eerste de beste ! en de zaak sluiten is helemaal niet meer aan de orde

[ afbeelding ]

[ Bericht 2% gewijzigd door observer777 op 04-12-2008 12:10:53 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:49:34 #73
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750923
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef johan555 het volgende:
nu weer ,sla je weer door Johan ?
OT blijven Bwenniebren
uhhhm... de pot verwijt de ketel.... Ik zie alleen maar nare opmerkingen van jou naar anderen toe. Ik BEN ontopic Johan, wijs aan dan waar niet?

Bovendien...
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef roooosje het volgende:
Ah, kijk eens aan een nieuw Natalee-topic. Deze keer wil ik die misselijke persoonlijke aanvallen niet meer zien, blijf hier gewoon OT. Volg allemaal maar het goede voorbeeld van BwennieBren .
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 11:51:48 #74
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63750979
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef bolsena het volgende:

[..]

KIJK !

Je hebt mensen die informatie kunnen posten, je hebt mensen die informatie kunnen lezen EN je hebt mensen die uit de ter beschikking staande informatie de juiste conclusies kunnen trekken.

Sterk staaltje deductie / interpretatie, Bwennie!

Always welcome to do it Bolsena
pi_63751092
Een tijdje geleden was er ook al een delegatie uit Den Haag om met vd Straten te praten over zijn rol in de NH zaak .Hij was niet zo blij dat hij betrapt werd door de camera .

pi_63751099
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:45 schreef johan555 het volgende:

[..]

JE ?

Ik heb de woorden bange aapjes nog never nooit niet gebruikt in deze thread, in dit topic en sowieso op FOK!

Bewijs maar eens dat ik die woorden bange aapjes heb gebruikt!

Kom nog eens met zo'n achterlijke opmerking, zeg. Dit bewijst maar eens hoe GOED jij bent in lezen.

(Zie Johan555's bericht van 4 december 2008 # 11:45)
pi_63751171
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef observer777 het volgende:
Rudy Croes knew all of this 3 1/2 years ago and even scolded Jan Van Der Straten on the radio for his many conversations on the phone with PVDS and them being wiretapped. It was known very early in the case that Jan and Paul were best friends and he was destroying evidence and sabataging this case. Employing a police team used to for Carnaval for a murder investigation is no suprise. The lead detective in this case was Dennis Jacons for god sakes! The islands date rape expert and narcotics officer..He handled all the evidence and is it really a suprise to anyone that it all dissapeared? There are more people then Jan Van Der Straten that sabataged this case but its a great start.

These officials that helped,broke the law by destroying evidence and sabataging a murder investigation.They should all be arrested and interrogated or sent to prison for breaking the law.

However this is great news Johan!!! He speaks of a Dutch Minister who is personally involved that he wont name? Who is that? There has to be more then one Dutch Minister part of this cover up!! They should all be arrested and iterrogated immediately!
========================================
Everyone saw them using a dark skin,different race and older actor portraying Joran in Opsporing Verzocht Its been a Dutch Cover Up and everyone knows it.

[ afbeelding ]

Criticism

Also on the Dutch government from the Aruban Minister some criticism. ‘Until this day we get no international moral support of the Netherlands, while the Aruban name is sullied. In 2005, we were asked if possible to suppress that Joran is a Dutchman. He had as many as possible Aruban. It has a Dutch minister I am not saying who-personally invited.”
[..]
When the water level decreases, the ice will crack
pi_63751220
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:56 schreef bolsena het volgende:

[..]

JE ?

Ik heb de woorden bange aapjes nog never nooit niet gebruikt in deze thread, in dit topic en sowieso op FOK!

Bewijs maar eens dat ik die woorden bange aapjes heb gebruikt!

Kom nog eens met zo'n achterlijke opmerking, zeg. Dit bewijst maar eens hoe GOED jij bent in lezen.
Bange Aapjes natuurlijk!! of zei je dat niet ?
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 12:02:35 #79
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63751268
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:01 schreef johan555 het volgende:

[..]

Bange Aapjes natuurlijk!! of zei je dat niet ?
Nee joh lees ff goed nou dat was IK. Helloi, koppie koffie Johan?
pi_63751298
Ahum.
Pretentieus geneuzel.
pi_63751305
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:57 schreef bolsena het volgende:
Steve Yuhas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Yuhas

http://www.steveyuhas.com/

Heeft aardig wat controversiele artikelen geschreven over deze zaak. Een paar vond ik wel interessant, ik zal ze z.s.m. even plaatsen. (Ga naar Archive Columns op steveyuhas.com)
Thanks bolsena, dat zijn inderdaad interessante artikelen en inderdaad het is te gek voor woorden dat big Hootie miljoenen binnenharkt dmv haar verdwenen dochter, maar weigert inzage te geven hoe het geschonken geld is besteed.

Follow the money zei ik gisteren al, er stinkt iets in Alabama daar raak ik steeds meer van overtuigd.

Trouwens die Steve Yuhas is er wel eentje van uitgesproken meningen zeg, ook moet hij niet 1 stapje meer naar rechts zetten op de politieke evenwichtsbalk, want dan pleurt ie er zo vanaf.

Een paar interessante quotes van Steve:

Steve over de media hetze:
quote:
The Kalpoe’s and van der Sloots have been more than punished. So too have the people of Aruba when placating southern governors called for a boycott of Aruba.
Steve over de gekke aapjes en andere Holloway gehersenspoelden:
quote:
Now an entire group of brainwashed knee jerk Twitty followers exist who wait to insert themselves into the story because they want to be part of it. I can’t tell you how many emails I get from a “close friend” or “relative” of the Twitty - Holloway clan. I know the south is interesting for population growth, but no family can be that incestuous.

Nobody likes a dead girl, but these people are brainwashed into believing anything the Twitty media instrument puts out. They’re like the folks who stand outside a house where a child is missing and bring teddy bears; it does nothing to bring the kid home, but by gosh they feel good for doing it.
Steve over Beth's verantwoordelijkheid:
quote:
Natalee was an adult sent on vacation by a family who knows she is not coming home. She was obviously the victim of a crime, but her parents will not accept the fact that they sent an ill equipped young woman on a vacation and she was not prepared to deal with it. When you visit a foreign country you take risks and it is risky to get in a car with a man or men you don’t know.

Had Dave Holloway dan toch gelijk:
quote:
If you take everything Beth Twitty said as true Natalee was a naïve young woman. Still, she was packed up for a plane ride to a place where the first question out of a kid’s mouth is “what is the drinking age?”
Dave over de reisgenoten en chaperones:
quote:
Any suggestion that her parents are partially to blame for sending their daughter to Aruba with friends that simply waved her off when she left a bar with a man she didn’t know or with chaperones who say their job was to get the kids to the hospital if they were bitten by a shark, but not to make sure they were not raped or murdered, is met with utter contempt by their family and their knee jerk supporters.
Dave over Beth:
quote:
Beth Twitty has come to the conclusion that her daughter is dead, now she has to accept that her case is cold and may never be solved. There is no body, there is no evidence of a crime, there are contradictions by the chaperones and the students that were traveling with Natalee when she disappeared

One would think that someone coordinating the speaking tour for Beth Twitty (imagine that woman telling kids of the dangers of travel – talk about day late and dollar short) would tell her that she looks foolish accusing van der Sloot of kidnapping one day and the Kalpoe brothers of murder the next.

She is making a mockery of the judicial system by suing in every jurisdiction except where the incident allegedly happened and not suing people, like the chaperones, who were actually there and entrusted with the care of her daughter.
Stevige uitspraken van Steve Yuhas maar hij stelt een aantal terechte vragen bij het gedrag van de Twitty's imo.
I stand with the happy Island.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 12:09:36 #82
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63751452
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:04 schreef roooosje het volgende:
Ahum.
Hebbie al een PM gehad?
pi_63751466
Te pas en te onpas worden mensen hier maar gekke of bange aapjes genoemd waneer het even uitkomt .
Nu buster weer > Steve over de gekke aapjes en andere Holloway gehersenspoelden.
In een vorige post val je Observer aan als SM aapje terwijl Observer daar al 6 maanden geen Mod meer is en ook niet meer post
pi_63751524
zo en nu weer OT ha ha
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 12:17:29 #85
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63751609
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:12 schreef johan555 het volgende:
zo en nu weer OT ha ha
By al means

Dit is ook best in interessante site om te lezen:

http://www.xs4all.nl/~dug(...)per/NataleeHolloway/
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 12:36:30 #86
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63752091
quote:
quote:
In een gesprek hoorde de minister Van der Straten destijds zeggen: “Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen.” Croes vindt het verdacht dat er toen veel telefoonverkeer was tussen Paul van der Sloot en onderzoeksleider Van der Straten. Van der Straten zou verder een “tweederangs politieteam” hebben ingezet, vlak na Natalees verdwijning. “Dat was het flexiteam; een team dat ingezet wordt tijdens carnaval”, licht Croes toe.
Jeetje hey, als Croes dat al wist toentertijd, is hij al net zo fishy als Van der Straaten dan. Makes you wonder....
pi_63752097
Ook interessant op RU

Glenda Posted: Sat Nov 29, 2008 7:09 pm
I understand that K2 did go in volunteer to make statements about Joran after the deVries show.
pi_63752125
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:13 schreef johan555 het volgende:
Tsjaa als ze iedere keer iemand daadwerkelijk hadden opgepakt als jij dat ergens roept dan zat de halve bevolking van de Antillen in de bak johan, dus je vindt het vast niet erg dat ik je uitspraak maar weer eens met een flinke bak zout neem.

Enniewees, het is allemaal politics dit hele oude nieuws, Croes heeft nu eenmaal een hekel aan het NL element in het bestuur dus zal niet nalaten om er tegenaan te schoppen als het zo uitkomt.

Much a do about nothing en al net zo interessant als het volgende bericht over een medium dat naar Natalee aan het graven is op het strand:

http://www.ad.nl/binnenland/2821509/lsquoNatalee_ligt_onder_het_zand_van_Arubarsquo.html
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 12:45:36 #89
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63752332
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:37 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Tsjaa als ze iedere keer iemand daadwerkelijk hadden opgepakt als jij dat ergens roept dan zat de halve bevolking van de Antillen in de bak johan, dus je vindt het vast niet erg dat ik je uitspraak maar weer eens met een flinke bak zout neem.

Enniewees, het is allemaal politics dit hele oude nieuws, Croes heeft nu eenmaal een hekel aan het NL element in het bestuur dus zal niet nalaten om er tegenaan te schoppen als het zo uitkomt.

Much a do about nothing en al net zo interessant als het volgende bericht over een medium dat naar Natalee aan het graven is op het strand:

http://www.ad.nl/binnenland/2821509/lsquoNatalee_ligt_onder_het_zand_van_Arubarsquo.html
Goffer Jobuster, dank zij jouw post met AD bericht mijn pcscherm onder de koffie
pi_63752347
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:17 schreef BwennieBren het volgende:
Dit is ook best in interessante site om te lezen:

http://www.xs4all.nl/~dug(...)per/NataleeHolloway/
Ja dat is toch die site van die Australier?
Inderdaad best interessant, het is sowieso wel aardig om de verschillende onderbouwde kijken op de zaak te lezen als je tenminste niet leidt aan tunnelvisie.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 12:49:32 #91
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63752447
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:46 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ja dat is toch die site van die Australier?
Inderdaad best interessant, het is sowieso wel aardig om de verschillende onderbouwde kijken op de zaak te lezen als je tenminste niet leidt aan tunnelvisie.
pi_63752582
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:45 schreef BwennieBren het volgende:
Goffer Jobuster, dank zij jouw post met AD bericht mijn pcscherm onder de koffie
Bij mij was het thee, zo over m'n AD-tje

Allemaal types op zoek naar aandacht, geld, macht of whatever over de rug van deze zaak.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 13:16:50 #93
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63753187
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Bij mij was het thee, zo over m'n AD-tje

Allemaal types op zoek naar aandacht, geld, macht of whatever over de rug van deze zaak.
Misschien in de hoop dat er nog wat in dat fonds zit van Natalee.
Geef mij een ticket en een scheppie, ik ga zo graven daar en dien een bon in van 60 duizend eurie.
pi_63754134
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:16 schreef BwennieBren het volgende:
Misschien in de hoop dat er nog wat in dat fonds zit van Natalee.
Geef mij een ticket en een scheppie, ik ga zo graven daar en dien een bon in van 60 duizend eurie.
of je komt gezellig bij mij en de meiden meetikken, 0.2 eurocent per woord, 0.1 toeslag voor engels, bonus per ontploft aapje en 1 keer per jaar gaan we met de hele bubs naar Aruba, zetten we het op een zuipen met Julia en de andere meiden.

But seriously (zet ik er effe bij want anders is bovenstaande voor de minder verlichte geesten hier weer bewijs) het is natuurlijk een hele industrie geworden deze zaak.
Van media, speuders tot theebladlezers (en Beth & Joran natuurlijk) alles probeert een slaatje uit deze zaak te slaan.

Is vast al eerder gepost maar dit belgische artikel heeft overzichtje van de grootverdieners.
pi_63754242
Zou Paul vd Sloot zich vandaag aangeven of Morgen ?
Of slaat hij ook op de vlucht net zoals z'n zoontje ?
pi_63754963
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef johan555 het volgende:
Zou Paul vd Sloot zich vandaag aangeven of Morgen ?
Of slaat hij ook op de vlucht net zoals z'n zoontje ?
Niet aangeven maar overgeven van de zoveelste gerecyclede onzin bedoelde je zeker.

Maar nee, Dhr van der Sloot blijft lekker zitten waar ie zit, neemt nog eens een vers kopje koffie onder de Arubaanse zon en weet net zoals jij en ik dat dit wel weer over waait.

Trouwens wat wel weer leuk is, dit bericht heeft ze bij de aapachtigen weer helemaal wakker geschud, de ene geriatrische redneck is daar nu nog hoopvoller dan de andere:

AAP 1: WOW!... this article actually gives me hope again!
AAP 2: Me too!!
pi_63755032
blijf je nou aan de gang Buster !!
pi_63756595
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef johan555 het volgende:
blijf je nou aan de gang Buster !!
Ik denk dat je niet meer moet verwachten dan dat Johan, alleen maar zielige simpele antwoordjes die kant nog wal raken. Dit is toch bewijs dat papa van der sloot geholpen is, zoals we allemaal wel wisten, en dat de politie de zaak willens en wetens heeft verziekt.. Wist ook iedereen wel die een beetje helder kan nadenken. En nu dat het bewijs! Dan de enige reacties van JoB.. aapjes dit aapjes dat.. lol hahha hahaha..
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 15:34:03 #99
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63757086
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:49 schreef JoBuster het volgende:

[..]

of je komt gezellig bij mij en de meiden meetikken, 0.2 eurocent per woord, 0.1 toeslag voor engels, bonus per ontploft aapje en 1 keer per jaar gaan we met de hele bubs naar Aruba, zetten we het op een zuipen met Julia en de andere meiden.

But seriously (zet ik er effe bij want anders is bovenstaande voor de minder verlichte geesten hier weer bewijs) het is natuurlijk een hele industrie geworden deze zaak.
Van media, speuders tot theebladlezers (en Beth & Joran natuurlijk) alles probeert een slaatje uit deze zaak te slaan.

Is vast al eerder gepost maar dit belgische artikel heeft overzichtje van de grootverdieners.
Was ff in de keuken

Interessante link, thanx Heb het niet eerder gezien nog.

En doe de groeten aan de meiden
pi_63760224
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef johan555 het volgende:
Het idee van de poster was van Julia Renfro en die heeft hem laten drukken .
Ze zit zelfs ook in de print bussines
Op de eerste poster stonden 2 telefoon nummers
1 van Julia en het andere nummer was van Angela

Ik wist niet dat Julia Renfro haar telefoonnummer op die poster had laten zetten.

Julia Renfro is toch die kennis van Mevrouw VanderSloot die Holloway heeft benaderd?

Hoeveel kennissen heeft mevrouw VanderSloot ingeschakeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')