Het verhaal van thee gebruiken klopt niet. Jaren geleden ben ik vanwege datzelfde probleem eens naar de supermarkt gegaan om daarvoor thee te kopen. Er waren zoveel soorten thee dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik heb het toen aan de winkeljuffrouw gevraagd en uitgelegd dat ik thee zocht om mijn leuter in te hangen. Ze zei toen dat ik geen thee moest gebruiken, maar koffie. Eikeltjeskoffie.quote:Op zondag 21 december 2008 02:20 schreef Geqxon het volgende:
Die thee is trouwens om de hoornlaag op de eikel te verdikken.
En toen heb je seks met haar gehad zeker, ouwe rakker.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Willy_Wanker het volgende:
[..]
Het verhaal van thee gebruiken klopt niet. Jaren geleden ben ik vanwege datzelfde probleem eens naar de supermarkt gegaan om daarvoor thee te kopen. Er waren zoveel soorten thee dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik heb het toen aan de winkeljuffrouw gevraagd en uitgelegd dat ik thee zocht om mijn leuter in te hangen. Ze zei toen dat ik geen thee moest gebruiken, maar koffie. Eikeltjeskoffie.
Neej volgens mij die zalf die je door je huisarts voorgeschreven hebt gekregen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Fargo het volgende:
Voordat ik besloot tot besnijdenis over te gaan? Ik heb dat beruchte zalfje wel geprobeerd. Toen ik voor de eerste keer contact opnam met de dokter werd me dat voorgeschreven en kon ik dat dezelfde dag nog gaan halen. Geen resultaat echter, dus, zoals afgesproken, een maand of anderhalf later weer gebeld. Langs de dokter gegaan, die heeft me doorverwezen en gisteren was het dan zover.
Voor de behandeling werd het wel steriel gemaakt, gedesinfecteerd. Dat gebeurde wel met een goedje. Misschien bedoelde je die zalf? Goed, de eerste nacht zit erop. Het verband is eraf en heb een uur geleden gedouched. Ben aangevangen met een bakje lauw water, daarna de douche aangezet en gaandeweg geprobeerd het bakje weg te halen. Op het laatst ging dat wel, al zorgde ik er wel voor dat de stralen niet direct op mijn eikel kletterden. Heb nu een strakke onderbroek aan. Je mag geen boxers dragen heeft de dokter mij gezegd. Wist ik ook al wel. Het voelde wat onwennig en het was even passen en meten hoe ik hem het beste kon wegleggen, maar eenmaal op zijn plaats gaat het wel prima. Hij ziet er (nog) niet blauw uit, nog redelijk schoon, voor zover ik dat kan beoordelen en is alleen een beetje gezwollen nog. Buiten de paar opkomend erecties vannacht ging het slapen ook redelijk, al waren het wel hazenslaapjes. Maar ik denk dat slapen met een strakke onderbroek iets makkelijker zal zijn dan met zo'n gemummificeerde tampeloerus.
Met strakke boxers is niks mis, die worden zelfs aangeraden. Van die losse boxers, waarin alles de hele dag maar een beetje loopt te bungelen, kun je beter niet dragen. Het moet namelijk zo goed mogelijk ondersteund worden (zeker in de nachtelijke uurtjes).quote:Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er trouwens mis met een strakke boxer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |