quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nu moet ik je feliciteren?![]()
Goed he? 1 smiley!Moet jij niet slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beunhaas.quote:
Echt he Menno, die Porsche1 is een kankeruser, zoals hij tegen me ouwehoert, ik zweer hij kan gewoon aan me pijp lurken....als ik een blowtje wil roken dan doe ik datquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt he Menno, die Porsche1 is een kankeruser, zoals hij tegen me ouwehoert, ik zweer hij kan gewoon aan me pijp lurken....als ik een blowtje wil roken dan doe ik dat
quote:
ik heb hagenees van sjonnie geleerdquote:Op woensdag 3 december 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat ik nou nét geleerd hebben dat er verschil is tussen een hagenaar, óf een hagenees. Dus laten we geen voorbarige conclusies trekken.
ja, jij bent me nieuwe kill, admiraal straks ook!quote:Op woensdag 3 december 2008 02:26 schreef Olep het volgende:
Je maakt jezelf al populair zie ik, porsche1.
je weetz me kill man!quote:
geil.quote:
Dat we de porche maar gewoon even negeren dan maar.quote:
wat een kut beest.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:36 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat we de porche maar gewoon even negeren dan maar.![]()
[ afbeelding ]Pas op, Bijt graag modelautotjes!
Eindelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 02:36 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat we de porche maar gewoon even negeren dan maar.![]()
[ afbeelding ]Pas op, Bijt graag modelautotjes!
whehe.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:44 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ] Dribbel_ , mooi brilletje hoor!
Ja nu ga ik slapen hoor =(quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 02:44 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ] Dribbel_ , mooi brilletje hoor!
quote:
Dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:49 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer afgetrainde honden bewaken het Topic van Dribbel_![]()
Sleep Well Dribbel_![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |