abonnement Unibet Coolblue
pi_64197930
Die thee is trouwens om de hoornlaag op de eikel te verdikken.
pi_64298732
@TS:
Iedereen hier schijnt al te weten dat z'n toompje te klein is, maar dat is niet echt duidelijk; wat is nu het probleem, nickhguitar? Krijg je het niet over je eikel heen omdat het toompje te kort is (dus de voorhuid zit 'klem') of omdat de opening in de voorhuid kleiner is dat de grootte van je eikel?
pi_64305296
Als je toch niet de adviezen opvolgt die hier gegeven worden, dan kan het topic toch beter gesloten worden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64370327
tvp
pi_64462481
Duimen, bitte... Om 15.00 uur ga ik onder het mes.
pi_64469567
En terug. Denk niet dat ik vaker dit soort verhalen op internet kladder (zie onderstaand), maar ik wil mensen die twijfelen een klein zetje in de rug geven door even uit te leggen waar ze zich op voor kunnen bereiden.

Mijn Pommetje Horlepiep zit nu mooi ingepakt. Verband moet nu blijven zitten tot morgenochtend. Daarna kan ik gewoon weer douchen of badderen. Op zich verliep alles prima. Moest alleen zo'n drie kwartier wachten voor ik aan de beurt was, dat was wel vervelend, want ja...nerveus ben je op zo'n moment toch wel. Toen ik werd geroepen kon ik me uitkleden en gaan liggen en werd alles gedesinfecteerd door de assistente. Daarna kwam de uroloog die het boeltje verdoofde. Daar zag ik best tegenop en de eerste spuit rond de basis van de penis was best gevoelig, maar al bij al wel te doen. De kleine prikjes die volgden rondom voelde je wel, best vervelend, maar oke... Daarna werd de verdoving min of meer gelijk 'ingemasseerd'. Dat maakte het mogelijk dat ongeveer een minuut na de spuiten al begonnen kon worden met snijden. Daar heb ik werkelijk helemaal niks van gemerkt (dacht dat de uroloog min of meer het gebied aftekende, maar hij was dus al bezig) en is ook binnen twee minuten gebeurd. Daarna werden de bloedvaten die open lagen 'hersteld' en vervolgens de hechtingen aangebracht. Het is nu zo'n anderhalf uur na de ingreep. Het voelt wat trekkend en branderig, ook al is het nog wel verdoofd. De pijnstillers liggen klaar, maar de uroloog zei dat het wellicht erg mee kon vallen. We wachten af. Morgenochtend mag in ieder geval het verband eraf. De hechtingen zouden er over ongeveer twee weken vanzelf uit moeten vallen. Een controleafspraak is gemaakt voor over zes weken.
  maandag 29 december 2008 @ 17:59:13 #57
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64471348
en jij kreeg een totale circumcisie?
pi_64475867
Ja.
pi_64483188
Kreeg je niet eerst een of andere hormonen zalf?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64492013
Voordat ik besloot tot besnijdenis over te gaan? Ik heb dat beruchte zalfje wel geprobeerd. Toen ik voor de eerste keer contact opnam met de dokter werd me dat voorgeschreven en kon ik dat dezelfde dag nog gaan halen. Geen resultaat echter, dus, zoals afgesproken, een maand of anderhalf later weer gebeld. Langs de dokter gegaan, die heeft me doorverwezen en gisteren was het dan zover.

Voor de behandeling werd het wel steriel gemaakt, gedesinfecteerd. Dat gebeurde wel met een goedje. Misschien bedoelde je die zalf? Goed, de eerste nacht zit erop. Het verband is eraf en heb een uur geleden gedouched. Ben aangevangen met een bakje lauw water, daarna de douche aangezet en gaandeweg geprobeerd het bakje weg te halen. Op het laatst ging dat wel, al zorgde ik er wel voor dat de stralen niet direct op mijn eikel kletterden. Heb nu een strakke onderbroek aan. Je mag geen boxers dragen heeft de dokter mij gezegd. Wist ik ook al wel. Het voelde wat onwennig en het was even passen en meten hoe ik hem het beste kon wegleggen, maar eenmaal op zijn plaats gaat het wel prima. Hij ziet er (nog) niet blauw uit, nog redelijk schoon, voor zover ik dat kan beoordelen en is alleen een beetje gezwollen nog. Buiten de paar opkomend erecties vannacht ging het slapen ook redelijk, al waren het wel hazenslaapjes. Maar ik denk dat slapen met een strakke onderbroek iets makkelijker zal zijn dan met zo'n gemummificeerde tampeloerus.
  dinsdag 30 december 2008 @ 12:09:39 #61
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_64494846
zo Fargo, heel veel succes de komende tijd.
leuk om eens zo'n verhaal te lezen van een volwassen iemand moet ik zeggen.
Zelf ben ik op m'n 10e al besneden, dus heel veel weet ik er niet van, hoewel ik me wel herinner hoe gevoelig alles wel niet was en ik heel lang (maar dat kunnen ook best gewoon een dag of twee geweest zijn) met een hele wijde pyama broek gelopen heb.

IJsjes hielpen ook wel tegen de pijn, maar goed, ijsjes helpen tegen heel veel dingen als je 10 bent denk ik
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_64511716
quote:
Op zondag 21 december 2008 02:20 schreef Geqxon het volgende:
Die thee is trouwens om de hoornlaag op de eikel te verdikken.
Het verhaal van thee gebruiken klopt niet. Jaren geleden ben ik vanwege datzelfde probleem eens naar de supermarkt gegaan om daarvoor thee te kopen. Er waren zoveel soorten thee dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik heb het toen aan de winkeljuffrouw gevraagd en uitgelegd dat ik thee zocht om mijn leuter in te hangen. Ze zei toen dat ik geen thee moest gebruiken, maar koffie. Eikeltjeskoffie.
pi_64512493
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:03 schreef Willy_Wanker het volgende:

[..]

Het verhaal van thee gebruiken klopt niet. Jaren geleden ben ik vanwege datzelfde probleem eens naar de supermarkt gegaan om daarvoor thee te kopen. Er waren zoveel soorten thee dat ik niet wist welke ik moest kiezen. Ik heb het toen aan de winkeljuffrouw gevraagd en uitgelegd dat ik thee zocht om mijn leuter in te hangen. Ze zei toen dat ik geen thee moest gebruiken, maar koffie. Eikeltjeskoffie.
En toen heb je seks met haar gehad zeker, ouwe rakker.
pi_64512941
Fargo: respect dat je het hier zo goed en gedetailleerd neerzet.

vrij boeiend om eens te lezen. al heb ik zelf totaal geen probleem daar.
pi_64519962
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Fargo het volgende:
Voordat ik besloot tot besnijdenis over te gaan? Ik heb dat beruchte zalfje wel geprobeerd. Toen ik voor de eerste keer contact opnam met de dokter werd me dat voorgeschreven en kon ik dat dezelfde dag nog gaan halen. Geen resultaat echter, dus, zoals afgesproken, een maand of anderhalf later weer gebeld. Langs de dokter gegaan, die heeft me doorverwezen en gisteren was het dan zover.

Voor de behandeling werd het wel steriel gemaakt, gedesinfecteerd. Dat gebeurde wel met een goedje. Misschien bedoelde je die zalf? Goed, de eerste nacht zit erop. Het verband is eraf en heb een uur geleden gedouched. Ben aangevangen met een bakje lauw water, daarna de douche aangezet en gaandeweg geprobeerd het bakje weg te halen. Op het laatst ging dat wel, al zorgde ik er wel voor dat de stralen niet direct op mijn eikel kletterden. Heb nu een strakke onderbroek aan. Je mag geen boxers dragen heeft de dokter mij gezegd. Wist ik ook al wel. Het voelde wat onwennig en het was even passen en meten hoe ik hem het beste kon wegleggen, maar eenmaal op zijn plaats gaat het wel prima. Hij ziet er (nog) niet blauw uit, nog redelijk schoon, voor zover ik dat kan beoordelen en is alleen een beetje gezwollen nog. Buiten de paar opkomend erecties vannacht ging het slapen ook redelijk, al waren het wel hazenslaapjes. Maar ik denk dat slapen met een strakke onderbroek iets makkelijker zal zijn dan met zo'n gemummificeerde tampeloerus.
Neej volgens mij die zalf die je door je huisarts voorgeschreven hebt gekregen...

Wat is er trouwens mis met een strakke boxer?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 31 december 2008 @ 11:00:37 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64525819
Dat met die thee kan toch nooit werken, het werkende bestandsdeel zou looizuur zijn, maar dat spul zit niet eens in thee, dus ik ben dan benieuwd hoe het dán wel werkt.
Overigens heb ik een andere variant van hetgeen hier in het topic staat (denk ik) en dat zorgt ook nogal eens voor de nodige problemen.

In mijn geval krijg ik hem zélf in slappe toestand óf erectie ook niet over m'n eikel heengeschoven zonder hiervoor het nodige te rekken en strekken, enkel heb ik er bij de seks zelf geen last van en werkt alles zonder voorbereidingswerk.
Máar, het grote probleem is dat ik het gevoel heb bij het penetreren dat de boel opzwelt en geen kant meer op kan en ik kom dan vrijwel instant klaar door de druk die erop komt, en dat is ook niet bepaald ideaal (voor beiden) natuurlijk.
Dit probleem doet zich alleen voor zonder condoom, met heb ik totaal geen problemen eigelijk en werkt alles naar behoren.

Toch maar een doktersbezoekje of is dit ook een kwestie van verder oprekken zodat de boel net even wat meer speling heeft/krijgt of moet ik het in een totaal andere hoek zoeken? Dat er iets niet goed zit lijkt me duidelijk.
Overigens kan ik de voorhuid ná de seks wel gewoon over de eikel terugschuiven als dit al niet vanzelf gaat en kan de voorhuid ook ruim achter de eikel getrokken worden.
pi_64576099
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is er trouwens mis met een strakke boxer?
Met strakke boxers is niks mis, die worden zelfs aangeraden. Van die losse boxers, waarin alles de hele dag maar een beetje loopt te bungelen, kun je beter niet dragen. Het moet namelijk zo goed mogelijk ondersteund worden (zeker in de nachtelijke uurtjes).

Dag 5 van het herstelproces inmiddels. Na een eerste, soms slapeloze nacht, heb ik over de nachten vooralsnog weinig te klagen. Wel is het zo dat ik voor het slapen gaan steevast een Ibuprofen inneem, puur uit voorzorg. Of het door de strakke boxer komt of door de Ibuprofen weet ik niet, maar ik slaap veel beter. Word soms nog wel eens met pijn wakker, maar dat komt ongetwijfeld omdat ik dan in mijn slaap verkeerd ben gaan liggen. Ik word 's nachts niet meer wakker van erecties (of ik voel ze niet meer door de Ibuprofen) en daar ben ik erg blij mee, want ik zag toch erg tegen de nachten op aangezien mijn vriendin gewoon nog altijd naast me ligt 's nachts.

Overdag gaat alles goed. Toen het verband eraf ging maandagochtend was het even wennen om alles in een boxershort te krijgen. Inmiddels gaat dat allemaal veel vlotter en lijkt het te wennen, al blijft voorzchtigheid geboden. Overdag schuurt het zo nu en dan nog en vooral met zitten en opstaan ben ik erg voorzichtig. De zwelling wordt ook minder in mijn ogen. Aan de rand van het overgebleven stuk voorhuid (waar de boel met hechtingen aan elkaar zit) verschijnt de laatste twee dagen wel een blauwe rand (soort blauwe plek), maar dat lijkt me normaal en scheen ik ook ergens gelezen te hebben. Als alles goed blijft gaan zullen de hechtingen in de tweede week van het herstelproces vanzelf losraken.

Overigens was ik wel bevreesd om de eerste keer te gaan plassen, aangezien dat best zeer kon doen. Maar ik heb geen enkele keer pijn of een branderig gevoel gehad bij het plassen. Maandag aanstaande, als ik de achtste dag van mijn herstel in ga, zal ik me hier weer even melden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:06:17 #68
76581 KennY_zz
Loving life..
pi_64590639
Zelfde gehad, gewoon naar de HA gaan, oprekken in jouw geval werkt niet, niet meer op die leeftijd, ook al helemaal niet meer als het slap al moeilijk gaat.. trouwens je laten besnijden stelt niks voor, 80 % van de amerikanen is besneden en het wordt daarna automatisch minder gevoelig, bij mij duurde het maar een week, nergens meer last van.. hygienischer en nu betere en langere sex kzou het zo weer doen, ook als ik nergens last van zou hebben..
pi_64680535
Even een korte update van mijn kant. Dit weekend heeft er wel een kleine complicatie plaatsgevonden. Er is een hechting gesprongen, wat even een helse pijn gaf en een bloederig tafereel, maar alles lijkt weer in kannen en kruiken. Ook zijn er langzaam aan wat hechtingen aan het verdwijnen. Nachtrust gaat prima. Voor mijn vriendin wat minder. Zij merkt op dat ik 's nachts erg onrustig ben en veel woel en draai in bed, waarschijnlijk doordat ik in mijn slaap verkeerd ga liggen en op een gevoelige plek terecht kom, waardoor ik automatisch, al slapende, even ga liggen draaien.

Ik heb zometeen nog even contact met mijn behandelend arts over de complicatie van dit weekend, maar ik ga er vanuit dat alles in orde is. We gaan in ieder geval vandaag de tweede week van het herstel in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fargo op 05-01-2009 14:20:52 ]
  maandag 5 januari 2009 @ 17:13:09 #70
76581 KennY_zz
Loving life..
pi_64693000
Bij mij waren er ook hechtingen gesprongen, maar no problems, want het zat al grotendeels dicht.. :p niet te vroeg sexen
pi_64908721
in een warm bad (dan wordt je huid wat rebaarder) oefenen met wijder maken wil wel helpen ... maar als je voorhuid al te nauw is als ie slap is...dan moet je echt ff naar de doker. Ff vervelend maar je hele leven lekkerder sex is dat wel waard lijkt me
huh...weet jij niet wat edgen is?
pi_64909388
Morgen is het voor mij twee weken geleden dat ik onder het mes ben gegaan. Ondanks de complicatie tussendoor (losgeknapte hechting) kan ik zeggen dat het in mijn ogen goed herstelt. De zwelling neemt steeds verder af en ik heb 's nachts ook nagenoeg geen last meer van pijn bij erecties of iets dergelijks. De hechtingen komen langzaam naar boven en ik verwacht dat die er allemaal binnen een paar dagen uit zullen vallen. Dat hoop ik, tenminste. Verder eigenlijk weinig nieuws.
pi_64909879
auw...het idee van een erectie na zon operatie....oei oei..... maar dus ook al twee weken niet gekomen...wow
huh...weet jij niet wat edgen is?
pi_64910203
had ik vroeger ook, zo'n voorheid, maar voor seks was het geen probleem. alleen om hem na afloop weer terug te schuiven was lastig. maar goed, tijdens een ruwe neukpartij is mn toompje een stukje gescheurd en het probleem was opgelost. deed wel pijn, maar niet zo heel erg.
pi_65150785
Gewoon huisarts gaan samen met je ouders, het zijn geen vreemden van je.

[ Bericht 85% gewijzigd door Granaatappel op 17-01-2009 20:13:55 ]
  zondag 18 januari 2009 @ 07:53:40 #76
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_65163518
waarom in godsnaam samen met zijn ouders? Hij is oud genoeg om zelf te gaan
  zondag 18 januari 2009 @ 11:07:35 #77
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_65164561
Waarom in godsnaam?
Als je geopereerd wordt mag ik aannemen dat je ook met je ouders gaat? Of ga je alleen naar een ziekenhuis?
Ik vind de relatie ouder - kind hier een beetje raar, je zou dan alleen naar de huisarts gaan en dan kom je thuis: Ik moet besneden worden. Het zal allemaal wel, maar als je te lang wacht, dan hoopt het smegma zich op en gaat het ontsteken, dat wil je liever niet hebben.
pi_65532063
Laatste update. Afgelopen maandag was het vier weken geleden dat de ingreep heeft plaatsgevonden. Inmiddels is alles volledig hersteld, alle hechtingen zijn er ook uit. Voor zover ik kan beoordelen is alles prima geheeld en ziet het er netjes uit. Ik moet binnenkort wel op een routinecontrole, ben benieuwd wat de uroloog er zelf van zegt, maar ik kan niets vreemds ontdekken. Dus het zal allemaal wel in orde zijn.

Kortom; mensen die dit probleem hebben, ga naar de dokter! Laat je helpen, je zult er écht geen spijt van krijgen.
pi_65533642
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Fargo het volgende:
...

Mooi dat alles goed gegaan is.
Het is ook een stuk hygiënischer.
pi_65550311
Wat een verhaal TS, ik dacht toen ik het las serieus dat ik het zelf een tijd geleden in een dronken bui had gepost en nu mijn eigen bericht terug las. Ik heb exact hetzelfde probleem, en was ook net zover met meisjes als jij.

Toen ik dronken een keer in een soort van one-night stand situatie terecht kwam, had ik uiteraard een probleem. Toen maar afgeschoven op erectieproblemen ("doet ie anders nooit"), omdat hij door de pijn van de seks verslapte (heb ook de overgevoelige eikel waar je het ook al over hebt). Toen dat meisje mijn vriendin werd, had ik natuurlijk een groter wordend probleem en ben ik ermee naar de huisarts gegaan. Na inspectie zei ze dat het waarschijnlijk een besnijdenis werd, en verwees me naar de uroloog.

Die vond het meevallen, en zei dat zalfjes vaak ook al een heel stuk helpen. Heb toen 2 maanden 2x per dag een zalfje op mijn voorhuid moeten smeren om de boel soepeler te maken (zorgde ervoor dat er meer cellen op je voorhuid werden aangemaakt ofzo). Hier merkte ik wel verbetering, maar mijn eikel deed nog steeds pijn en ik kreeg de voorhuid nog steeds niet over mijn eikel, maar inmiddels wel in slappe toestand (wat al pijnlijk was door de lucht die tegen je eikel aan komt door het 'ontbloten').

Met mijn vriendin was gewoon proberen en proberen, en als het te veel pijn deed dan stopten we ermee. Best nasty en a-romantisch, maar het moest gewoon. Heb ook nog steeds heel veel respect voor mijn vriendin voor het begrip dat ze heeft getoond! Wel merkte ik hoe langer de zalfkuur duurde, hoe beter de seks ook ging. Na dit aan mijn uroloog te vertellen, besloot ze om voorlopig nog geen besnijdenis te doen, en zodra ik dacht dat er geen verbetering meer in zat om alsnog te laten besnijden, no questions asked.

Anyway, conclusie, dit alles is nu ongeveer een half jaar geleden, seks gaat steeds beter en tijdens de seks komt mijn voorhuid nu ook over mijn eikel heen. (Mede) Door de adrenaline heb ik eigenlijk geen pijn meer tijdens de seks, alleen als ik klaargekomen ben kost het me wel weer wat moeite om de voorhuid weer over mijn eikel te trekken en is mijn eikel weer erg gevoelig. Maar ik merk nog steeds dat het steeds beter gaat!

Ik denk dat je gewoon naar de huisarts moet gaan. Van mij viel persoonlijk een erg grote last van mijn schouders toen ik de afspraak had staan, zelfs voordat ik er geweest was. Dan kan je er niet meer onderuit, en is de drempel overbrugd! Succes ermee!

P.S. Aftrekken doe ik nog steeds zonder de voorhuid over mijn eikel heen te halen. Ben ook semi-getraumatiseerd door de ervaring die jij ook al beschreef met het op je 14e je eikel aanraken en een flinke pijnstoot te krijgen. Het belangrijkst is dat je gewoon normaal seks kunt hebben en ervan kunt genieten, en tot je dat bereikt hebt moet je gewoon doen wat de dokter/uroloog zegt!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ginji op 29-01-2009 23:21:34 ]
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:18:28 #81
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_67126125
en TS hoe gaat het nu?
pi_67157799
Hoi,

Ik had ook problemen met een te nauwe voorhuid en ben tijdje geleden ermee naar de huisarts geweest nadat ik er steeds meer last van krijg. Inmiddels (iets minder dan week geleden) ben ik besneden en moeten de problemen tot het verleden behoren.

Schaam je niet en maak het bespreekbaar met je ouders en ga naar een huisarts. Die reageren op dit soort dingen altijd normaal en begripvol, ookal verwacht je dat misschien niet.
pi_67276578
Hallo allemaal,

Ik heb op valentijnsdag dit jaar eindelijk de stap genomen om mezelf te laten besnijden. Al geruime tijd wist ik dat dit noodzakelijk was, vanwege een te nauwe voorhuid. Begin februari de stoute schoenen aangetrokken, en een afspraak gemaakt om besneden te worden in een besnijdeniskliniek.

Mijn afspraak stond gepland voor half 2, maar bij aankomst om 13.15 kon ik meteen geholpen worden .
Ik werd verwelkomd door de arts en zijn lieftallige assistente, die zonder blikken of blozen mij sommeerde 'alles van onderen uit' te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik mocht plaatsnemen op de ligstoel, en ze vroegen of ik mee wilde kijken. Neen, bedankt. Mijn penis werd eerst met (ik geloof een alcoholoplossing) schoongemaakt, en de outline van de eikel werd op de voorhuid gemarkeerd. Ze vroegen nog even snel waarom ik besneden wilde worden, en gingen toen aan de slag.
Ik kreeg een paar prikken aan de basis van mijn penis, die uiteraard niet pettig aanvoelden, maar ook niet superveel pijn deden. De rest heb ik niet visueel meegemaakt, omdat ik met mijn ogen dicht omhoog keek . Nadat de verdoving was ingewerkt, begonnen ze het buitenblad te verwijderen.
Je hoort duidelijk dat er geknipt wordt, maar je voelt het niet. Het buitenblad verwijderen ging vrij snel, en beiden stelde me gerust, en vroegen steeds hoe het ging.
Toen begonnen ze met het verwijderen van het binnenblad Wederom hoorde ik geknip, maar nu begon ik het ook te voelen En in de kamer naast mij werd een kleine jongen besneden, en uitgerekend toen begon hij te huilen.

Er moest dus bijverdoofd worden.
In mijn eikel.
Tweemaal.

Gelukkig voelde ik daar niet heel veel van, omdat de penis al enigszins verdoofd was, maar prettig is zeker weten anders.
Nadat het binnenblad ook weg was, gingen ze de bloedvaatjes etc dichtschroeien. Dit ging vrij snel, en heb ik niets van gemerkt. De laatste stap was het hechten, dat ook niet lang duurde en pijnloos verliep.
Het hele zaakje werd verbonden, ik kreeg instructies en vaseline mee en mocht naar huis. Al met al heeft de gehele ingreep ca 30 minuten geduurd.
Van te voren werd aanbevolen ibuprofen/paracetamol te slikken, én om vervoer te regelen na de behandeling. Nou, ik deed stoer en heb geen vervoer geregeld. Tip: doe dit maar wel, vooral als je ver van het ziekenhuis/kliniek woont

Thuis gekomen ben ik meteen gaan slapen, en heb ibu genomen. Al snel kwam het moment waar ik nogal angstig voor was; ik moest plassen. Gelukkig ging dit vrij goed, heb alleen wel de bril en pot ondergepist .
Op het internet had ik enkele verhalen gelezen over de nachtelijke erecties na de besnijdenis. Deze voelden inderdaad niet prettig (komt extra spanning op de hechtingen), maar je doet er weinig aan. Aangeraden wordt voor het slapen gaan ibu of paracetamol te slikken, en dat gaf mij wel enige verlichting.
De volgende dag ben ik gaan douchen, en heb het verband voorzichtig losgeweekt, en zag mijn besneden penis voor het eerst in zijn totaliteit. Met de blauwe plekken (waar je weleens van hoort) viel het gelukkig reuze mee, maar het bleef een nieuw gezicht waar ik aan moest wennen. Na het douchen moet je nieuw verband aanbrengen, en ik vond het fijn om ook vaseline op de eikel te smeren.
Een slip of strakke boxer ter ondersteuning is prima, positioneer je penis richting de navel.

De eerste paar dagen is de eikel heel erg gevoelig, het is echt even voor jezelf uitvogelen hoe je bijv. het beste kan zitten en opstaan en je kan bedenken dat de volle douchtstraal op je pik niet lekker voelt .
(ik heb nu al veel text, dus ik spoel even snel verder )

Na een paar weken beginnen de hechtingen eruit te vallen (ik heb zelf een aantal verwijderd), en de overgevoeligheid wordt minder.
Voorheen was mijn penis in erectie geheel bedekt, nu is de eikel en een klein stukje van de basis in erectie bloot. De voorhuid gaat niet geheel over de eikel meer heen bij het masturberen, maar ik kan tot een orgasme komen zonder gebruik van glijmiddel/babyolie.

Ik ben dus in een besnijdeniskliniek besneden en ben plaatselijk verdoofd, i.t.t. sommige jongens en mannen die een ruggeprik krijgen in het ziekenhuis. Het is aan individu zelf te bepalen wat hij prettiger vindt.

Nu 5 weken na de besnijdenis ben ik maar wat blij dat ik het gedaan heb! Soms beweren mensen dat de eikel na besnijdenis aan gevoeligheid verliest. Ik heb beide situaties meegemaakt, en ben ontzettend tevreden. 'k zou zelf durven beweren dat mijn orgasmes intenser zijn (bijv. de contracties voel ik beter), en ik spuit een stuk verder (voorheen zat voorhuid geheel over de eikel).

Als je twijfelt, of meer wil weten, stuur gerust een pm hoor of reageer hier
pi_67283736
Bij mij gaat het gelukkig steeds beter, neem ook geen pijnstillers meer in. Ben vorige week donderdag besneden.

Bij jou is er nog een stuk voordhuid in tact gebleven als ik het goed begrijp ? was dit een bewuste keuze ?

Bij mij is namelijk de gehele voorhuid weggehaald + het toompje (was te kort) en de eikel ligt dus ook in slappe toestand bloot.

Moet zeggen dat het wel een opluchting is, het plassen gaat nu al beter en ook het benauwde en knellende gevoel is weg, alleen nu nog wel wat overgevoeligheid maar dat hoort erbij.
pi_67285838
quote:
Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef MessiNL het volgende:
Bij mij gaat het gelukkig steeds beter, neem ook geen pijnstillers meer in. Ben vorige week donderdag besneden.

Bij jou is er nog een stuk voordhuid in tact gebleven als ik het goed begrijp ? was dit een bewuste keuze ?

Bij mij is namelijk de gehele voorhuid weggehaald + het toompje (was te kort) en de eikel ligt dus ook in slappe toestand bloot.

Moet zeggen dat het wel een opluchting is, het plassen gaat nu al beter en ook het benauwde en knellende gevoel is weg, alleen nu nog wel wat overgevoeligheid maar dat hoort erbij.
Neen, bij mij is de gehele voorhiud verwijderd. Ik was in het begin bang dat zowel de eikel, als een groot deel van de basis van de penis in erectie bloot zou liggen, maar dat valt dus ontzettend mee
Bij mij is in slappe toestand de eikel ook bloot.

De overgevoeligheid hoort er inderdaad bij, maar trekt snel genoeg weg.
Ben je in het ziekenhuis of poliklinisch besneden?
pi_67290084
In een kliniek, had geen trek in een ruggenprik, 1 x gehad toen ik aan mijn knie werd geopereerd, maar dat beviel niet goed.

Moet zeggen beviel me wel, intake gesprek, behandeling en controle, snel geholpen, rekening opgestuurd naar de verzekering, dus al met al wel tevreden.

Doe wel een gaasje erom heen als ik moet werken nog aangezien er wat plekjes zijn waar de hechtingen al uit zijn en soms een beetje gaat bloeden of vastplakken en dat is pijnlijk
pi_67290522
Ik begrijp niet waarom mensen dit soort vragen stellen op een forum. TS, ik snap natuurlijk wel dat dit een gevoelig onderwerp is. Maar je huisarts is toch de enige aangewezen persoon om met je probleem bij aan te kloppen. Je kunt zelf wel gaan experimenteren, maar straks maak je een fout en ben je verder van huis.
pi_67291530
Ik heb ook het e.e.a. aan info ingewonnen via internet en toen bleek dat er nog best veel mannen kampen met hetzelfde probleem, opzich natuurlijk niets mis mee om ervaringen uit te wisselen, zitten altijd wel nuttige tips bij.

Maargoed er gaat natuurlijk niets boven de expertise van een (huis)arts, daar heb je gelijk in!
pi_67318451
Heb zelf ook lange tijd met dit probleem gezeten.
Had een te nauwe voorhuidring en kon dus mijn voorhuid niet over mijn eikel heenschuiven.
Besnijdenis was iets wat ik echt niet wilde dus daarom ben ik zelf informatie op internet gaan zoeken over dit probleem. oprekking is iets wat vaak terugkwam in posts op internet en op informatie sites.
Ben zelf (zonder zalf oid te gebruiken) iedere dag mijn voorhuid gaan oprekken. in het begin was dit vrij pijnlijk omdat zelf de voorhuis in slappe toestand niet over de eikel ging. Tip is om in een warm bad te gaan liggen wat het allemaal net iets soepeler maakt.

na ongeveer 10 dagen 3x daags oprekken(gewoon bv bij toiletbezoek even de voorhuid zover mogelijk naar achteren aanspannen) ging de voorhuid in slappe toestand over de eikel heen. toen dit gebeurde had ik erg veel moeite deze weer terug te doen.
(tip is om dus niet meteen als het lukt hem eroverheen te schuiven maar gewoon paar dagen tot de rand terughalen)

na ongeveer 2 weken had ik geen enkel probleem meer met het terughalen van mijn voorhuid in slappe toestand. ik merkte wel dat mijn eikel zeer gevoelig was. Ik besloot nu sochtends mijn voorhuid terug te laten zitten voor een bepaalde tijd. In het begin was dit echt onprettig dus ik raad aan dit niet te doen als je moet werken of naar school moet. Later werd mijn eikel minder gevoelig en kon ik gemakkelijk mijn voorhuid naar achteren laten.

Mijn probleem was natuurlijk nog niet opgelost hiermee aangezien ik in stijve toestand nog steeds mijn voorhuid niet over mijn eikel kreeg. Aangezien dit nu wel lukte in slappe toestand was het eenvoudig dit verder op te rekken. gewoon de voorhuid in slappe toestand naar achteren doen en daarna een erectie krijgen, dit voelt allemaal niet zo prettig je voelt op dat moment echt dat het afknelt, maar hierdoor rek je dus wel de voorhuidsring verder op.

Na ongeveer 30 dagen de bovenstaande methode toe te passen is het gelukt een volledige erectie te hebben met de voorhuid naar achteren ( moet er wel bijvertellen dat de voorhuid niet terug over de eikel kan op dit moment aangezien de eikel een stuk dikker is, van te voren de voorhuid naar achter halen dus)
In het begin zal zoals ik al zei het allemaal wat knellen en niet bepaald prettig aanvoelen.

+/- 35 dagen Dit proces paar keer herhaald en merkte dat het allemaal wat soepeler was. volgende dag dus voorhuid om de eikel gelaten, en met erectie over de eikel heen gekregen(dit ging nog steeds stroef maar als je nagaat wat de situatie 35 dagen geleden was was ik hier echt blij mee)

Na ongeveer +/-40 dagen had ik geen enkel probleem meer met mijn voorhuid

Dit is nu 1 jaar geleden, inmiddels half jaar vriendin geen enkel probleem met de seks probleem is dus verholpen zonder besnijdenis of dokter bezoek. natuurlijk kan dit per persoon verschillen iig is het belangrijk allereerst vast te stellen wat het probleem is (nauwe voorhuidsring of te kort toompje) beide zijn op te rekken(toompje iets minder) Ik hoop dat mensen wat aan mijn verhaal hebben en voor tips verwijs ik mensen door naar www.voorhuid.info

Laat eventueel even weten of deze methode voor mensen heeft gewerkt
pi_67321130
Als je er last van hebt zou ik toch eerst een huisarts bezoeken, die een diagnose kan stellen, speciale zalf ervoor kan voorschrijven evt. voordat je dat soort dingen doet. In het ergste geval word het van kwaad tot erger.

Dat het bij jou is gelukt is natuurlijk super!
pi_67384717
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:07 schreef Granaatappel het volgende:
Waarom in godsnaam?
Als je geopereerd wordt mag ik aannemen dat je ook met je ouders gaat? Of ga je alleen naar een ziekenhuis?
Ik vind de relatie ouder - kind hier een beetje raar, je zou dan alleen naar de huisarts gaan en dan kom je thuis: Ik moet besneden worden.
Ik zie het probleem niet. Kan ook wel zonder ouders.
pi_67384806
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:01 schreef Gracefulkitty het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen dit soort vragen stellen op een forum.
Ik wel. Je voelt je raar, anders dan anderen, en wilt horen of het normaal is en ervaringen van anderen horen.
pi_67389199
Ik had het ook eerst met mijn moeder besproken. Terwijl ik 21 ben op op mezelf woon. Dat soort dingen moeten bespreekbaar zijn vind ik. Vaak geven ouders wel goed advies. In mijn geval: gek, ga naar de dokter + na de operatie is het wel fijn dat je vervoer terug heb.

En je kan het toch niet verbergen want je hebt zeker 2 onderbroeken per dag nodig, een zooi handoeken elke week, waar wil je je gaasjes laten ? onderbroek waar wondvocht en vasaline in komt.

Succes met het verbergen haha
pi_67405621
is het zo dat het nog vergoed wordt onder de 18 door mijn zorgverzekering? Ben nu 17 en zit er nog steeds mee te worstelen maar anders kan ik 't maar beter doen voordat ik 18 ben . Nog een extra reden om maar eens actie te ondernemen.
pi_67417202
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:09 schreef BrokenBond het volgende:
is het zo dat het nog vergoed wordt onder de 18 door mijn zorgverzekering? Ben nu 17 en zit er nog steeds mee te worstelen maar anders kan ik 't maar beter doen voordat ik 18 ben . Nog een extra reden om maar eens actie te ondernemen.
Besnijdenis is vaak alleen aanvullend verzekerd met medische indicatie. Is een paar jaar geleden geschrapt uit de basis polis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')