Of dildo'squote:Op dinsdag 2 december 2008 23:43 schreef naamloos.txt het volgende:
27 miljoen wat...?
Kunnen ook 27 miljoen suikerkorreltjes zijn...
Nog 1x zo'n opmerking en ik post Gielquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Het_hupt het volgende:
beter dan Paultjuhhh, da's pas echt de poedelprijs
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik begin ondertussen te denken dat Jojoortje een fictief character in Paultjuhhh zijn hoofd is.
Dan komt een mod hem wel weer weg halenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nog 1x zo'n opmerking en ik post Giel
dat dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan komt een mod hem wel weer weg halen
Goed idee!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan van die 27 miljoen best een huurmoordenaar inhuren om Giel op te ruimen
stuur maar een pmquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
OMG daten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Deze post heb ik doorgemaild naar de politie.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Alsof ze daar Giel wel in leven willenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Deze post heb ik doorgemaild naar de politie.
Heldinquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Bedreiging is een zaak die de politie uiterst serieus neemt.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef timmmmm het volgende:
Alsof ze daar Giel wel in leven willen
Maar Giel is een zaak die niemand serieus neemtquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bedreiging is een zaak die de politie uiterst serieus neemt.
Ze nemen serieuze mensen serieus.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
zegt iemand die probeert users van Fok! te krijgenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe dit verhaal afloopt.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:04 schreef Het_hupt het volgende:
zegt iemand die probeert users van Fok! te krijgen
Magquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
open dr een topic over, mss loopt dr nog wel ergens een afgewezen dame rondquote:Op woensdag 3 december 2008 00:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe dit verhaal afloopt.
tuurlijk, zolang het met mate is, hoor je mij niet klagenquote:
Weet je dat ik je nog geloof ook?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jo gast hoe'st?quote:
Goed lief dat jullie over Giel en mij praten achter de schermen teveel eerquote:
Het blijft een gluipertquote:
Yvonne mag de Gielsmilie nog wel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Ik zie geen lijntje liggen hoor.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Yvonne mag de Gielsmilie nog wel ?Alleen in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |