nee je gaat niet doodquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Adelante het volgende:
dat programma heb ik al opnieuw opgestart, ik zal eens de stekker uit m'n modem trekken.
Modemorituri te salutant
saucijzen ja!quote:
omdat je jarig bentquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Joene het volgende:
Beffen !
De stekker eruit trekken en er weer in doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Adelante het volgende:
het hielp.
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken en er weer in doen?
Voedingstekker of data?
waar poepen al niet goed voor is!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.
Soms kun je ook gewoon de trackerdata updaten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.
Daar doen wij dames niet aanquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed en/of fijn kunnen poepen is zo ongeveer het belangrijkste in het leven.
idd jullie leggen rozeblaadjesquote:
roger thatquote:
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken manquote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken man
pmbox is nog steeds leeg Rquote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken man
Bravoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
november
echo
uniform
kilo
echo
november, over?
lima
echo
kilo
kilo
echo
romeo, over!
Is SHE zo traag?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pmbox is nog steeds leeg R
quote:
Dommelschquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bravo
India
Echo
Romeo
Tango
Julliette
Echo?
Hč hč eindelijk! ALARMALARMALARM!!! WE HEBBEN EINDELIJK EEN FOKKER GEVONDEN DIE GEEN NAAKTFOTOS VAN R HEEFT!!! VERTEL HET UWE FAMILIE ENDE VRIENDEN!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ook geen naaktfotos van jou![]()
oscarquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bravo
India
Echo
Romeo
Tango
Julliette
Echo?
Maak dar maar twee van?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Hč hč eindelijk! ALARMALARMALARM!!! WE HEBBEN EINDELIJK EEN FOKKER GEVONDEN DIE GEEN NAAKTFOTOS VAN R HEEFT!!! VERTEL HET UWE FAMILIE ENDE VRIENDEN!!!!
Oldbies@fok.nl toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R, ik heb ze wel binnengekregen, je zou ze toch naar iedereen sturen?
Ja, daar zijn twee zipjes op binnen gekomenquote:
Nee, dit is wat anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
Is dit het vervolg op dat topic van net? Ik ene volg ik het niet meer namelijk.
Oke, nee dan probeer ik hier gewoon even mee te komen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dit is wat anders.
Heb ook eigenlijk geen zin om een nieuw nostalgietopic te openen.
NEE, JK BLIJFT IN GEBREKEquote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
MIjn hopeloos falende poging tot een vervolg;quote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
OPEN JIJ HEM DAN, ALS JE ZO GRAAG DE HELE NACHT DOOR WILT POSTEN!!!!!!111111155555777!!!quote:
Het was lief bedoeld PP, je kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:33 schreef PP. het volgende:
[..]
MIjn hopeloos falende poging tot een vervolg;
Is dit 'm? De slowchatreeksbifi@@@ deel 582
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OPEN JIJ HEM DAN, ALS JE ZO GRAAG DE HELE NACHT DOOR WILT POSTEN!!!!!!111111155555777!!!
Ja, ik wilde dus gaan slapen, maar dat mag weer eens niet van Ripley.quote:
Ja, lilliputers met blonde krullen die zipjes blijkbaar niet naar iedereen sturen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Feminisme is dat iets van Liliputters die de macht willen ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, lilliputers met blonde krullen die zipjes blijkbaar niet naar iedereen sturen..
Baal jij daara ook al zo van?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, lilliputers met blonde krullen die zipjes blijkbaar niet naar iedereen sturen..
Gewoon leuk! Dat eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2008 07:41 schreef Joene het volgende:
Mogguh , wat is daar grappig aan Nooc ?
Nou, eens kijken hoe "leuk" "Havoc" het vindt als over 15 jaar zijn dochter thuis komt met een "bont"kraagdragende scooter"rijder".quote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
Gewoon leuk! Dat eigenlijk?
Alsof jij dat lieve woepselpoefseltje van je ooit zou slaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:14 schreef n00cL30n het volgende:
Gewoon eruit slaan. Dan worden ze vanzelf niet zo lastig.
Dat hoort bij opvoeding.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof jij dat lieve woepselpoefseltje van je ooit zou slaan.
*aai over bol*quote:Op donderdag 4 december 2008 10:39 schreef Jimbo het volgende:
bah wat een dag
ziek , kiespijn , stomme klanten en te weinig wijven om te neuken
als dat eens een keerzo wasquote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij hebt normaal 10 'wijven' tot je beschikking Jimbob?
Na 7 jaar zou ik ook wel rechten eisen ja! Jeetje.. Hoe hou je het uit op dit kutforum!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, belachelijk hč?
Je zou toch denken dat ik zulke dingen in ieder geval wel zou mogen, zo onderhand.
Ik heb verdomme net een dikke maand geleden mijn 7-jarig jubileum gehad!
Nota bene!
Ja, nou, inderdaad. Maar dan wordt weer gezegd dat "je die rechten moet verdienen." En dat "bij rechten altijd plichten horen".quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Tally het volgende:
Na 7 jaar zou ik ook wel rechten eisen ja! Jeetje.. Hoe hou je het uit op dit kutforum!!!!
Nou gadver! Hoe bedenken ze het!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad. Maar dan wordt weer gezegd dat "je die rechten moet verdienen." En dat "bij rechten altijd plichten horen".
Nou, dan zeg ik gewoon "Bah!~" .
Et tu, boemdikkus?~ Et tu?~quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben hier nog maar net ik heb al rechten, gek.
Ja, maar jij hebt ze ook verdiend, en jij aanvaardt je plichten, da's anders.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben hier nog maar net ik heb al rechten, gek.
Ik mag helemaal niks en ik zit hier al 8 jaarquote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad. Maar dan wordt weer gezegd dat "je die rechten moet verdienen." En dat "bij rechten altijd plichten horen".
Nou, dan zeg ik gewoon "Bah!~" .
Naast mooi zitten wezen en naaktfoto's mailen mag jij inderdaad ook al zo verdomd weinig!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef Ripley het volgende:
Ik mag helemaal niks en ik zit hier al 8 jaar
Noem je clubje #revolt. Is leuk.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naast mooi zitten wezen en naaktfoto's mailen mag jij inderdaad ook al zo verdomd weinig!!
Zullen we een clubje oprichten van verontnoegde Fok!kers?.
Probeer het eens op je rug met je benen wijd rip.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag helemaal niks en ik zit hier al 8 jaar
Je moest toch niet lachen he ?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:45 schreef Ripley het volgende:
Mijn collega´s kijken weer zo raar nu
Nee, maar het typt best moeilijk op mijn rug met mijn benen wijd. En ik kan nog steeds niksquote:
JK, je zou mijn geheime identiteit (het meisje met de prei) niet verklappenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja inderdaad R, zoals op foto DCS3721.jpg.
Je weet wel, zo met die prei.
ik heb je ringtone Ripquote:Op donderdag 4 december 2008 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
JK, je zou mijn geheime identiteit (het meisje met de prei) niet verklappen
Stond je vooraan Rip ?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geile wijven scoren op IDFA natuurlijk
Hoe dúrft-ie?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef Ripley het volgende:
En verder onaardige smsjes naar mij sturen![]()
Is ie ook, maar hij kan er niet tegen als ik aardig doe. Dan wordt het een bullebak.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe dúrft-ie?!
Ik dacht nog wel dat UI zo'n toffe peer was.
Je weet best dat dat goedbedoeld was.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Ripley het volgende:Zeker na dat kut-smsje? Ik dacht het niet
Hej daar heb je die homo met chinese thee!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet best dat dat goedbedoeld was.
Hetero is betero!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:58 schreef Tally het volgende:
Hej daar heb je die homo met chinese thee!
En zalmroze muren! En koreanse films van 4,5 uur! En stoofpotjes!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej daar heb je die homo met chinese thee!
Zalmroze murenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
En zalmroze muren! En koreanse films van 4,5 uur! En stoofpotjes!
Niets mis met stoofpotjes en Koreaanse films.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:00 schreef Ripley het volgende:
En zalmroze muren! En koreanse films van 4,5 uur! En stoofpotjes!
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Tally het volgende:
Draagt hij ook graag roze kleding?
Ik vraag het niet aan jouquote:
Nee, hij draagt graag beige troep, maar daar zit verbetering inquote:Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zalmroze murenHow gay is that!!
Draagt hij ook graag roze kleding?
Ja meer kleur en fleur enzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hij draagt graag beige troep, maar daar zit verbetering in
Rare combinatie!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Niets mis met stoofpotjes en Koreaanse films.
[aai-over-de-bol-smiley]quote:Die zalmroze muren, da's waar.
Kijk uit JK, niet te aardig doen!!! JE WEET NOOIT WAT ER DAN KAN GEBEUREN!!!!11111quote:
Ik zei juist dankjewel voordat je me een gek noemde jaquote:Op donderdag 4 december 2008 17:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Je toont ze gastvrijheid en moet je zien hoe ze er mee om gaan. Verloedering van de maatschappij noem ik dit.
Geven die muren af???quote:Op donderdag 4 december 2008 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk uit JK, niet te aardig doen!!! JE WEET NOOIT WAT ER DAN KAN GEBEUREN!!!!11111
Męh, UI heeft mijn telefoonnummer toch niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:09 schreef Ripley het volgende:
Kijk uit JK, niet te aardig doen!!! JE WEET NOOIT WAT ER DAN KAN GEBEUREN!!!!11111
Ja hallo, jij geeft zomaar op bijzondere wijze een compliment. Daar kan ik als man natuurlijk niet mee omgaan. Vind je het gek dat ik je een emotionele gek noem.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:14 schreef Ripley het volgende:
Ik zei juist dankjewel voordat je me een gek noemde ja
Volgens mij ben ik het alweer kwijt.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Męh, UI heeft mijn telefoonnummer toch niet..
Hooguit mijn thuisadres..
En ik heb de helft niet eens opgeschreven want het kaartje was volquote:Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hallo, jij geeft zomaar op bijzondere wijze een compliment. Daar kan ik als man natuurlijk niet mee omgaan. Vind je het gek dat ik je een emotionele gek noem.
Typisch voor een vrouw.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:27 schreef Ripley het volgende:
En ik heb de helft niet eens opgeschreven want het kaartje was vol
Er stond ook een samenvatting van 5 woorden bij voor het gemakquote:Op donderdag 4 december 2008 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Typisch voor een vrouw.
5 minuten praten/schrijven voor iets wat ook in 20 seconden had gekund.
Nou ja met je zalm roze muren moet dat geen probleem zijn!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, en dan worden wij ook nog eens geacht daar op te reageren op een in hun ogen schappelijke wijze.
Je zou denken dat ie enigszins in touch is met zijn feminine side inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja met je zalm roze muren moet dat geen probleem zijn!
Of over dat de oudste al kan lopen, de hypotheek en dat kutwijf dat ze op de bank hebben zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga vanavond wat eten met een groep vrienden van de middelbare school. Dat zullen tenminste normale gesprekken over tieten, neuken, sport en wijven zijn.
Die niet wil neuken natuurlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of over dat de oudste al kan lopen, de hypotheek en dat kutwijf dat ze op de bank hebben zitten
Die kans is aanwezig, maar dan nog is het een conversatie op rationele en logische wijze.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:38 schreef Ripley het volgende:
Of over dat de oudste al kan lopen, de hypotheek en dat kutwijf dat ze op de bank hebben zitten
Gelukkig, kan ie het toch nog over neuken en wijven hebbenquote:
Dus beloeren ze stiekem die leuke meid op kantoor van administratie.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:39 schreef Tally het volgende:
Die niet wil neuken natuurlijk!
Misschien is 't wat voor U, ik moest geile wijven spotten voor 'mquote:Op donderdag 4 december 2008 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus beloeren ze stiekem die leuke meid op kantoor van administratie.
Jaha.. Want da hoort met the boys he!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ie het toch nog over neuken en wijven hebben
Die in een kort mini rokje langs huppelt waardoor dr tieten bijna uit dr bh vallen.. En mannen een tijd lang niet onder hun bureau vandaan kunnen komen omdat ze klem zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus beloeren ze stiekem die leuke meid op kantoor van administratie.
Me 2! Me 2quote:Op donderdag 4 december 2008 17:43 schreef Ripley het volgende:
En ik heb het best vaak over wijven, neuken en sport
Even serieus, ben jij een omgebouwde kerel?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:43 schreef Ripley het volgende:
En ik heb het best vaak over wijven, neuken en sport
Mijn vrouwelijke collega vroeg vandaag of ik me formatverkoopjurkje aaanhad qua decolletagequote:Op donderdag 4 december 2008 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaha.. Want da hoort met the boys he!
[..]
Die in een kort mini rokje langs huppelt waardoor dr tieten bijna uit dr bh vallen.. En mannen een tijd lang niet onder hun bureau vandaan kunnen komen omdat ze klem zitten
*grin*quote:Op donderdag 4 december 2008 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke collega vroeg vandaag of ik me formatverkoopjurkje aaanhad qua decolletage
Vroeger hette ik Gerrit JKquote:Op donderdag 4 december 2008 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even serieus, ben jij een omgebouwde kerel?
LEUGENS!!! Stiekum gaat hij nooit meer terug en heeftie asiel aangevraagd!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:49 schreef Adelante het volgende:
Klaas is van de week toch al weer naar Spanje wedergekeerd
Ik moest gister nog aan je denkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Pakjesavond vanavond! IK BEN ZO ZENUWACHTIIIIIIIG!
JA en zijn broer ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:04 schreef Joene het volgende:
Ik weet zelfs waar die woont.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest gister nog aan je denken
Toen ik aan het Mario Karten was
Ik deed gister via internet spelen tegen andere.. Alsin onbekendequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!
Damn, dat moeten we nog steeds doen he. Ik heb niet zoveel tijd voorDoe nu alleen in de trein New super Mario Brothers op mijn DS.
Heb ik ook wel eens als ik spelletje doe online.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik deed gister via internet spelen tegen andere.. Alsin onbekende
Was ook grappig.. Zo grappig dat ik de tijd vergat
Zoiets ja.. Totdat meneer beneden stond om te vragen of ik nog van plan was naar bed te komenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens als ik spelletje doe online.
Ah ik moet om 7 uur op dus ik ga maar om 11 uur op bed.
* game, game, game, game*
Wát, al kwart voor 2?
Man: Ik heb het koud..quote:
Ergo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Man: Ik heb het koud..
Ik: Dan pak je toch een extra deken.
Hij: Ja maar dat bedoel ik niet..
Ik: Wees dan duidelijk je lijkt wel een wijf!
Hij: Het is niet gezellig boven..
Ik: De kat is niet mee?
Hij: Nee?
Ik: Moet je het lief vragen..
Hij: KOM JE NOU NOG EENS NAAR BOVEN!!!
Ik: Owh bedoel je dat?Ja ik kom er aan..
Zoiets.. en tussendoor natuurlijk door blijven gamen
Dan kan iedereen de tering krijgen en leg ik mijn gamepad neer hequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ergo.
Man: Hoi. Wat doe je?
Tally: GAMEN !1:D::DD;!;d;D;D
Hij: Neuken?
Tally: Is cool.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ergo.
Man: Hoi. Wat doe je?
Tally: GAMEN !1:D::DD;!;d;D;D
Hij: Neuken?
Tally: Is cool.
Dan wel...quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan iedereen de tering krijgen en leg ik mijn gamepad neer he
als je lief bent geweest heb je niks te vrezen !!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Pakjesavond vanavond! IK BEN ZO ZENUWACHTIIIIIIIG!
oke im fucked.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
als je lief bent geweest heb je niks te vrezen !!
Een beetje consequent zijn mag ook wel hoor.quote:
Nah, die krijgen de roe, zakjes zout of kooltjes voor op het vuur.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke im fucked.....
stoute jongentjes krijgen niets zeker!
dus ik kan die landrover supercharged wel vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Een beetje consequent zijn mag ook wel hoor.
[..]
Nah, die krijgen de roe, zakjes zout of kooltjes voor op het vuur.
Nee dat ben ik op sexgebied niet hequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Een beetje consequent zijn mag ook wel hoor.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke im fucked.....
stoute jongentjes krijgen niets zeker!
schroefjes te kortquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:24 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gisteren de babykamermeubels in elkaar geschroefd. We waren om 1.00 klaar.
Ouderdom is een bitch Arma!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Nee, geen Ikea. Echt spul. Zo een commode waar je een koe op kan verschonen als het moet.
M'n rug doet zeer.
Vreemd, ik vindquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:48 schreef Adelante het volgende:
Halve dag werken was minder vermoeiend dan op vrijdagmiddag "even snel" sinterklaasinkopen doen
Maar jij bent vrouw! Die kunnen ook veel beter shoppen dan werkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vreemd, ik vindwerken
altijd veel zwaarder dan
shoppen
.
Hoezo, gaat de toko failliet als jij vier uurtjes verlof opneemt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef n00cL30n het volgende:
Grrrrr. Ik had graag wat eerder weg gewild, maar dit kon niet.
wij mogen allemaal een uur eerder wegquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef n00cL30n het volgende:
Grrrrr. Ik had graag wat eerder weg gewild, maar dit kon niet.
wast maar zon feestquote:
Da's een godverdommes mooi kado JK. Kennelijk van iemand die je snapt en mag.quote:Op maandag 8 december 2008 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar ik heb dan weer wel de 6-DVDelige Box van Buurman & Buurman van de Sinternicolaas gekregen..
Echte liefde. Ik voel het.quote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon boven aan mijn verlanglijstje gezet.
En toen heeft iemand (geen Volkskrant-abonnee) heeft heeeeeel erg haar best gedaan..
heb het gekregen van de moeder van mijn Freundin.quote:Op maandag 8 december 2008 11:32 schreef zovty het volgende:
Echte liefde. Ik voel het.
Zeer begrijpelijk, JK. Zo zie je maar, dat het de beste kan overkomen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mea Culpa, UI.
Je zult(dt) begrijpen dat ik nog steeds enigszins geestelijk in de wolken ben door het verkrijgen van zulks een mooi cadeau.
ja zelfs mijquote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk, JK. Zo zie je maar, dat het de beste kan overkomen.
Gelukkig kom je zulke fouten bijna nooit op Fok! tegen.quote:Op maandag 8 december 2008 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeer begrijpelijk, JK. Zo zie je maar, dat het de beste kan overkomen.
quote:
idd prioriteiten!quote:Op maandag 8 december 2008 13:38 schreef Ripley het volgende:
En vrede op aarde he, mensen. Maar eerst cadeautjes
Is R. moslima geworden?quote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij Kerst horen geen cadeautjes, maar veel vreten en familieruzies.
Ik vind dat je ons erfgoed aan het verkwanselen bent aan een importfeest, R.
hmmm ik wacht op een zipjequote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het lijkt er verdacht veel op, z.
Ware het niet dat ze vaak nog wapperjurkjes met diepe decolletées aanheeft.
En af en toe wat thuisgemaakte *.zipjes rondmailt.
Maar ik blijf waakzaam!
Volgens mij krijg je die via SHE, samen met de wallpaper.quote:Op maandag 8 december 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hmmm ik wacht op een zipje
Wij maken nooit ruzie met kerst, maar we eten wel veelquote:Op maandag 8 december 2008 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij Kerst horen geen cadeautjes, maar veel vreten en familieruzies.
Ik vind dat je ons erfgoed aan het verkwanselen bent aan een importfeest, R.
Dan vier je het toch niet meer met je schoonouders? Wie zich niet kan gedragen kan wegblijven.quote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef n00cL30n het volgende:
Wees blij rip. bij mijn schoonfamilie pakken ze zelfs sinterklaas aan om een ruzie te beginnen.
Of je hebt gewoon geen schoonouders meer!quote:Op maandag 8 december 2008 14:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan vier je het toch niet meer met je schoonouders? Wie zich niet kan gedragen kan wegblijven.
Korte metten, lang genieten. Of zuks.
hehe dit kan je ook echt lullig opvatten dat ze beiden gewoon de pijp uit zijnquote:Op maandag 8 december 2008 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen schoonouders meer!
Beetje arsenicumquote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dit kan je ook echt lullig opvatten dat ze beiden gewoon de pijp uit zijn
hehe mijn schoonvader heeft vanmorgen een dikke kras op mn auto gereden!quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje arsenicum
Maar in dit geval bedoelde ik gewoon een voordeel van vrijgezel zijn
Tis maar een auto he...quote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe mijn schoonvader heeft vanmorgen een dikke kras op mn auto gereden!
quote:
Het weinige voordeel van vrijgezel zijn is een beetje rondneuken en geen gezeik idd.quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Beetje arsenicum
Maar in dit geval bedoelde ik gewoon een voordeel van vrijgezel zijn
Er zijn veul meer voordelen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Het weinige voordeel van vrijgezel zijn is een beetje rondneuken en geen gezeik idd.
kan toch ook in een relatiequote:Op maandag 8 december 2008 14:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Het weinige voordeel van vrijgezel zijn is een beetje rondneuken en geen gezeik idd.
quote:Op maandag 8 december 2008 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan toch ook in een relatie
quote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
fuck typte ik dat hardop????
Schoonouders waren het probleem niet. De vrinendin haar broer met zijn vrouw daarentegen des te meer. Maar dat heeft zichzelf ook wel opgelost.quote:Op maandag 8 december 2008 14:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dan vier je het toch niet meer met je schoonouders? Wie zich niet kan gedragen kan wegblijven.
Korte metten, lang genieten. Of zuks.
Stukje familiedrama? Stille tocht? Waxinelichtjes? Beertjes?quote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef n00cL30n het volgende:
Schoonouders waren het probleem niet. De vrinendin haar broer met zijn vrouw daarentegen des te meer. Maar dat heeft zichzelf ook wel opgelost.
Gat, schep, cement.. Zo!quote:Op maandag 8 december 2008 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stukje familiedrama? Stille tocht? Waxinelichtjes? Beertjes?
Zo?
quote:Op maandag 8 december 2008 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
je vergeet het bluskalk Tally. Anders gaat op den duur je cement scheuren.
iddquote:
Ja ach bij mij in de tuin hoeft het niet.. Daar mag het best scheuren.. Dan stort ik er gewoon weer cement overheen..quote:Op maandag 8 december 2008 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
je vergeet het bluskalk Tally. Anders gaat op den duur je cement scheuren.
Dat dus, plus het bluskalk van Anosmie!quote:
ik ben Bquote:
jawel de dinsdag morgen is de morgen dat ik wel wakker naar mijn werk gaquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat snap ik B.
Jij bent R. niet.
Niks ten nadele van jou, hoor!
Maar je bent R. niet.
En dus heeft de dinsdagmorgen waarschijnlijk voor jou geen speciale betekenis.
Voor R. is de dinsdagochtend een batsochtend..quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jawel de dinsdag morgen is de morgen dat ik wel wakker naar mijn werk ga
de dinsdag is de eet tussen de middag soep dag op het werk
de dinsdag is barras training dag om groot en sterk gevaarlijk te worden
Juist.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Tally het volgende:
Voor R. is de dinsdagochtend een batsochtend..
Ietsje maar!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist.
Nét iets gedenkwaardiger dan alles wat Barra doet.
eenschquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist.
Nét iets gedenkwaardiger dan alles wat Barra doet.
lekker gebatst?quote:
hoe dan wel?quote:
seks is altijd een goed onderwerpquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R, je hebt nog wat om naar uit te kijken over een jaar of 6:
Oudere vrouwen genieten meer van seks
Mooi dinsdagochtend onderwerp.
Ik ben over 2 jaar en een beetje al 34 hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R, je hebt nog wat om naar uit te kijken over een jaar of 6:
Oudere vrouwen genieten meer van seks
Mooi dinsdagochtend onderwerp.
"Werkelijk waar? Ik zou je niet meer dan 28 geven, hoor!"quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben over 2 jaar en een beetje al 34 hoor
"Dat hoor ik wel vaker"quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Werkelijk waar? Ik zou je niet meer dan 28 geven, hoor!"
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Dat hoor ik wel vaker"
Altijd 4 jaar eraf liegen he mannen, dan ben je tenminste veilig
Hier in Utrecht ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |