quote:Op woensdag 3 december 2008 01:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
okay.
OLEP KRIJG KANKER! vIEZE NICHT!
Datte?
Nee, ik denk niet dat dat aan jou besteed is. Dit komt over als een 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
okay.
OLEP KRIJG KANKER! vIEZE NICHT!
Datte?
JE UI gaat mee op de beat van m'n muziekquote:Op woensdag 3 december 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat aan jou besteed is. Dit komt over als een 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft.
Zat ik toch goed met broodmongool.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat aan jou besteed is. Dit komt over als een 12 jarige broodmongool welke gille de la tourette heeft.
Of een tumor in z'n linkerteen die z'n linker hersenkwab-chakra verstoord.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
is een 14 jarige broodmongool ook goed? Want ik ben 14.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"GILLE DE LA TOURETTE", HAHAHAHAHA, SNAP JE HEM, SNAP JE HEM, GILLE IN PLAATS VAN GILLES, WHEHEHEHEEHE!!!11!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
Neen. Je bent ouder maar je denkt dat je kutgedrag misschien wel normaal is voor een 14 jarige dus gooi je het maar over die boeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
is een 14 jarige broodmongool ook goed? Want ik ben 14.
Kijk eens in zijn fobo.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen. Je bent ouder maar je denkt dat je kutgedrag misschien wel normaal is voor een 14 jarige dus gooi je het maar over die boeg.
Faal.
En ik ben 16 jaar. Geloof me op m'n woord.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik ben 16 jaar. Geloof me op m'n woord.
Bedtijd dus !quote:Op woensdag 3 december 2008 01:07 schreef porsche1 het volgende:
[..]
is een 14 jarige broodmongool ook goed? Want ik ben 14.
ja zoquote:
En bas en keyboard en een beetje drums en ik kan ook rukkenquote:Op woensdag 3 december 2008 01:23 schreef THE_CORE het volgende:
Wist je dat Dribbel_ gitaar speelt? [ afbeelding ]
ojoo, waar geleerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En bas en keyboard en een beetje drums en ik kan ook rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |