Dat stond inderdaad nergens vermeld, maar ik ging er alvast vanuit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, want kinderen worden uitsluitend door hun ouders vermoord...
Logisch dat je dat dacht aangezien er nergens iets in de media heeft gestaan over de vermissing of ontvoering van een kindje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stond inderdaad nergens vermeld, maar ik ging er alvast vanuit.
Je hebt gelijk.
Nou nog nieteens daarom, maar omdat het achteraf meestal de ouders blijken te zijn die zoiets doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch dat je dat dacht aangeien er nergens iets in de media heeft gestaan over de vermissing of ontvoering van een kindje.
Van wat ik gisteren op TV begrepen heb, zou de politie pas morgen (donderdag) meer info naar buiten brengen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef paddy het volgende:
Ik heb erachteraan gebeld, maar niemand die iets zegtHeb een hoofdagent in de familie zitten daar, maar hij weet van niets (zegt hij , tenminste)
Hoe oud was het kindje dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 07:19 schreef Gia het volgende:
Wat je in zo'n gevallen ook vaak hoort dat het een tienermoeder betreft, wier kindje dood is geboren. Te vroeg of vanwege gebrek aan medische hulp direct overleden en vervolgens gedumpt. Veel kinderen hoeven thuis niet zwanger aan te komen en als de angst er goed inzit grijpen ze vaak naar zoiets.
Heel triest.
Maar inderdaad, zo'n opmerking "kan mijn kind nog wel veilig naar school" is echt achterlijk.
Dat stond er gisteren idd ook alquote:Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef Suko het volgende:
woensdag 03 december 2008 | 11:33
Deze krant[/url] gaat voor eigen speurder spelen . U kunt onze verslaggever bereiken op het volgende nummer:
06 200 142 45
Dat weet nog niemand. Kan een baby zijn, maar ook ouder.quote:
Precies, jij weet het ook niet. Als er een dode peuter in je buurt gevonden wordt, is het toch logisch als moeder om ongerust worden?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand. Kan een baby zijn, maar ook ouder.
Als het een ouder kind is, dan is het uiteraard niet doodgeboren.
In geval van een baby, kan dat wel.
Ik beweer ook niet dat het zo is, maar die verhalen hoor je ook vaak.
O, ja, maar het is niet logisch dat dat je eerste reactie is op zo'n bericht. Je stelt jezelf dan nogal in de slachtofferrol.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies, jij weet het ook niet. Als er een dode peuter in je buurt gevonden wordt, is het toch logisch als moeder om ongerust worden?
Oh ja, zie ik nu pas, komt ook omdat de datum naar vandaag was ge-update.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat stond er gisteren idd ook al
Vreemd, hier gisteren nog nietquote:
Bron? Is niet van TC Tubantia.quote:
http://www.depers.nl/binn(...)zaak-babylijkje.htmlquote:Het kinderlijkje dat dinsdagavond in Enschede werd gevonden, lag naast een garagebox van een garagecomplex aan de Haaksbergerstraat.
Politie vindt kinderlijkje in Enschede
De politie werkt met achttien rechercheurs aan de zaak en is in de omgeving een buurtonderzoek gestart. Het babylijkje is voor sectie overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut.
De politie vraagt de hulp van alle (buurt)bewoners die voor of op 1 december in de omgeving iets gezien hebben wat kan bijdragen aan het oplossen van deze zaak. Het gaat om de kruising van de Haaksbergerstraat, BW ter Kuilestraat en de Burgemeester Jacobsstraat of Willem de Clerqstraat en Pathmosstraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |