quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef blomst het volgende:
[..]
dacht even dat Liesje in het echt een Loesje was
Vertel alvast de volgende 5 afleveringen, greppeldel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet man, je hart maakte een sprongetje van blijdschap.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel alvast de volgende 5 afleveringen, greppeldel!
Ja sorry, was even wat anders aan het doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt Gert aan met een post van een uur geleden
Is ook zo, gezien de postfrequentie met DGK en CBML is de definitie van SC niet meer gepast, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja sorry, was even wat anders aan het doen.
Of nee, niks sorry! Dit is SLOW chat. Al zou je dat niet zeggen aan de vaart waarmee de laatste twee weken de SC's volgeluld worden.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef hondjes het volgende:
mijn ...domme ..fout..liesje is gewoon liesje
wel mooi gezegd van ..loesje
Ah Carl Noten met de billen blootquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
Zometeen Carl Notenbij P&W en Ellen ten Damme
De reputatie van Noten is een beetje naar de kloten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
en jij gaat zeker zo alle escapades van hem verraden terwijl ik nog moet terug kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
of seis, seis seis..als ik goed opgelet heb, tijdens de spaanse les van dochter.
Nee dat is de afdeling van Greet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jij gaat zeker zo alle escapades van hem verraden terwijl ik nog moet terug kijken
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jij gaat zeker zo alle escapades van hem verraden terwijl ik nog moet terug kijken
seiscientossesentayseisquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
of seis, seis seis..als ik goed opgelet heb, tijdens de spaanse les van dochter.
Zo simpel is ie dus nietquote:
Precies, en jij hebt wel anders te doen tijdens het luisteren naar de avonturen van Carl.quote:
geloof het wel, volgens mij ...we zullen doorgaan...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo heette die cursus vroeger op TV toch ook ?
Dat mag ik graagquote:
Vamos a ver .... We zullen zienquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
geloof het wel, volgens mij ...we zullen doorgaan...
heb pas de eerste les gehad, de dagen van de week en tellen
kan nu eindelijk tot tien tellen![]()
![]()
dus dat spaanse stel in salou geeft nog verkeerde voorlichting ook..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vamos a ver .... We zullen zien
Ja IGLOquote:
Vamos = gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
dus dat spaanse stel in salou geeft nog verkeerde voorlichting ook..
neem gelijk een andere leraar..
Oh uh viscuisine (das frans he?) Alla bretange met krokant kruidig korstjequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, er is meer water dan vis.
Andare = gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vamos = gaan
Ver = zien
Vamos a seguir of vamos a continuar is we zullen doorgaan. En we gaan door is vamonos.
Doe jij eigenlijk een cursus, of leer jij het jezelf aan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Andare = gaan
vedere= zien
Andiamo vedere
Je ne parle pas français, .peutetre deux ou trois mots, c'est tout.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh uh viscuisine (das frans he?) Alla bretange met krokant kruidig korstje
Hoe raad je het? Zelfstudie... doe ik het zo slecht?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk een cursus, of leer jij het jezelf aan?
Nee! (Of althans, dat kan ik niet beoordelen, want ik versta het niet). Maar ik vroeg het me gewoon af, ik vind het knap als iemand zichzelf even een vreemde taal erbij leert.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe raad je het? Zelfstudie... doe ik het zo slecht?
Mijn biefstuk komt uit het abatoir en die poep ik uit in het toiletquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef hondjes het volgende:
bien..et croissant et jus d orange ...
dus dat zijn er al 5
Op de allereerste plaats een geweldige inspiratiebron (Margherita), een paar boekjes van bol.com, en RAI Uno, Due e Trequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! (Of althans, dat kan ik niet beoordelen, want ik versta het niet). Maar ik vroeg het me gewoon af, ik vind het knap als iemand zichzelf even een vreemde taal erbij leert.
Hoe doe je dat dan? Gewoon woordenboeken gebruiken ofzo?
Nah, ik zou er dus niet de energie voor hebben, om er aan te beginnen, ik ben sowieso niet in het bezit van een talenknobbel geloof ik! Dus respect!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op de allereerste plaats een geweldige inspiratiebron (Margherita), een paar boekjes van bol.com, en RAI Uno, Due e Tre
Ik weet niet of ik dat ook echt heb, die talenknobbel, maar het interesseert me wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik zou er dus niet de energie voor hebben, om er aan te beginnen, ik ben sowieso niet in het bezit van een talenknobbel geloof ik! Dus respect!
Het ziet er geweldig uit, maar je krijgt er geen 10 voorquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef hondjes het volgende:
et a dix minutes , je vais a mon chambre au lits..
je dites bonne nuits a tous et au revoir
bonne nuit ofzoietsquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef hondjes het volgende:
Als je veel in het buitenland eet welquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En krijg je daar een talenknobbel van?
dat had ik op school nu ook altijd,,,een mager zesje(seis)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ziet er geweldig uit, maar je krijgt er geen 10 voor![]()
Volgens mij zeg je:quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef hondjes het volgende:
Ja cuisine net geleerd vandaagquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En krijg je daar een talenknobbel van?
Vooral van de korstjes van Spaans brood krijg je grote borsten knobbels van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je veel in het buitenland eet wel
Wat zei je Greet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, en jij hebt wel anders te doen tijdens het luisteren naar de avonturen van Carl.
Dat ken ik, en al zijn het maar die paar woordjes die je kent, dat vinden ze daar helemaal geweldig en je ben ineens hun beste vriend(in)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat had ik op school nu ook altijd,,,een mager zesje(seis)
maar een ding,,de fransen denken altijd dat ik frans versta,,,ga er met een gezicht bij staan, of ik alles begrijp....
en dan gaan ze maar door en door, en ik zeg gewoon oh ja....gooi er af en toe wat tussendoor...en na afloop vraagt mijn man,,,wat zeiden ze
en dan zeg ik...weet ik veel....
waarom duurt het dan zo lang,,vraagt hij
tja,,ze denken dat ik alles versta,,,![]()
![]()
Nee ik sta te vaak in de keukenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je ook wat het betekend dan?
Ik vertik het om Frans te spreken en als je dan zegt: Je ne parle pas francais... Geloven ze je meteen niet meer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ken ik, en al zijn het maar die paar woordjes die je kent, dat vinden ze daar helemaal geweldig en je ben ineens hun beste vriend(in)
Zuchtquote:
Pas maar op anders eindig je nog bij Dementor.quote:
haha, hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ken ik, en al zijn het maar die paar woordjes die je kent, dat vinden ze daar helemaal geweldig en je ben ineens hun beste vriend(in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |