Omdat Bt daarin heeft gepost?quote:
Nee, omdat iemand daar de naam van BT niet kon spellen.quote:
Probeer je een statement te maken met elke keer een LAPO!!! op de eerste pagina?quote:
Srsly, ik zag hetquote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef IQM het volgende:
Er staat toch 'volgende', blinde faalhazen.
Nee, ik distantieer me van dat FIPO geroep dus post ik LAPO.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Probeer je een statement te maken met elke keer een LAPO!!! op de eerste pagina?
Hoe kun je het volgende deel nu beter gevonden hebben?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef IQM het volgende:
BREATHAKIGquote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat iemand daar de naam van BT niet kon spellen.
Da's de hele grap, zaaddodende lamlul.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je het volgende deel nu beter gevonden hebben?
Sorry, zoveel moeite doe ik nooit voor jouw post.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef IQM het volgende:
Roep dan niks want zo ben je er toch indirect bij betrokken attentionwhorequote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik distantieer me van dat FIPO geroep dus post ik LAPO.
Boeiend. De mensen die het hardst screeuwen krijgen ook de meeste aandacht! Zoals nu, reageer je er ook op.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Roep dan niks want zo ben je er toch indirect bij betrokken attentionwhore
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's de hele grap, zaaddodende lamlul.
Nofi.
Hihihihi!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, omdat iemand daar de naam van BT niet kon spellen.
En mensen die er tegenin gaan krijgen net zoveel aandachtquote:Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. De mensen die het hardst screeuwen krijgen ook de meeste aandacht! Zoals nu, reageer je er ook op.![]()
Met je uitgemergelde frommelpootquote:Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef Zotheid het volgende:
Het voelt zo kankervreemd om te lopen.
Zo, zijn onze e-penissen weer een stukkie gegroeid.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En mensen die er tegenin gaan krijgen net zoveel aandachtthnx
en graag gedaan natuurlijk
Ik snap de e voor penissen nietquote:Op woensdag 3 december 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo, zijn onze e-penissen weer een stukkie gegroeid.
Hey lieverdquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik snap de e voor penissen niet
Trouwens hea, nu ik meer Fok! breidt mijn woordenkennis zich wel uit
Serieus
Klakkeloos overnemenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook nietik neem het gewoon klakkeloos over. Zal wel te maken hebben met een soort van internet status en dan die "e" die staat voor electronic net als bij e-mail.
En Kankerlelijkquote:
JAA HE!!!! ZULLEN WE ZO EEN SMAAK DISCUSSIE BEGINNEN?? WANT MIJN MUZIEK IS TOCH VEEUUL BETER!!!!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
FAIL.
HIEJ BIN ICH DAN. HIEJ IS UCHE MAN ICH BIN GET ZAAT MAAR DOA KIN ICH NIKS AAN DOON !111 jALALALAlala eINz !11
Ik lul iedereen na, net als met kanker, fipo en lapo.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Klakkeloos overnemen
Doet iedereen dat? Want dan vind ik jullie allemaal opeens een stuk minder
-1 baas
Tja. Pilletje vergeten?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
FAIL.
HIEJ BIN ICH DAN. HIEJ IS UCHE MAN ICH BIN GET ZAAT MAAR DOA KIN ICH NIKS AAN DOON !111 jALALALAlala eINz !11
Jij mag het.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
HEUH! Ik ben lekker ook mod en ik blijf hier gewoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |