Boefjequote:
Sarpong komt er wel, geef die jongen wat tijd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef BB-boy het volgende:
Sarpong ook, maar dat is in het eerste tot heden nog niet te zien.
quote:
Is hij zo goedkoop dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
1,5 miljoen is echt een koopje.
Voor Schalke 04 hoeft hij de overstap niet te maken in ieder geval
Ja clausule inderdaad. Maar ja als het een geldwolfje is zal 'ie misschien eerder naar Schalke gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is hij zo goedkoop dan?
Clausule?
Heeft ie ook de kans niet voor gekregen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Cvitanich heeft mij absoluut nog niet kunnen imponeren!
Jij mij ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Nou ja, geldwolf...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja clausule inderdaad. Maar ja als het een geldwolfje is zal 'ie misschien eerder naar Schalke gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terugkopen!!!!!!!!!!!1111111111omgThe strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Hij heeft in Ajax 1 tijdens een officiėle wedstrijd ook nog geen enkele keer op zijn eigen positie gespeeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Nee maar dat heeft Huntelaar jou ook niet, clown.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Je hebt in ieder geval zelfkennisquote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Barca het volgende:
Op Marco vertrouw ik niet!
Cvitanich is beslist niet de enige die niet imponeert.
Inderdaad, toen was 'ie redelijk pissig volgensmijquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Pfff, eerste keer dat Cvitanich werd ingebracht had hij al een paar gevaarlijke kopballen. En z'n eerste doelpunt was onterecht afgekeurd.
En hoe hij omver werd gekegeld door Velthuizen en vervolgens doodleuk weer opstond alsof er neits aan de hand wasquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Pfff, eerste keer dat Cvitanich werd ingebracht had hij al een paar gevaarlijke kopballen. En z'n eerste doelpunt was onterecht afgekeurd.
Klopt! Mooi hoor al die goals van KJH maar de eredivisie stelt internationaal niks voor!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft Huntelaar jou ook niet, clown.
Is jouw naam Sherlock?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt! Mooi hoor al die goals van KJH maar de eredivisie stelt internationaal niks voor!
Hey langspeelplaat, nu weten we het wel hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt! Mooi hoor al die goals van KJH maar de eredivisie stelt internationaal niks voor!
Dat was inderdaad mooi van hem.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hoe hij omver werd gekegeld door Velthuizen en vervolgens doodleuk weer opstond alsof er neits aan de hand was
Inderdaad!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfkennis
Nee, Katie!quote:
mp4quote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey langspeelplaat, nu weten we het wel hoor.
Vertonghen niet geļmponeerd? Kijk jij voetbal met je anus?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat ik bedoel: Ken je die, Sarpong, Gabri, Vermaelen, Oleguer, Vertonghen hebben ook nog niet geļmponeerd.
[..]
Nee, Katie!
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vertonghen niet geļmponeerd? Kijk jij voetbal met je anus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vertonghen niet geļmponeerd? Kijk jij voetbal met je anus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Niet weer die discussie alsjeblieft..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Toch jammer dat Perez van Van Basten weg moest, waarom eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Die is geshoept.. wist je wel denkquote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Nicasius het volgende:
Hmm, ik zag hier vanmiddag (dacht ik) ergens een plaatje van klaas jan huntelaar al op het veld in een REAL Madrid shirtje..
Heeft iemand die?
laat maar..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Hahaha, De Telegraaf is weer lekker aan het shoppen. Het is en blijft ook een geweldige 'krant' om....quote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Nicasius het volgende:
Hmm, ik zag hier vanmiddag (dacht ik) ergens een plaatje van klaas jan huntelaar al op het veld in een REAL Madrid shirtje..
Heeft iemand die?
laat maar..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef Fortitudo het volgende:
toch knap van twente
en die douglas en perez zijn echt geweldenaren
Douglas echt maar halen voor 1,5 miljoen als hij een beetje stabiel blijft. Desnoods een extra paar ton om de rest vd clubs af te wenden. Maar ja het belangrijkste is zijn mentaliteit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Twente deed het idd goed. Die Douglas is goed, maar die Tiote is ook wel een beest hoor hey.
Laten we hier over ophoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Dan had Ajax hem in de zomer wel gehaald hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja clausule inderdaad. Maar ja als het een geldwolfje is zal 'ie misschien eerder naar Schalke gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |