abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:20:55 #126
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_63712496
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is wel een aanval, aangezien er geen enkele onderbouwing is maar je gewoon maar wat roept.
Alleen jouw bronnen liggen nog thuis. .
De hond heeft de mijne opgegeten, sorry.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_63712515
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ach, dat maakt me niet zoveel uit. Het zou alleen wel goedkoper moeten zodat we misschien nog eens geld overhouden om oudjes die hun hele leven hard hebben gewerkt van goede zorg te voorzien.
Zoals NJ al zei is het goedkoper iemand levenslang op te sluiten dan iemand te executeren.
pi_63712529
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je roept gewoon wat namen. Daar hebben we niets aan.
pi_63712545
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb niet genoeg vertrouwen in het Nederlandse strafrecht om voor de doodstraf te zijn.
Goeie!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63712547
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef NJ het volgende:

[..]

Alleen jouw bronnen liggen nog thuis. .
De hond heeft de mijne opgegeten, sorry.
Zout gewoon op joh. Boek ligt thuis en wil het t.z.t. best opzoeken, maar heb het nu niet bij me. Zielig mannetje ben je.
pi_63712571
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent het in elk geval niet.
De woordjes ad hominem gehoord bij de kapper toen ze je haar gingen blonderen? Misschien moet je ze ook maar droppen als je gaat solliciteren bij Geert, kom je intellectueel over.
lollig
pi_63712603
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met veel schrapen een handvol voorbeeldjes en dan nog in de trant van "10 jaar na dato zegt iemand opeens dat zijn kameraad er toch niet bij was die avond".....

Zelfs anti-doodstrafactivisiten in de VS nemen dit niet serieus.
pi_63712627
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

dinsdag 2 december 2008 @ 23:24:27 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63712628
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens, wat mij betreft ook de enige reden om de doodstraf niet in te voeren.
Ik vind de stelling dat geen enkel mens het recht heeft om een ander mens van het leven te beroven ook best wel een goede reden eigenlijk. De tijd van oog om oog, tand om tand ligt toch heel ver achter ons dacht ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63712649
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

De woordjes ad hominem gehoord bij de kapper toen ze je haar gingen blonderen? Misschien moet je ze ook maar droppen als je gaat solliciteren bij Geert, kom je intellectueel over.
Inhoudelijk reageren blijft te lastig voor uitkeringstrekkers.
pi_63712653
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met veel schrapen een handvol voorbeeldjes en dan nog in de trant van "10 jaar na dato zegt iemand opeens dat zijn kameraad er toch niet bij was die avond".....

Zelfs anti-doodstrafactivisiten in de VS nemen dit niet serieus.
Ik heb een boek thuisliggen waarin staat dat je haar blonderen slecht voor je haar is. Zit gif in enzo.
lollig
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:25:44 #137
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_63712667
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

So be it. Wat ik al zei: iemand mag tijdens zijn opsluiting best de handen uit de mouwen steken tegen een karig loontje.
Helemaal mee eens, gevangenen moeten gewoon in hun eigen onderhoud voorzien. Laat ze maar lekker werken.
pi_63712677
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Namedropping hebben we gewoonweg niets aan. Nergens blijkt uit waarom die namen genoemd zouden moeten worden.

Het is tijd voor het avondeten, ik reageer hier later wel weer op, mits er zinnige, inhoudelijke reacties zijn!
pi_63712681
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren blijft te lastig voor uitkeringstrekkers.
Zoek mijn inhoudelijke posts maar op google, ik ben je slaaf niet.
lollig
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:26:21 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_63712690
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

DNA-tests.

Degene die mij 10 onterecht voltrokken vonnissen uit de VS kan noemen krijgt een fles wijn toegezonden.
Lekker makkelijk..
quote:
There is no way to tell how many of the over 1,000 people executed since 1976 may also have been innocent. Courts do not generally entertain claims of innocence when the defendant is dead. Defense attorneys move on to other cases where clients' lives can still be saved.

Maar goed, hier is al een aardig rijtje..

* Carlos DeLuna Texas Conviction: 1983, Executed: 1989
* Ruben Cantu Texas Convicted: 1985, Executed: 1993
* Larry Griffin Missouri Conviction: 1981, Executed: 1995
* Joseph O'Dell Virginia Conviction: 1986, Executed: 1997
* David Spence Texas Conviction: 1984, Executed: 1997
* Leo Jones Florida Convicted: 1981, Executed: 1998
* Gary Graham Texas Convicted: 1981, Executed: 2000
* Cameron Willingham Texas Convicted: 1992, Executed: 2004

Also Noted:
Georgia Board to Pardon Woman 60 Years After Her Execution - The Georgia Board of Pardons and Paroles has announced that it will issue a formal pardon this month for Lena Baker (pictured), the only woman executed in the state during the 20th century. The document, signed by all five of the current board members, will note that the parole board's 1945 decision to deny Baker clemency and allow her execution was "a grievous error, as this case called out for mercy." Baker, an African American, was executed for the murder of Ernest Knight, a white man who hired her . Baker was tried, convicted, and sentenced to die in one day by an all-white, all-male jury. Baker claimed she shot Knight in self-defense after he locked her in his gristmill and threatened her with a metal pipe. The pardon notes that Baker "could have been charged with voluntary manslaughter, rather than murder, for the death of E.B. Knight." The average sentence for voluntary manslaughter is 15 years in prison. Baker's picture and her last words are currently displayed near the retired electric chair at a museum at Georgia State Prison in Reidsville. (Atlanta Journal-Constitution, August 16, 2005)

Say what?
Negen stuks.. Das al genoeg om het niet te doen. Zeker als je de 130 mensen meetelt sinds die sinds 1973 in 26 staten nog net op tijd zijn vrijgelaten.
Dus 9 onterecht dood, plus 130 die net op tijd zijn gered.. 139 mensen.. Lijkt mij genoeg reden het niet te doen.
Behalve dat het is meer straf om 50 jaar te zitten
-
pi_63712714
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als de doodstraf af zou moeten schrikken dan zou er in Amerikaanse staten waar de doodstraf legaal is, minder criminaliteit moeten zijn. Als jij nu eens zorgt voor een onderbouwing voor deze stelling dan heb je ze...

ik dacht, ik help hem even... vind het zielig anders
pi_63712719
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:25 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik heb een boek thuisliggen waarin staat dat je haar blonderen slecht voor je haar is. Zit gif in enzo.
Volgens mij bevlek jij menig poster van Geert.
pi_63712729
Ik zie trouwens niet in waarom alleen voorbeelden van ter dood gebrachten relevant zijn. Het gaat om het principe dat een rechter kan falen. Of het nu is bij een verkrachtingszaak of een moordzaak, het principe is hetzelfde. Justitie is niet onfeilbaar, alleen al daarom moet je het niet doen.

Bovendien heb je de mogelijkheid mensen voor altijd uit de samenleving te verwijderen door middel van een levenslange gevangenisstraf. Wat is dan het voordeel van een doodstraf? Wraak? Genoegdoening? Sadisme?
pi_63712749
!!!! @ flamewar, heerlijk.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_63712755
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lekker makkelijk..
[..]

Also Noted:
Georgia Board to Pardon Woman 60 Years After Her Execution - The Georgia Board of Pardons and Paroles has announced that it will issue a formal pardon this month for Lena Baker (pictured), the only woman executed in the state during the 20th century. The document, signed by all five of the current board members, will note that the parole board's 1945 decision to deny Baker clemency and allow her execution was "a grievous error, as this case called out for mercy." Baker, an African American, was executed for the murder of Ernest Knight, a white man who hired her . Baker was tried, convicted, and sentenced to die in one day by an all-white, all-male jury. Baker claimed she shot Knight in self-defense after he locked her in his gristmill and threatened her with a metal pipe. The pardon notes that Baker "could have been charged with voluntary manslaughter, rather than murder, for the death of E.B. Knight." The average sentence for voluntary manslaughter is 15 years in prison. Baker's picture and her last words are currently displayed near the retired electric chair at a museum at Georgia State Prison in Reidsville. (Atlanta Journal-Constitution, August 16, 2005)

Say what?
Tellen blijft lastig en namedropping hebben we niets aan.
pi_63712763
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Zoek mijn inhoudelijke posts maar op google, ik ben je slaaf niet.
ub40_bboy + inhoudelijk ENTER
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63712797
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lekker makkelijk..
[..]

Also Noted:

Say what?
Beste Dr. Daggla,

Jouw bronnen zijn niets waard.
Ze verstrekken namelijk informatie die niet past in Halcon z'n straatje.
Verwijder het a.u.b. weer en ga verder zoeken.
pi_63712798
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als de doodstraf af zou moeten schrikken dan zou er in Amerikaanse staten waar de doodstraf legaal is, minder criminaliteit moeten zijn. Als jij nu eens zorgt voor een onderbouwing voor deze stelling dan heb je ze...

ik dacht, ik help hem even... vind het zielig anders
Ben je dom ofzo? Zoek zelf maar Halcon is je slaaf niet.
lollig
pi_63712815
Oh ja.. en er zit minimaal een onschuldige nu op death row. Veroordeeld voor drievoudige moord omdat hij o.a. naar Metallica luisterde De jury zat vol met conservatieve evangelisten...
pi_63712818
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

ub40_bboy + inhoudelijk ENTER
1.288.488 hits found.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')