Afzetters? Hoezo dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:27 schreef Tumble het volgende:
iemand Prince al gespot bij een locale FRS ? Normaal gesproken loop ik met een boog om die afzetters heen maar heb een stapel v.v.v. bonnen gekregen en volgens mij kun je die daar inleveren.
Koop Rock Band, letterlijk oneindig gameplezierquote:Op woensdag 3 december 2008 15:27 schreef wdn het volgende:
Zal ik doenMaar pas alstie in prijs is verlaagd of als ik echt verlegen zit om games.
Ik beb op dit moment bezig met LBP, Valkyria Chronicles, Eternal Sonata en Tombraider en zometeen ook nog eens POP. Kan weinig meer bij
-IK- vind dat je aan het einde van een spel in een gat moet vallen. Een soort van *zucht het is uit* en dat je dan 2 dagen verdwaasd rondloopt met een verloren gevoel. De 2de Tombraider had ik dat maar er zijn weinig action/adventures die dat bij me oproepen (Oh ja MSG4 ook maar veel verder kom ik niet).
heb je die prijzen daar weleens gezien? tegenswoordig zitten zelfs bartsmit en intertoys er vaak onderquote:
Ze houden zich gewoon aan de adviesprijzenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef Tumble het volgende:
[..]
heb je die prijzen daar weleens gezien? tegenswoordig zitten zelfs bartsmit en intertoys er vaak onder
Rock Band 2 en 1 gecombineerdquote:Op woensdag 3 december 2008 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Koop Rock Band, letterlijk oneindig gameplezier
Rockband: 200 euroquote:Op woensdag 3 december 2008 17:12 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Rock Band 2 en 1 gecombineerd![]()
Gigantische setlist![]()
Vandaag doorkrijgen dat je met de auditie van school met een paar vrienden door bent en Rock Band mag spelen voor 600/700 man
Ik heb MGS4 bij mijn ps3 gekregen (had liever een kale gehad). Ik heb nu 7 spellen, en heb alleen de eerste scene van mgs4 gespeeld. Misschien dat ik hem ooit nog ga spelen, maar ik ben gewoon geen MGS-fan. Alleen de MSX-versie en de NES versies vond ik top.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dude!Serious, je koop een game en je speelt 'm niet eens? En dan ook nog met MGS4?? O.M.F.G!
Heb je de vorige delen wel gespeeld, met name deel 1?
quote:
Nope momenteel maar 1 psp , en die gaat niet wegquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:57 schreef SuperFruitig het volgende:T_D PSP Junk dat je bent ook
Heb je er toevallig nog eentje liggen in goede staat? Ben nog op zoek naar een (niet voor mezelf btw, ik roll nog steeds met mijn 1000 JWTZ)
60 multiplayer chaos babyquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelen hier mensen het gedrocht van een Resistance 2
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet zeker lukken met die PS2 grapics ja
yup!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ja meer dan LBP en codwawquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |