nee je gaat niet doodquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Adelante het volgende:
dat programma heb ik al opnieuw opgestart, ik zal eens de stekker uit m'n modem trekken.
Modemorituri te salutant
saucijzen ja!quote:
omdat je jarig bentquote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Joene het volgende:
Beffen !
De stekker eruit trekken en er weer in doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Adelante het volgende:
het hielp.
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken en er weer in doen?
Voedingstekker of data?
waar poepen al niet goed voor is!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.
Soms kun je ook gewoon de trackerdata updaten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon voedingstekker van het modem er uit, even poepen en toen er weer in en hopla, haal nu alles netjes binnen.
Daar doen wij dames niet aanquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed en/of fijn kunnen poepen is zo ongeveer het belangrijkste in het leven.
idd jullie leggen rozeblaadjesquote:
roger thatquote:
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken manquote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken man
pmbox is nog steeds leeg Rquote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben net druk bezig met naaktfoto's maken man
Bravoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
november
echo
uniform
kilo
echo
november, over?
lima
echo
kilo
kilo
echo
romeo, over!
Is SHE zo traag?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pmbox is nog steeds leeg R
quote:
Dommelschquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bravo
India
Echo
Romeo
Tango
Julliette
Echo?
Hč hč eindelijk! ALARMALARMALARM!!! WE HEBBEN EINDELIJK EEN FOKKER GEVONDEN DIE GEEN NAAKTFOTOS VAN R HEEFT!!! VERTEL HET UWE FAMILIE ENDE VRIENDEN!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ook geen naaktfotos van jou![]()
oscarquote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Bravo
India
Echo
Romeo
Tango
Julliette
Echo?
Maak dar maar twee van?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Hč hč eindelijk! ALARMALARMALARM!!! WE HEBBEN EINDELIJK EEN FOKKER GEVONDEN DIE GEEN NAAKTFOTOS VAN R HEEFT!!! VERTEL HET UWE FAMILIE ENDE VRIENDEN!!!!
Oldbies@fok.nl toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R, ik heb ze wel binnengekregen, je zou ze toch naar iedereen sturen?
Ja, daar zijn twee zipjes op binnen gekomenquote:
Nee, dit is wat anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
Is dit het vervolg op dat topic van net? Ik ene volg ik het niet meer namelijk.
Oke, nee dan probeer ik hier gewoon even mee te komen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dit is wat anders.
Heb ook eigenlijk geen zin om een nieuw nostalgietopic te openen.
NEE, JK BLIJFT IN GEBREKEquote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
MIjn hopeloos falende poging tot een vervolg;quote:Op woensdag 3 december 2008 23:30 schreef Nouk het volgende:
OPEN JIJ HEM DAN, ALS JE ZO GRAAG DE HELE NACHT DOOR WILT POSTEN!!!!!!111111155555777!!!quote:
Het was lief bedoeld PP, je kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:33 schreef PP. het volgende:
[..]
MIjn hopeloos falende poging tot een vervolg;
Is dit 'm? De slowchatreeksbifi@@@ deel 582
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OPEN JIJ HEM DAN, ALS JE ZO GRAAG DE HELE NACHT DOOR WILT POSTEN!!!!!!111111155555777!!!
Ja, ik wilde dus gaan slapen, maar dat mag weer eens niet van Ripley.quote:
Ja, lilliputers met blonde krullen die zipjes blijkbaar niet naar iedereen sturen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Feminisme is dat iets van Liliputters die de macht willen ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, lilliputers met blonde krullen die zipjes blijkbaar niet naar iedereen sturen..
Baal jij daara ook al zo van?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, lilliputers met blonde krullen die zipjes blijkbaar niet naar iedereen sturen..
Gewoon leuk! Dat eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2008 07:41 schreef Joene het volgende:
Mogguh , wat is daar grappig aan Nooc ?
Nou, eens kijken hoe "leuk" "Havoc" het vindt als over 15 jaar zijn dochter thuis komt met een "bont"kraagdragende scooter"rijder".quote:Op donderdag 4 december 2008 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
Gewoon leuk! Dat eigenlijk?
Alsof jij dat lieve woepselpoefseltje van je ooit zou slaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:14 schreef n00cL30n het volgende:
Gewoon eruit slaan. Dan worden ze vanzelf niet zo lastig.
Dat hoort bij opvoeding.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof jij dat lieve woepselpoefseltje van je ooit zou slaan.
*aai over bol*quote:Op donderdag 4 december 2008 10:39 schreef Jimbo het volgende:
bah wat een dag
ziek , kiespijn , stomme klanten en te weinig wijven om te neuken
als dat eens een keerzo wasquote:Op donderdag 4 december 2008 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Jij hebt normaal 10 'wijven' tot je beschikking Jimbob?
Na 7 jaar zou ik ook wel rechten eisen ja! Jeetje.. Hoe hou je het uit op dit kutforum!!!!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, belachelijk hč?
Je zou toch denken dat ik zulke dingen in ieder geval wel zou mogen, zo onderhand.
Ik heb verdomme net een dikke maand geleden mijn 7-jarig jubileum gehad!
Nota bene!
Ja, nou, inderdaad. Maar dan wordt weer gezegd dat "je die rechten moet verdienen." En dat "bij rechten altijd plichten horen".quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef Tally het volgende:
Na 7 jaar zou ik ook wel rechten eisen ja! Jeetje.. Hoe hou je het uit op dit kutforum!!!!
Nou gadver! Hoe bedenken ze het!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad. Maar dan wordt weer gezegd dat "je die rechten moet verdienen." En dat "bij rechten altijd plichten horen".
Nou, dan zeg ik gewoon "Bah!~" .
Et tu, boemdikkus?~ Et tu?~quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben hier nog maar net ik heb al rechten, gek.
Ja, maar jij hebt ze ook verdiend, en jij aanvaardt je plichten, da's anders.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben hier nog maar net ik heb al rechten, gek.
Ik mag helemaal niks en ik zit hier al 8 jaarquote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nou, inderdaad. Maar dan wordt weer gezegd dat "je die rechten moet verdienen." En dat "bij rechten altijd plichten horen".
Nou, dan zeg ik gewoon "Bah!~" .
Naast mooi zitten wezen en naaktfoto's mailen mag jij inderdaad ook al zo verdomd weinig!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:29 schreef Ripley het volgende:
Ik mag helemaal niks en ik zit hier al 8 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |