abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63826402
Er is niet eens bewijs dat het botten zijn, laat staan dat het dan botten van Natalee zijn. Allemaal speculatie (helaas)
--
pi_63826553
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef johan555 het volgende:
Zijn dit de botten van Natalee ?

was de kooi vergeten

[
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63826593
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:24 schreef mrBhimself het volgende:
Er is niet eens bewijs dat het botten zijn, laat staan dat het dan botten van Natalee zijn. Allemaal speculatie (helaas)
Wel vreemd ja want die kooi ligt daar nog steeds
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63826596
quote:
De 2e website die ik tegen ben gekomen is een geweldige site genaamd Noevidenceofacrime.
http://noevidenceofacrime.com/
Deze site van ene Jan Brennan is zeer rijk aan artikelen, foto's, getuigenverklaringen alsméde zijn eigen analytische en onafhankelijke interpretatie van de gegeven feiten en verklaringen. Die man heeft 27 hoofdstukken gemaakt voor zijn "internetboek"; elk hoofdstuk bevat vele (soms tientallen) pagina's.

Erg interessant. Op deze site kom ik later Uitgebreid terug.
Jan Brennan is geen hij maar een zij. Zij is al lang bezig met het schrijven van een boek over de zaak. Een aantal hoofdstukken heeft ze op een blog gepubliceerd.

Het schijnt dat Jan contact heeft met Anita van der Sloot en ook contact heeft (gehad) met Joran over de zaak.
--
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 16:32:27 #280
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63826648
allemaal, fijne sinterklaas gehad?

Indien dat zo is (botten van Natalee), kleine moeite lijkt me om die gesealde zakjes naar boven te halen en te bekijken op DNA.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_63826695
Ik denk niet dat ze van natalee zijn maar Als het botten zijn van wie dan wel ?
pi_63826722
Ik denk dat je er van uit mag gaan dat een dergelijk onderzoek al lang plaatsgevonden zou hebben. Ik weet niet of de 'botten' voor onderzoek zijn verstuurd naar de FBI en/of het NFI. Ik heb nergens in officiële berichtgeving gezien dat de 'botten' verzonden zijn voor onderzoek.
--
pi_63826747
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:28 schreef johan555 het volgende:

[..]

was de kooi vergeten

[[ afbeelding ]
zijn natalee's botten niet, daar ze zo'n kooi op aruba niet missen , als het al botten zijn van een mens dan is het een ander misdrijf
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 16:39:20 #284
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63826800
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef johan555 het volgende:
Ik denk niet dat ze van natalee zijn maar Als het botten zijn van wie dan wel ?
Misschien zijn het helegaar geen botten.
pi_63826813
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:37 schreef duikkie het volgende:

[..]

zijn natalee's botten niet, daar ze zo'n kooi op aruba niet missen , als het al botten zijn van een mens dan is het een ander misdrijf
Niet missen ?
Die kooi ligt voor de kust van Aruba
Misschien gebruiken ze die kooi wel voor drugs smokkel ofzo
pi_63826814
Zoals eerder gezegd, indien het menselijke resten waren geweest, hadden we daar al lang iets van gehoord, of van ALE om aan te geven dat het Natalee niet is of van de kant van de Twitties om aan te geven dat het Natalee wel is.

Er is overigens wel onderzoek gedaan naar de herkomst van die kooi en gebleken is dat de kooi kennelijk geen eigendom is van één van de vissers van Aruba. Maar goed, dat is ook niet zalgimakend. Want als de kooi wordt gebruikt als 'depot' voor het smokkelen van drugs, dan zou ik als visser ook niet laten weten dat ik een kooi mis
--
pi_63827015
Bij de monkeys zijn ze er al uit hoor, daar is de boel opgelost, die hoop zand in die kooi is Natalee.
BEWIJS:
I stand with the happy Island.
pi_63827036
Het vreemde is wel dat ze de kooi vonden en Hans Mos was toen aan boord .
Die heeft toen beslist dat alles zo in de kooi moest blijven liggen zoals het er lag .
En de 2e keer dat ze naar de kooi gingen ( 7dagen later ) mochten er alleen Arubaanse duikers de resten bergen .

mos

pi_63827102
Joran: "She's in the ocean"

pi_63827226
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef johan555 het volgende:
Het vreemde is wel dat ze de kooi vonden en Hans Mos was toen aan boord .
Die heeft toen beslist dat alles zo in de kooi moest blijven liggen zoals het er lag .
En de 2e keer dat ze naar de kooi gingen ( 7dagen later ) mochten er alleen Arubaanse duikers de resten bergen .
Wel effe het complete verhaal vertellen he johan.........

Hans Mos heeft laten weten dat men best als particuliere organisatie in de Arubaanse wateren mocht zoeken naar Natalee, maar dat als er op mogelijk bewijs zou worden gestuit dat men daar dan vanaf moest blijven teneinde het sporenonderzoek niet te verpesten.

Daar is niets vreemds aan, het lijkt me logisch dat particulieren niet gaan rommelen met eventuele sporen.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 16:58:32 #291
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63827234
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef JoBuster het volgende:
Bij de monkeys zijn ze er al uit hoor, daar is de boel opgelost, die hoop zand in die kooi is Natalee.
BEWIJS:
[ afbeelding ]
pi_63827305
Die kooi is gevonden in de territoriale wateren van Aruba, dus die yanks moesten er wel van af blijven. De kooi was al gevonden door de ROV. De dag daarna is o.a. Hans Mos aan boord gekomen om naar de 'live' beelden te kijken. Toen is ook besloten om duikers een nader onderzoek te laten instellen.

Waarom er 7 dagen zitten tussen de datum van ontdekken van de kooi en de duikactie, is mij ook niet duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrBhimself op 07-12-2008 17:02:29 (Typo's what else...) ]
--
pi_63827388
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Wel effe het complete verhaal vertellen he johan.........

Hans Mos heeft laten weten dat men best als particuliere organisatie in de Arubaanse wateren mocht zoeken naar Natalee, maar dat als er op mogelijk bewijs zou worden gestuit dat men daar dan vanaf moest blijven teneinde het sporenonderzoek niet te verpesten.

Daar is niets vreemds aan, het lijkt me logisch dat particulieren niet gaan rommelen met eventuele sporen.
Klopt ja van die afspraak maar Mos was aan boord ,dan bel je toch even een paar duikers ?
En waarom 7 dagen wachten ?
Want Als het bewijs was (en dat is niet ondenkbaar ) kon iedereen in de tussenliggende dagen ook naar die kooi toe .
En Tim was aan boord ! Die mocht de 2e keer niet mee heb ik begrepen .
pi_63827444
Dat Tim Miller niet mee aan boord mocht heeft niets met Mos of Aruba te maken. Kennelijk was het een beslissing van de eigenaar/bemanning van de Persistence dat Miller niet meer mee mocht.

Wellicht heeft hij de hele alcoholvoorraad in één keer soldaat gemaakt en was men daar niet echt blij mee.
--
pi_63827545
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:06 schreef mrBhimself het volgende:
Dat Tim Miller niet mee aan boord mocht heeft niets met Mos of Aruba te maken. Kennelijk was het een beslissing van de eigenaar/bemanning van de Persistence dat Miller niet meer mee mocht.

Wellicht heeft hij de hele alcoholvoorraad in één keer soldaat gemaakt en was men daar niet echt blij mee.
ja Of ze wilden hem er niet bij hebben ,dat is ook nog een optie
pi_63827704
Er zijn ook geruchten dat er foto's zijn ( die aangeboden zijn /gaan worden aan magazines tegen woekerprijzen natuurlijk) waaruit blijkt dat het wel Natalee was.
Maar geen idee of dat verhaal klopt .

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 07-12-2008 17:24:18 ]
pi_63827783
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:16 schreef johan555 het volgende:
Er zijn ook geruchten dat er foto's zijn ( die aangeboden zijn /gaan worden aan magazines tegen woekerprijzen natuurlijk) waaruit blijkt dat het wel Natalee was.
Maar geen idee of dat varhaal klopt .
Ja dat is toch het verhaal van die mafketel Kermit op SM, volgens hem waren het toch de resten van Natalee en weten de FBI en de Twolloway's dat ook.
pi_63827978
Het is wel zo dat er ook een Shirt of bloes gevonden is in die kooi en die is wel onderzocht
maar over de andere voorwerpen hoor je niks meer .

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 07-12-2008 17:33:58 ]
pi_63829245
Protest werknemers Holiday Inn vanwege drugstest
6 Dec, 2008, 14:53 (GMT -04:00)

Hotelpersoneel van Holiday Inn legde gisteren het werk neer uit onvrede over het drugs- en alcoholbeleid van het bedrijf.

ORANJESTAD — Personeel van het hotel Holiday Inn SunSpree Resort Aruba heeft gisteren tijdelijk het werk neergelegd. De werknemers waren verbolgen over het feit dat twee collega’s waren ‘ontslagen’ omdat zij niet slaagden voor de drugs- en alcoholtest van het bedrijf. Een van hun moest al een tijd geleden de biezen pakken nadat de test tot twee keer toe positief uitsloeg. Maar doordat er daarna een ander moest vertrekken omdat er alcohol of drugs in het bloed zat, werd dat tientallen collega’s te gortig.

Deze werknemer zou overigens al een rechtszaak tegen het bedrijf hebben gewonnen, maar werd desondanks niet terug in dienst genomen. De leiding van Holiday Inn wist vanochtend echter geen toelichting of bevestiging hierover te geven, omdat ‘het management in het weekeinde niet werkt’, aldus de duty manager op zaterdag.
Het stakende personeel vertelde gisteren dat walkout niet alleen het gevolg was van het ontslag van de twee werknemers. Dit protest was gericht op het algemene alcohol- en drugsbeleid van het hotel. Er wordt volgens hen niet gekozen voor gelijke monniken, gelijke kappen. Constructiewerkers zouden zo niet getest worden. Maar wat steekt, vinden de werknemers, is dat de testen die op het hoger personeel worden uitgevoerd, de chefs, niet beken worden gemaakt. Het management heeft verklaard dat het zijn best doet om het personeel zoveel mogelijk van dienst te zijn. “Ze zouden ons helpen”, stellen de boze hotelwerknemers. “Maar je helpt iemand niet door hem of haar te ontslaan en naar huis te sturen. Daarmee help je het probleem niet op te lossen. Je moet zo iemand in dienst houden en door een expert laten begeleiden.”

Volgens een reactie van het management, eerder dit jaar, worden de tests pas aan het einde van een dienst afgenomen bij de werknemers. Als blijkt dat een werknemer alcohol of drugs heeft gebruikt, wordt die eerst doorverwezen naar instanties. Maar hij of zij krijgt wel een tweede kans. Als echter blijkt dat een werknemer weer aan verdovende middelen heeft gezeten, krijgt diegene wel ontslag. Omdat het gegeven is opgenomen in de arbeidsovereenkomst en een handboek, zouden de hotelbazen de walkout van gisteren als illegaal bestempelen.
pi_63829256
door naar nr 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')