En even een post van mij (en m'n icon) erbijquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef nachtzuster het volgende:
Deze stond nog in het vorige topic:
[..]
AZ wordt Weihnachtsmeister, dus zoiets?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er met de mijne misschien wat te verzinnen? Liefst voor kerst?
Nein, lieber etwas mit PSVquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
AZ wordt Weihnachtsmeister, dus zoiets?
Als het goed is zie jij hem nu ookquote:
Sneeuw kan ik wel even doen, maar er is wat vast wat leukers van te makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef tevebe het volgende:
Kan iemand mss iets met mijne doen?Sneeuw is al voldoende. Andere creaties zijn ook welkom.
Dank
Kerst, pleasequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sneeuw kan ik wel even doen, maar er is wat vast wat leukers van te maken
(even geen inspiratie nu)
Misschien komt er nog iemand met iets leuks en anders morgen vast wel, de rest ook, komt goed![]()
Liefst ook even aangeven of het voor Sint, kerst of evt. allebei is, mijter, kerst- of pietenmuts enz
Ja tof dat er zoveel users meedoen en tis pas 2 decemberquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Adelante het volgende:
vijf topics al met mooie gemaakte avatars (vorig jaar, maar 2,5 topic)
Kerst voor mij graagquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sneeuw kan ik wel even doen, maar er is wat vast wat leukers van te maken
(even geen inspiratie nu)
Misschien komt er nog iemand met iets leuks en anders morgen vast wel, de rest ook, komt goed![]()
Liefst ook even aangeven of het voor Sint, kerst of evt. allebei is, mijter, kerst- of pietenmuts enz
Aha zo doe je datquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tis een webicon, lees even in de OP hoe je dat het beste doet
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef jna het volgende:
En even een post van mij (en m'n icon) erbij
quote:
Met mutsje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef tevebe het volgende:
Kan iemand mss iets met mijne doen?Sneeuw is al voldoende. Andere creaties zijn ook welkom.
Dank
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef Megumi het volgende:
Kan iemand mijn avatar van een kestmuts voorzien?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er met de mijne misschien wat te verzinnen? Liefst voor kerst?
Heldquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha die middelste wil ikquote:Op woensdag 3 december 2008 12:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Met mutsje?![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
In de OP staat hoe dat moet, is een webiconquote:Op woensdag 3 december 2008 14:11 schreef tevebe het volgende:
[..]
Haha die middelste wil ikMuchos gracias
![]()
Geeft alleen aan dat ie te groot is om te gebruiken?
Hij doet tquote:Op woensdag 3 december 2008 14:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
In de OP staat hoe dat moet, is een webicon
even je andere tijdelijk er uitgooien is het beste dan zie je hem in iedere layout
Dankjewel.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:49 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo goed?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef Patries86 het volgende:
Kan iemand de mijne doen?
Alleen sneeuw is goed!
Alvast bedankt
Super! Dankjwel!!quote:
Okéquote:Op woensdag 3 december 2008 15:00 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Super! Dankjwel!!
Heb niet echt een plaatje voor sleetjes of mutsjes... dus ben al blij met de sneeuw
niet iedereen weet t nietquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
@ NZ of LVQR
hebben jullie een santa hat kerst muts gedoe ding van ong. 300x300 pixels groot? groter mag ook
die als ik hem met paint op een foto doe helemaal mooi doorzichtig word behalve de muts zelf
niet zoals dit:
[ afbeelding ]
maar gewoon goed
want ik kan geen goeie vinde
Had je het maar aan mij moeten vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
hmm. ik krijg dan als ik hem wil invoegen een zwarte achtergrond
hb jij d'r niet 1 dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je het maar aan mij moeten vragen
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Kan iemand aub sneeuw laten dwarrelen in mijn avatar?
Dukkie, ik plaag je maar !quote:
De kerst OP wordt nog wat groter denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 09:38 schreef dutchie het volgende:
Al die icoontjes in de OP samen zou ook een heel origineel icoontje opleveren.
Wat een leuke bonte verzameling zeg.
Maar goed, ik heb mijn ouwe trouwe pjoeterpiet maar weer onder het stof vandaan gehaald.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit iets ? Heb maar een combinatie bedacht![]()
![]()
YWquote:
Ik gebruik een php scriptje, dat niet altijd even goed werktquote:Op donderdag 4 december 2008 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ps. Zie alleen nu een andere webicon dan die ik gebruikt heb![]()
Wat bungelt die van mij lekker onderaan zeg.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De kerst OP wordt nog wat groter denk ik![]()
Dus als je vast je icon voor kerst post of laat maken, komt ie overmorgen wél in de OP
HIER staan ze allemaal btw.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wat bungelt die van mij lekker onderaan zeg.
Dit kerst-icoon is ook al een oudje, maar vind 'm nog steeds leuk.
Na de Sint zal ik deze weer gebruiken:
[ afbeelding ]
Gevonden! denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 16:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik had een hele mooie, zo'n 2 jaar terug gemaakt door een Fokker (de mol verdween en zwarte piet kwam uit de molshoop tevoorschijn) maar toen Fok de software om heeft gegooid was mijn Iconmanager leeg.
Kan hem op mijn harde schijf ook niet meer terugvinden
Iemand die met mijn avatar iets leuks kan maken?
Komt zeker goed !quote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef Maes het volgende:
Ik wil heel graag een mooie kerstavatar. Het liefst met engeltjes en sneeuw. Ik heb nu helemaal nix en dat is toch wel een beetje kaal. Er is helemaal niets leuks te vinden. Dus alsjeblieft?
Jeumig ! Wat cool dat je die nog hebtquote:Op donderdag 4 december 2008 16:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gevonden! denk ik
[ afbeelding ]
Nu nog een leuke voor kerst
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gevonden! denk ik
[ afbeelding ]
Nu nog een leuke voor kerst
Ik zelf niet hoor, in een oud topic stond ie nogquote:Op donderdag 4 december 2008 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
Jeumig ! Wat cool dat je die nog hebt
Yes nicequote:Op donderdag 4 december 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
[UITSLAG] DE MOOISTE FOK! SINT AVATAR IS GEKOZEN
zo dat is een hele verzameling gewordenquote:
Ook voor jou nachtzusje en voor LVQRquote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Yes nice![]()
Leuk voor fluitertje én voor maakster Kleinzusje natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Adelante : topjob !All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
Op naar de kerst(mutsen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Adelante : topjob !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat topic kon ik dus niet vinden.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zelf niet hoor, in een oud topic stond ie nog![]()
@D.Rose:
Hoe je ervoor zorgt dat iedereen je webicon ziet staat in de OP![]()
Maar als het goed is kan deze wel als Fok-icon:
[ afbeelding ]
Er is toch ergens iets misgegaan denk ik D.rosequote:Op vrijdag 5 december 2008 08:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk dat ie het doet (ik zie nl. geen avatar meer)
Wederom bedankt!
Ik heb 'm geupload op Fok!, en er zijn mensen die 'm wel zien dus, dus ik ging er vanuit dat ie werktquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Er is toch ergens iets misgegaan denk ik D.rose![]()
Er zijn 2 mogelijkheden:
- of je verwijdert je geuploade plaatje(s) uit de iconmanager, dan ziet iedereen automatisch het webicon.
- of je upload het kleinere plaatje op Fok, als fokicon, zodat je én een web- en fokicon hebt.
deze zou je op fok moeten kunnen uploaden qua grootte: http://i38.tinypic.com/aynk75.gif
Als dat gelukt is (fokicon) kun je natuurlijk ook je evt. webicon verwijderen aangezien het dezelfde plaatjes zijn, maar dat hoeft niet per se
Succes
Ja ik zag hem net ook, maar dat was je webicoontje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm geupload op Fok!, en er zijn mensen die 'm wel zien dus, dus ik ging er vanuit dat ie werkt
Zoals ik al zei kan ik 'm zelf niet zien (ik zie enkel een wit vlak)
ik ook alleen een wit vlakquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm geupload op Fok!, en er zijn mensen die 'm wel zien dus, dus ik ging er vanuit dat ie werkt
Zoals ik al zei kan ik 'm zelf niet zien (ik zie enkel een wit vlak)
Nee, ben er niet mee bezig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja ik zag hem net ook, maar dat was je webicoontje.
Is per layout verschillend wat je ziet, web- of fokicon.
Nu zie ik overigens ook alleen een wit vlak, maar misschien ben je er mee bezig![]()
Webicon is nu blijkbaar weg en fokicon is een wit plaatje.
Als het niet lukt om plaatje op fok te uppen, verwijder je het beste je fokicoontje(s) uit de usermanager en zet je de webicon terug.
Doe anders als je thuis bent even de laatste upnieuw uploaden, qua grootte moet het nu lukken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ben er niet mee bezig.
Ik heb idd de link bij webicon wegehaald en in de iconmanager zie ik een wit vlak.
Ik haal liever de icons niet uit de manager. Vind het juist wel makkelijk dat ze daar staan en niet 'ergens' op mijn pc.
Daarbij zien jullie nu wat voor mijn icon door moet gaan en niet de oude, dus die verwijderen heeft weinig zin denk ik dan.
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef Maes het volgende:
Ik wil heel graag een mooie kerstavatar. Het liefst met engeltjes en sneeuw. Ik heb nu helemaal nix en dat is toch wel een beetje kaal. Er is helemaal niets leuks te vinden. Dus alsjeblieft?
Prachtig !quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:30 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
ja of van links naar rechtsquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prachtig !![]()
ps. Ietsje minder snel lijkt me mooier![]()
Is toch al ?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prachtig !![]()
ps. Ietsje minder snel lijkt me mooier![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:00 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
west naar oost danquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:52 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan iemand van mijn avatar een leuke Kerstavatar maken? Iets met sneeuw lijkt me leuk!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
Mag ik een nieuwe voor kerst?
Origineel:
[ afbeelding ]
Hij was bewegend helaas te groot (en ik weet écht niet hoe ik het bestand kleiner moet maken) dus ik heb hem maar onbewegend gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef Svensational het volgende:
Ik wil ook wel graag een mooi sint-ava.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..], onwijs bedankt
![]()
!
Zal na 5 dec nog eens terugkomen voor een kerstava.
Kleiner maken is niet nodigquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hij was bewegend helaas te groot (en ik weet écht niet hoe ik het bestand kleiner moet maken) dus ik heb hem maar onbewegend gemaakt
Dankjewel
Prachtigquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
( als je andere sneeuw wilt, kan nz je misschien helpen)
vanaf morgen wel meedoen met de kerstwedstrijd he!?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Prachtig
Ik ben hier helemaal aan het gieren
Kan ook door het bier komen
Thx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du waids !quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
vanaf morgen wel meedoen met de kerstwedstrijd he!?!
Gelukt! Fijn, bedankt!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kleiner maken is niet nodig
Lees even in de OP hoe je een groter icon als webicon moet instellen
en anders PM me maar als je er niet uitkomt.
Graag gedaan !quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Prachtig
Ik ben hier helemaal aan het gieren
Kan ook door het bier komen
Thx![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice !quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef LightLuke het volgende:
* LightLuke heeft zich zelf ook weer van kerst avatar voorzien
Doe wel even beetje sneeuw op de billenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:41 schreef sigme het volgende:
Wil iemand voor mij een mooie kerstavatar maken?
Iets met sneeuw die mooi op de curves blijft liggen ofzo? Creatieve ideeen zijn ook welkom.
Liefst beide plaatjes bewerken:
als ik online gebruik ik deze; bij offline deze.
Bij een overdaad aan creatieve energie / ideeen mogen ze best verschillend worden bewerkt, maar daar durf ik niet om te vragen hoor. Ik vind het al een hele gunst zo'n mooie StNicolaasavatar zomaar te hebben gekregen.
Cutequote:Op zaterdag 6 december 2008 02:48 schreef Rikketik het volgende:
Mezelf ook van een kerstava voorzien:
Waar de Pen Tool al niet goed voor is.
Ze wil vast gespankt worden door de kerstmanquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Doe wel even beetje sneeuw op de billen![]()
Als je er nog wat bij wilt ofzo dan horen we het wel.
Een beetje sneeuw kan geen kwaadquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nice !
Wil je hem nog laten springen en in de sneeuw laten staan ?
ps. Als ik te laat in dit topic loer, zie ik vaak alleen de nieuwe ava's. Ben zo benieuwd naar de orginele![]()
Dankquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Doe wel even beetje sneeuw op de billen![]()
Als je er nog wat bij wilt ofzo dan horen we het wel.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
* Is (op dooie gemakje) bezig met kerstfluitertje en kerstMuts !![]()
Komt in orde !quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:10 schreef borisz het volgende:
Zo de kerstmuts ook maar opzetten
<--
KZ nog
Oehquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef Adelante het volgende:
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |