nee je gaat niet doodquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Adelante het volgende:
dat programma heb ik al opnieuw opgestart, ik zal eens de stekker uit m'n modem trekken.
Modemorituri te salutant
saucijzen ja!quote:
omdat je jarig bentquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Joene het volgende:
Beffen !
De stekker eruit trekken en er weer in doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Adelante het volgende:
het hielp.
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken en er weer in doen?
Voedingstekker of data?
waar poepen al niet goed voor is!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.
Soms kun je ook gewoon de trackerdata updaten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.
Daar doen wij dames niet aanquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed en/of fijn kunnen poepen is zo ongeveer het belangrijkste in het leven.
idd jullie leggen rozeblaadjesquote:
roger thatquote:
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken manquote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken man
pmbox is nog steeds leeg Rquote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken man
Bravoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
november
echo
uniform
kilo
echo
november, over?
lima
echo
kilo
kilo
echo
romeo, over!
Is SHE zo traag?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pmbox is nog steeds leeg R
quote:
Dommelschquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bravo
India
Echo
Romeo
Tango
Julliette
Echo?
Hč hč eindelijk! ALARMALARMALARM!!! WE HEBBEN EINDELIJK EEN FOKKER GEVONDEN DIE GEEN NAAKTFOTOS VAN R HEEFT!!! VERTEL HET UWE FAMILIE ENDE VRIENDEN!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ook geen naaktfotos van jou![]()
oscarquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bravo
India
Echo
Romeo
Tango
Julliette
Echo?
Maak dar maar twee van?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Hč hč eindelijk! ALARMALARMALARM!!! WE HEBBEN EINDELIJK EEN FOKKER GEVONDEN DIE GEEN NAAKTFOTOS VAN R HEEFT!!! VERTEL HET UWE FAMILIE ENDE VRIENDEN!!!!
Oldbies@fok.nl toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R, ik heb ze wel binnengekregen, je zou ze toch naar iedereen sturen?
Ja, daar zijn twee zipjes op binnen gekomenquote:
Nee, dit is wat anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
Is dit het vervolg op dat topic van net? Ik ene volg ik het niet meer namelijk.
Oke, nee dan probeer ik hier gewoon even mee te komen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dit is wat anders.
Heb ook eigenlijk geen zin om een nieuw nostalgietopic te openen.
NEE, JK BLIJFT IN GEBREKEquote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
MIjn hopeloos falende poging tot een vervolg;quote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |