Rukken kan iedere man, zo dat is niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En bas en keyboard en een beetje drums en ik kan ook rukken
ojoo! Gaak ook doen! Of kunnen broodmongolen met chilles de la touret dat niet?quote:Op woensdag 3 december 2008 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bij de brandweer, die was uitgerukt, en toen dacht ik van doe ik ook!
Your balls gotta drop first.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ojoo! Gaak ook doen! Of kunnen broodmongolen met chilles de la touret dat niet?
vind het eigenlijk een über coole zin, een 12 jarige broodmongool welke gille de la tourrete heeft!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat aan jou besteed is. Dit komt over als een 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft.
they are dropped, u gay boy.quote:
das toch goed engels? Of niet?quote:
Uiteraad, want als ik in m'n eentje moet spelen voel ik me zo alleenquote:Op woensdag 3 december 2008 01:27 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Rukken kan iedere man, zo dat is niet zo bijzonder.![]()
Wat leuk, speel je ook in een band ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:30 schreef porsche1 het volgende:
vind het eigenlijk een über coole zin
idd, alleen maar Solo's.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Uiteraad, want als ik in m'n eentje moet spelen voel ik me zo alleen
ken nie, olep de plisie agent zit achter me aan!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:36 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
porsche1, ga in je stal en zet je motor af aub.
Ben helaas nog geen blauw.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ken nie, olep de plisie agent zit achter me aan!
ow, glukkig, anders was ik nu banned.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow, glukkig, anders was ik nu banned.
je geeft om me, ik heb een nieuwe kill!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
je geeft om me, ik heb een nieuwe kill!
Compleet met 3 smilies.quote:
Jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel, ohwja, laat ik niet alleen smielys doen, enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |