quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef blomst het volgende:
[..]
dacht even dat Liesje in het echt een Loesje was
Vertel alvast de volgende 5 afleveringen, greppeldel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet man, je hart maakte een sprongetje van blijdschap.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Vertel alvast de volgende 5 afleveringen, greppeldel!
Ja sorry, was even wat anders aan het doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt Gert aan met een post van een uur geleden
Is ook zo, gezien de postfrequentie met DGK en CBML is de definitie van SC niet meer gepast, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja sorry, was even wat anders aan het doen.
Of nee, niks sorry! Dit is SLOW chat. Al zou je dat niet zeggen aan de vaart waarmee de laatste twee weken de SC's volgeluld worden.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:32 schreef hondjes het volgende:
mijn ...domme ..fout..liesje is gewoon liesje
wel mooi gezegd van ..loesje
Ah Carl Noten met de billen blootquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
Zometeen Carl Notenbij P&W en Ellen ten Damme
De reputatie van Noten is een beetje naar de kloten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
en jij gaat zeker zo alle escapades van hem verraden terwijl ik nog moet terug kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:33 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
of seis, seis seis..als ik goed opgelet heb, tijdens de spaanse les van dochter.
Nee dat is de afdeling van Greet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jij gaat zeker zo alle escapades van hem verraden terwijl ik nog moet terug kijken
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en jij gaat zeker zo alle escapades van hem verraden terwijl ik nog moet terug kijken
seiscientossesentayseisquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef hondjes het volgende:
of seis, seis seis..als ik goed opgelet heb, tijdens de spaanse les van dochter.
Zo simpel is ie dus nietquote:
Precies, en jij hebt wel anders te doen tijdens het luisteren naar de avonturen van Carl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |