No hard feelings.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol, dan ligt het idd aan mij!
Moeten we m maar uitzwaaien als niet spelende Ajacied, lijkt me ook wel apart en raar maar goed...
Tegen Ado (?)..quote:Op woensdag 3 december 2008 14:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we afscheid nemen van Huntelaar. Zou wel mooi zijn als hij een minuutje in kon vallen.
Denk dat je DWDD van gisteren wel terug kunt zien ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan ik dat filmpje terugzien op uitzendinggemist.nl ofzo?
Je leert het ook nooit he, relnegerquote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol, dan ligt het idd aan mij!
Alssie daar gaat trainen is het erg triestquote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar komt niet meer in actie voor Ajax dus.
[..]
quote:Tegenover AT5 laat Huntelaar op Schiphol weten dat hij normaal gesproken nog wel een paar wedstrijden kan voetballen bij Ajax deze maand. Echter, het hangt af van wat Ajax en Real Madrid vandaag afspreken. Huntelaar wordt vanmiddag medisch gekeurd.
Helemaal mee eens. Het oogt soms misschien wat onbeholpen bij Oleguer, maar het is echt geen prutser ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef Jasza het volgende:
Dat gezeik over Oleguer, ik vond de verdediging juist de laatste wedstrijden wel netjes staan hoor.
Je geeft bij AZ niet veel weg, bij hsv bijna niks en tegen Utrecht ook niet behalve een debiele corner en tegen PSV geef je helemaal niks weg behalve 1 goal.
Opbouwend is Oleguer inderdaad matig, maargoed we hebben wel is vaker centrale verdedigers gehad die opbouwend matig zijn.
quote:"We nemen de besten", reageert de preses van de Madrileense club in AS. "Dus degenen die komen, die hebben we genomen om ons te helpen. Máár de aanval zal bestaan uit Robben, Raúl en Higuaín."
Daar ga ik ook vanuitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Putdeksels het volgende:
Reken er maar op dat Real echt wel heeft afgesproken dat Huntelaar geen minuut meer voor Ajax speelt.
Peterquote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38930
Peter R. gaat door het lint
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)Mania_in_Madrid.html
Idd, maargoed als Van nistelrooy niet geblesseerd raakte hadden we KJH nu nog.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ik kan wel zijn frustratie begrijpen maar aan de andere kant is die jongen hier uitgeleerd en kun je de kans wanneer Real komt aankloppen moeilijk van de hand doen.
Dat wist ik niet!quote:." Ajax verdient nog meer aan de transfer van Huntelaar als Real de spits in de toekomst voor meer dan 20 miljoen euro aan een andere club verkoopt. "In dat geval hebben we ook nog een percentage bedongen'', aldus de interim algemeen directeur van Ajax.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Putdeksels het volgende:
Volgende week in Peter R de Vries, misdaadverslaggever:
Joran van der Sloot meesterbrein achter transfer Klaas-Jan H.
Peter is gewoon een bezorgde supporter, net als velen van ons.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ik kan wel zijn frustratie begrijpen maar aan de andere kant is die jongen hier uitgeleerd en kun je de kans wanneer Real komt aankloppen moeilijk van de hand doen.
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gezicht van die linker komt me bekend voor...
Help me eens venom.
Precies, ik begrijp hem welquote:Op woensdag 3 december 2008 16:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Peter is gewoon een bezorgde supporter, net als velen van ons.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Filmpje van zijn aankomst:
Nou ja, hij is zelf ook niet moeders mooiste natuurlijk....quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftZe zal vast andere kwaliteiten hebben
Jij ook?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef PyTh het volgende:
Wel geinig dat ie ook vader wordt in Mei
Dat ze niet zo'n domme doos is als de meeste spelersvrouwen bedoel jequote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
Het is geen Sylviequote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
Hij werd voorbij gelopen door Boussabon en ook nog eens door een HSV'er de afgelopen week. Ik vind het echt niks. Kreeg er een Overmars-Ogararu gevoel bij.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:14 schreef S-Two het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk doet over Oleguer. Verdedigend doet ie het best prima, de verdediging lijkt nu eindelijk tenminste een beetje te staan. Ok, het is geen opbouwende verdediger, maar dat kon je vantevoren ook wel weten. Dit weerlegt trouwens niet het feit dat ik er graag een goeie centrale verdediger bij zou willen zien.
Op RealMadrid.com staat: Carlos Díez dio el OK en el reconocimiento médico del jugadorquote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
Lijkt een beetje op Andre Agassi vind ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht. Winnen zondag.
Zou geweldig zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Putdeksels het volgende:
Volgende week in Peter R de Vries, misdaadverslaggever:
Joran van der Sloot meesterbrein achter transfer Klaas-Jan H.
Haha dat filmpje. Als hij de vader van Klaas-Jan interviewt maar het niet door heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja wat een schande gepasseerd worden door een speler van HSV, iedere speler word wel en keer gepasseerd in een wedstrijd maar daar hoor je niets over.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij werd voorbij gelopen door Boussabon en ook nog eens door een HSV'er de afgelopen week. Ik vind het echt niks. Kreeg er een Overmars-Ogararu gevoel bij.
Is dat niet gewoon de arts die de medische keuring gaat doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah iddSneijder dondert een emmer water over VDV z'n hasses. Die lui hebben het wel naar hun zin daar, soort van schoolreisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |