abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64197930
Die thee is trouwens om de hoornlaag op de eikel te verdikken.
pi_64298732
@TS:
Iedereen hier schijnt al te weten dat z'n toompje te klein is, maar dat is niet echt duidelijk; wat is nu het probleem, nickhguitar? Krijg je het niet over je eikel heen omdat het toompje te kort is (dus de voorhuid zit 'klem') of omdat de opening in de voorhuid kleiner is dat de grootte van je eikel?
pi_64305296
Als je toch niet de adviezen opvolgt die hier gegeven worden, dan kan het topic toch beter gesloten worden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64370327
tvp
pi_64462481
Duimen, bitte... Om 15.00 uur ga ik onder het mes.
pi_64469567
En terug. Denk niet dat ik vaker dit soort verhalen op internet kladder (zie onderstaand), maar ik wil mensen die twijfelen een klein zetje in de rug geven door even uit te leggen waar ze zich op voor kunnen bereiden.

Mijn Pommetje Horlepiep zit nu mooi ingepakt. Verband moet nu blijven zitten tot morgenochtend. Daarna kan ik gewoon weer douchen of badderen. Op zich verliep alles prima. Moest alleen zo'n drie kwartier wachten voor ik aan de beurt was, dat was wel vervelend, want ja...nerveus ben je op zo'n moment toch wel. Toen ik werd geroepen kon ik me uitkleden en gaan liggen en werd alles gedesinfecteerd door de assistente. Daarna kwam de uroloog die het boeltje verdoofde. Daar zag ik best tegenop en de eerste spuit rond de basis van de penis was best gevoelig, maar al bij al wel te doen. De kleine prikjes die volgden rondom voelde je wel, best vervelend, maar oke... Daarna werd de verdoving min of meer gelijk 'ingemasseerd'. Dat maakte het mogelijk dat ongeveer een minuut na de spuiten al begonnen kon worden met snijden. Daar heb ik werkelijk helemaal niks van gemerkt (dacht dat de uroloog min of meer het gebied aftekende, maar hij was dus al bezig) en is ook binnen twee minuten gebeurd. Daarna werden de bloedvaten die open lagen 'hersteld' en vervolgens de hechtingen aangebracht. Het is nu zo'n anderhalf uur na de ingreep. Het voelt wat trekkend en branderig, ook al is het nog wel verdoofd. De pijnstillers liggen klaar, maar de uroloog zei dat het wellicht erg mee kon vallen. We wachten af. Morgenochtend mag in ieder geval het verband eraf. De hechtingen zouden er over ongeveer twee weken vanzelf uit moeten vallen. Een controleafspraak is gemaakt voor over zes weken.
  maandag 29 december 2008 @ 17:59:13 #57
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64471348
en jij kreeg een totale circumcisie?
pi_64475867
Ja.
pi_64483188
Kreeg je niet eerst een of andere hormonen zalf?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64492013
Voordat ik besloot tot besnijdenis over te gaan? Ik heb dat beruchte zalfje wel geprobeerd. Toen ik voor de eerste keer contact opnam met de dokter werd me dat voorgeschreven en kon ik dat dezelfde dag nog gaan halen. Geen resultaat echter, dus, zoals afgesproken, een maand of anderhalf later weer gebeld. Langs de dokter gegaan, die heeft me doorverwezen en gisteren was het dan zover.

Voor de behandeling werd het wel steriel gemaakt, gedesinfecteerd. Dat gebeurde wel met een goedje. Misschien bedoelde je die zalf? Goed, de eerste nacht zit erop. Het verband is eraf en heb een uur geleden gedouched. Ben aangevangen met een bakje lauw water, daarna de douche aangezet en gaandeweg geprobeerd het bakje weg te halen. Op het laatst ging dat wel, al zorgde ik er wel voor dat de stralen niet direct op mijn eikel kletterden. Heb nu een strakke onderbroek aan. Je mag geen boxers dragen heeft de dokter mij gezegd. Wist ik ook al wel. Het voelde wat onwennig en het was even passen en meten hoe ik hem het beste kon wegleggen, maar eenmaal op zijn plaats gaat het wel prima. Hij ziet er (nog) niet blauw uit, nog redelijk schoon, voor zover ik dat kan beoordelen en is alleen een beetje gezwollen nog. Buiten de paar opkomend erecties vannacht ging het slapen ook redelijk, al waren het wel hazenslaapjes. Maar ik denk dat slapen met een strakke onderbroek iets makkelijker zal zijn dan met zo'n gemummificeerde tampeloerus.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:09:39 #61
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_64494846
zo Fargo, heel veel succes de komende tijd.
leuk om eens zo'n verhaal te lezen van een volwassen iemand moet ik zeggen.
Zelf ben ik op m'n 10e al besneden, dus heel veel weet ik er niet van, hoewel ik me wel herinner hoe gevoelig alles wel niet was en ik heel lang (maar dat kunnen ook best gewoon een dag of twee geweest zijn) met een hele wijde pyama broek gelopen heb.

IJsjes hielpen ook wel tegen de pijn, maar goed, ijsjes helpen tegen heel veel dingen als je 10 bent denk ik
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_64511716
quote:
Op zondag 21 december 2008 02:20 schreef Geqxon het volgende:
Die thee is trouwens om de hoornlaag op de eikel te verdikken.
Het verhaal van thee gebruiken klopt niet. Jaren geleden ben ik vanwege datzelfde probleem eens naar de supermarkt gegaan om daarvoor thee te kopen. Er waren zoveel soorten thee dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik heb het toen aan de winkeljuffrouw gevraagd en uitgelegd dat ik thee zocht om mijn leuter in te hangen. Ze zei toen dat ik geen thee moest gebruiken, maar koffie. Eikeltjeskoffie.
pi_64512493
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Willy_Wanker het volgende:

[..]

Het verhaal van thee gebruiken klopt niet. Jaren geleden ben ik vanwege datzelfde probleem eens naar de supermarkt gegaan om daarvoor thee te kopen. Er waren zoveel soorten thee dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik heb het toen aan de winkeljuffrouw gevraagd en uitgelegd dat ik thee zocht om mijn leuter in te hangen. Ze zei toen dat ik geen thee moest gebruiken, maar koffie. Eikeltjeskoffie.
En toen heb je seks met haar gehad zeker, ouwe rakker.
pi_64512941
Fargo: respect dat je het hier zo goed en gedetailleerd neerzet.

vrij boeiend om eens te lezen. al heb ik zelf totaal geen probleem daar.
pi_64519962
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Fargo het volgende:
Voordat ik besloot tot besnijdenis over te gaan? Ik heb dat beruchte zalfje wel geprobeerd. Toen ik voor de eerste keer contact opnam met de dokter werd me dat voorgeschreven en kon ik dat dezelfde dag nog gaan halen. Geen resultaat echter, dus, zoals afgesproken, een maand of anderhalf later weer gebeld. Langs de dokter gegaan, die heeft me doorverwezen en gisteren was het dan zover.

Voor de behandeling werd het wel steriel gemaakt, gedesinfecteerd. Dat gebeurde wel met een goedje. Misschien bedoelde je die zalf? Goed, de eerste nacht zit erop. Het verband is eraf en heb een uur geleden gedouched. Ben aangevangen met een bakje lauw water, daarna de douche aangezet en gaandeweg geprobeerd het bakje weg te halen. Op het laatst ging dat wel, al zorgde ik er wel voor dat de stralen niet direct op mijn eikel kletterden. Heb nu een strakke onderbroek aan. Je mag geen boxers dragen heeft de dokter mij gezegd. Wist ik ook al wel. Het voelde wat onwennig en het was even passen en meten hoe ik hem het beste kon wegleggen, maar eenmaal op zijn plaats gaat het wel prima. Hij ziet er (nog) niet blauw uit, nog redelijk schoon, voor zover ik dat kan beoordelen en is alleen een beetje gezwollen nog. Buiten de paar opkomend erecties vannacht ging het slapen ook redelijk, al waren het wel hazenslaapjes. Maar ik denk dat slapen met een strakke onderbroek iets makkelijker zal zijn dan met zo'n gemummificeerde tampeloerus.
Neej volgens mij die zalf die je door je huisarts voorgeschreven hebt gekregen...

Wat is er trouwens mis met een strakke boxer?
  woensdag 31 december 2008 @ 11:00:37 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64525819
Dat met die thee kan toch nooit werken, het werkende bestandsdeel zou looizuur zijn, maar dat spul zit niet eens in thee, dus ik ben dan benieuwd hoe het dán wel werkt.
Overigens heb ik een andere variant van hetgeen hier in het topic staat (denk ik) en dat zorgt ook nogal eens voor de nodige problemen.

In mijn geval krijg ik hem zélf in slappe toestand óf erectie ook niet over m'n eikel heengeschoven zonder hiervoor het nodige te rekken en strekken, enkel heb ik er bij de seks zelf geen last van en werkt alles zonder voorbereidingswerk.
Máar, het grote probleem is dat ik het gevoel heb bij het penetreren dat de boel opzwelt en geen kant meer op kan en ik kom dan vrijwel instant klaar door de druk die erop komt, en dat is ook niet bepaald ideaal (voor beiden) natuurlijk.
Dit probleem doet zich alleen voor zonder condoom, met heb ik totaal geen problemen eigelijk en werkt alles naar behoren.

Toch maar een doktersbezoekje of is dit ook een kwestie van verder oprekken zodat de boel net even wat meer speling heeft/krijgt of moet ik het in een totaal andere hoek zoeken? Dat er iets niet goed zit lijkt me duidelijk.
Overigens kan ik de voorhuid ná de seks wel gewoon over de eikel terugschuiven als dit al niet vanzelf gaat en kan de voorhuid ook ruim achter de eikel getrokken worden.
pi_64576099
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is er trouwens mis met een strakke boxer?
Met strakke boxers is niks mis, die worden zelfs aangeraden. Van die losse boxers, waarin alles de hele dag maar een beetje loopt te bungelen, kun je beter niet dragen. Het moet namelijk zo goed mogelijk ondersteund worden (zeker in de nachtelijke uurtjes).

Dag 5 van het herstelproces inmiddels. Na een eerste, soms slapeloze nacht, heb ik over de nachten vooralsnog weinig te klagen. Wel is het zo dat ik voor het slapen gaan steevast een Ibuprofen inneem, puur uit voorzorg. Of het door de strakke boxer komt of door de Ibuprofen weet ik niet, maar ik slaap veel beter. Word soms nog wel eens met pijn wakker, maar dat komt ongetwijfeld omdat ik dan in mijn slaap verkeerd ben gaan liggen. Ik word 's nachts niet meer wakker van erecties (of ik voel ze niet meer door de Ibuprofen) en daar ben ik erg blij mee, want ik zag toch erg tegen de nachten op aangezien mijn vriendin gewoon nog altijd naast me ligt 's nachts.

Overdag gaat alles goed. Toen het verband eraf ging maandagochtend was het even wennen om alles in een boxershort te krijgen. Inmiddels gaat dat allemaal veel vlotter en lijkt het te wennen, al blijft voorzchtigheid geboden. Overdag schuurt het zo nu en dan nog en vooral met zitten en opstaan ben ik erg voorzichtig. De zwelling wordt ook minder in mijn ogen. Aan de rand van het overgebleven stuk voorhuid (waar de boel met hechtingen aan elkaar zit) verschijnt de laatste twee dagen wel een blauwe rand (soort blauwe plek), maar dat lijkt me normaal en scheen ik ook ergens gelezen te hebben. Als alles goed blijft gaan zullen de hechtingen in de tweede week van het herstelproces vanzelf losraken.

Overigens was ik wel bevreesd om de eerste keer te gaan plassen, aangezien dat best zeer kon doen. Maar ik heb geen enkele keer pijn of een branderig gevoel gehad bij het plassen. Maandag aanstaande, als ik de achtste dag van mijn herstel in ga, zal ik me hier weer even melden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:06:17 #68
76581 KennY_zz
Loving life..
pi_64590639
Zelfde gehad, gewoon naar de HA gaan, oprekken in jouw geval werkt niet, niet meer op die leeftijd, ook al helemaal niet meer als het slap al moeilijk gaat.. trouwens je laten besnijden stelt niks voor, 80 % van de amerikanen is besneden en het wordt daarna automatisch minder gevoelig, bij mij duurde het maar een week, nergens meer last van.. hygienischer en nu betere en langere sex kzou het zo weer doen, ook als ik nergens last van zou hebben..
pi_64680535
Even een korte update van mijn kant. Dit weekend heeft er wel een kleine complicatie plaatsgevonden. Er is een hechting gesprongen, wat even een helse pijn gaf en een bloederig tafereel, maar alles lijkt weer in kannen en kruiken. Ook zijn er langzaam aan wat hechtingen aan het verdwijnen. Nachtrust gaat prima. Voor mijn vriendin wat minder. Zij merkt op dat ik 's nachts erg onrustig ben en veel woel en draai in bed, waarschijnlijk doordat ik in mijn slaap verkeerd ga liggen en op een gevoelige plek terecht kom, waardoor ik automatisch, al slapende, even ga liggen draaien.

Ik heb zometeen nog even contact met mijn behandelend arts over de complicatie van dit weekend, maar ik ga er vanuit dat alles in orde is. We gaan in ieder geval vandaag de tweede week van het herstel in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fargo op 05-01-2009 14:20:52 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 17:13:09 #70
76581 KennY_zz
Loving life..
pi_64693000
Bij mij waren er ook hechtingen gesprongen, maar no problems, want het zat al grotendeels dicht.. :p niet te vroeg sexen
pi_64908721
in een warm bad (dan wordt je huid wat rebaarder) oefenen met wijder maken wil wel helpen ... maar als je voorhuid al te nauw is als ie slap is...dan moet je echt ff naar de doker. Ff vervelend maar je hele leven lekkerder sex is dat wel waard lijkt me
huh...weet jij niet wat edgen is?
pi_64909388
Morgen is het voor mij twee weken geleden dat ik onder het mes ben gegaan. Ondanks de complicatie tussendoor (losgeknapte hechting) kan ik zeggen dat het in mijn ogen goed herstelt. De zwelling neemt steeds verder af en ik heb 's nachts ook nagenoeg geen last meer van pijn bij erecties of iets dergelijks. De hechtingen komen langzaam naar boven en ik verwacht dat die er allemaal binnen een paar dagen uit zullen vallen. Dat hoop ik, tenminste. Verder eigenlijk weinig nieuws.
pi_64909879
auw...het idee van een erectie na zon operatie....oei oei..... maar dus ook al twee weken niet gekomen...wow
huh...weet jij niet wat edgen is?
pi_64910203
had ik vroeger ook, zo'n voorheid, maar voor seks was het geen probleem. alleen om hem na afloop weer terug te schuiven was lastig. maar goed, tijdens een ruwe neukpartij is mn toompje een stukje gescheurd en het probleem was opgelost. deed wel pijn, maar niet zo heel erg.
pi_65150785
Gewoon huisarts gaan samen met je ouders, het zijn geen vreemden van je.

[ Bericht 85% gewijzigd door Granaatappel op 17-01-2009 20:13:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')