Alleen jouw bronnen liggen nog thuis.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel een aanval, aangezien er geen enkele onderbouwing is maar je gewoon maar wat roept.
Zoals NJ al zei is het goedkoper iemand levenslang op te sluiten dan iemand te executeren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, dat maakt me niet zoveel uit. Het zou alleen wel goedkoper moeten zodat we misschien nog eens geld overhouden om oudjes die hun hele leven hard hebben gewerkt van goede zorg te voorzien.
Goeie!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb niet genoeg vertrouwen in het Nederlandse strafrecht om voor de doodstraf te zijn.
Zout gewoon op joh. Boek ligt thuis en wil het t.z.t. best opzoeken, maar heb het nu niet bij me. Zielig mannetje ben je.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Alleen jouw bronnen liggen nog thuis..
De hond heeft de mijne opgegeten, sorry.
De woordjes ad hominem gehoord bij de kapper toen ze je haar gingen blonderen? Misschien moet je ze ook maar droppen als je gaat solliciteren bij Geert, kom je intellectueel over.quote:
Met veel schrapen een handvol voorbeeldjes en dan nog in de trant van "10 jaar na dato zegt iemand opeens dat zijn kameraad er toch niet bij was die avond".....quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je roept gewoon wat namen. Daar hebben we niets aan.
Ik vind de stelling dat geen enkel mens het recht heeft om een ander mens van het leven te beroven ook best wel een goede reden eigenlijk. De tijd van oog om oog, tand om tand ligt toch heel ver achter ons dacht ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens, wat mij betreft ook de enige reden om de doodstraf niet in te voeren.
Inhoudelijk reageren blijft te lastig voor uitkeringstrekkers.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De woordjes ad hominem gehoord bij de kapper toen ze je haar gingen blonderen? Misschien moet je ze ook maar droppen als je gaat solliciteren bij Geert, kom je intellectueel over.
Ik heb een boek thuisliggen waarin staat dat je haar blonderen slecht voor je haar is. Zit gif in enzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met veel schrapen een handvol voorbeeldjes en dan nog in de trant van "10 jaar na dato zegt iemand opeens dat zijn kameraad er toch niet bij was die avond".....
Zelfs anti-doodstrafactivisiten in de VS nemen dit niet serieus.
Helemaal mee eens, gevangenen moeten gewoon in hun eigen onderhoud voorzien. Laat ze maar lekker werken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
So be it. Wat ik al zei: iemand mag tijdens zijn opsluiting best de handen uit de mouwen steken tegen een karig loontje.
Namedropping hebben we gewoonweg niets aan. Nergens blijkt uit waarom die namen genoemd zouden moeten worden.quote:
Zoek mijn inhoudelijke posts maar op google, ik ben je slaaf niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren blijft te lastig voor uitkeringstrekkers.
Lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
DNA-tests.
Degene die mij 10 onterecht voltrokken vonnissen uit de VS kan noemen krijgt een fles wijn toegezonden.
quote:There is no way to tell how many of the over 1,000 people executed since 1976 may also have been innocent. Courts do not generally entertain claims of innocence when the defendant is dead. Defense attorneys move on to other cases where clients' lives can still be saved.
Als de doodstraf af zou moeten schrikken dan zou er in Amerikaanse staten waar de doodstraf legaal is, minder criminaliteit moeten zijn. Als jij nu eens zorgt voor een onderbouwing voor deze stelling dan heb je ze...quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je roept gewoon wat namen. Daar hebben we niets aan.
Volgens mij bevlek jij menig poster van Geert.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb een boek thuisliggen waarin staat dat je haar blonderen slecht voor je haar is. Zit gif in enzo.
Tellen blijft lastig en namedropping hebben we niets aan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker makkelijk..
[..]
Maar goed, hier is al een aardig rijtje..
* Carlos DeLuna Texas Conviction: 1983, Executed: 1989
* Ruben Cantu Texas Convicted: 1985, Executed: 1993
* Larry Griffin Missouri Conviction: 1981, Executed: 1995
* Joseph O'Dell Virginia Conviction: 1986, Executed: 1997
* David Spence Texas Conviction: 1984, Executed: 1997
* Leo Jones Florida Convicted: 1981, Executed: 1998
* Gary Graham Texas Convicted: 1981, Executed: 2000
* Cameron Willingham Texas Convicted: 1992, Executed: 2004
Also Noted:
Georgia Board to Pardon Woman 60 Years After Her Execution - The Georgia Board of Pardons and Paroles has announced that it will issue a formal pardon this month for Lena Baker (pictured), the only woman executed in the state during the 20th century. The document, signed by all five of the current board members, will note that the parole board's 1945 decision to deny Baker clemency and allow her execution was "a grievous error, as this case called out for mercy." Baker, an African American, was executed for the murder of Ernest Knight, a white man who hired her . Baker was tried, convicted, and sentenced to die in one day by an all-white, all-male jury. Baker claimed she shot Knight in self-defense after he locked her in his gristmill and threatened her with a metal pipe. The pardon notes that Baker "could have been charged with voluntary manslaughter, rather than murder, for the death of E.B. Knight." The average sentence for voluntary manslaughter is 15 years in prison. Baker's picture and her last words are currently displayed near the retired electric chair at a museum at Georgia State Prison in Reidsville. (Atlanta Journal-Constitution, August 16, 2005)
Say what?
ub40_bboy + inhoudelijk ENTERquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zoek mijn inhoudelijke posts maar op google, ik ben je slaaf niet.
Beste Dr. Daggla,quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker makkelijk..
[..]
Maar goed, hier is al een aardig rijtje..
* Carlos DeLuna Texas Conviction: 1983, Executed: 1989
* Ruben Cantu Texas Convicted: 1985, Executed: 1993
* Larry Griffin Missouri Conviction: 1981, Executed: 1995
* Joseph O'Dell Virginia Conviction: 1986, Executed: 1997
* David Spence Texas Conviction: 1984, Executed: 1997
* Leo Jones Florida Convicted: 1981, Executed: 1998
* Gary Graham Texas Convicted: 1981, Executed: 2000
* Cameron Willingham Texas Convicted: 1992, Executed: 2004
Also Noted:
Georgia Board to Pardon Woman 60 Years After Her Execution - The Georgia Board of Pardons and Paroles has announced that it will issue a formal pardon this month for Lena Baker (pictured), the only woman executed in the state during the 20th century. The document, signed by all five of the current board members, will note that the parole board's 1945 decision to deny Baker clemency and allow her execution was "a grievous error, as this case called out for mercy." Baker, an African American, was executed for the murder of Ernest Knight, a white man who hired her . Baker was tried, convicted, and sentenced to die in one day by an all-white, all-male jury. Baker claimed she shot Knight in self-defense after he locked her in his gristmill and threatened her with a metal pipe. The pardon notes that Baker "could have been charged with voluntary manslaughter, rather than murder, for the death of E.B. Knight." The average sentence for voluntary manslaughter is 15 years in prison. Baker's picture and her last words are currently displayed near the retired electric chair at a museum at Georgia State Prison in Reidsville. (Atlanta Journal-Constitution, August 16, 2005)
Say what?
Ben je dom ofzo? Zoek zelf maar Halcon is je slaaf niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als de doodstraf af zou moeten schrikken dan zou er in Amerikaanse staten waar de doodstraf legaal is, minder criminaliteit moeten zijn. Als jij nu eens zorgt voor een onderbouwing voor deze stelling dan heb je ze...
ik dacht, ik help hem even... vind het zielig anders
1.288.488 hits found.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ub40_bboy + inhoudelijk ENTER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |