abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63712137
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, want kinderen worden uitsluitend door hun ouders vermoord...
Dat stond inderdaad nergens vermeld, maar ik ging er alvast vanuit.

Je hebt gelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 23:11:11 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63712168
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat stond inderdaad nergens vermeld, maar ik ging er alvast vanuit.

Je hebt gelijk.
Logisch dat je dat dacht aangezien er nergens iets in de media heeft gestaan over de vermissing of ontvoering van een kindje.
pi_63712211
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:11 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Logisch dat je dat dacht aangeien er nergens iets in de media heeft gestaan over de vermissing of ontvoering van een kindje.
Nou nog nieteens daarom, maar omdat het achteraf meestal de ouders blijken te zijn die zoiets doen.
pi_63712862
Hoe oud?
Anne Lovett
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_63716498
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:00 schreef paddy het volgende:
Ik heb erachteraan gebeld, maar niemand die iets zegt Heb een hoofdagent in de familie zitten daar, maar hij weet van niets (zegt hij , tenminste)
Van wat ik gisteren op TV begrepen heb, zou de politie pas morgen (donderdag) meer info naar buiten brengen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 december 2008 @ 07:19:47 #26
3542 Gia
User under construction
pi_63716535
Wat je in zo'n gevallen ook vaak hoort dat het een tienermoeder betreft, wier kindje dood is geboren. Te vroeg of vanwege gebrek aan medische hulp direct overleden en vervolgens gedumpt. Veel kinderen hoeven thuis niet zwanger aan te komen en als de angst er goed inzit grijpen ze vaak naar zoiets.

Heel triest.

Maar inderdaad, zo'n opmerking "kan mijn kind nog wel veilig naar school" is echt achterlijk.
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 09:14:14 #27
8781 crew  Frutsel
pi_63717652
triest nieuws
nog geen nieuwe feiten
  woensdag 3 december 2008 @ 09:19:17 #28
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63717748
quote:
Op woensdag 3 december 2008 07:19 schreef Gia het volgende:
Wat je in zo'n gevallen ook vaak hoort dat het een tienermoeder betreft, wier kindje dood is geboren. Te vroeg of vanwege gebrek aan medische hulp direct overleden en vervolgens gedumpt. Veel kinderen hoeven thuis niet zwanger aan te komen en als de angst er goed inzit grijpen ze vaak naar zoiets.

Heel triest.

Maar inderdaad, zo'n opmerking "kan mijn kind nog wel veilig naar school" is echt achterlijk.
Hoe oud was het kindje dan?
pi_63721544
woensdag 03 december 2008 | 11:33
Deze krant gaat voor eigen speurder spelen ENSCHEDE – Er is een kinderlijkje aangetroffen in Enschede. De politie heeft 18 man op de zaak gezet. Meer informatie wil de politie op dit moment niet vrijgeven. Daarom hebben we uw hulp nodig. Wie weet iets over het slachtoffertje? Wie weet waar in Enschede zich dit heeft afgespeeld? Wie wil ons aan nadere gegevens helpen? U kunt contact opnemen, des noods anoniem, met Bert Janssen, verslaggever van deze krant. U kunt onze verslaggever bereiken op het volgende nummer:
06 200 142 45

Kennelijk is het een zeer ernstige kwestie gezien het zwijgen van de politie tot donderdag.
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2008 @ 11:56:06 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_63721724
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef Suko het volgende:
woensdag 03 december 2008 | 11:33
Deze krant[/url] gaat voor eigen speurder spelen . U kunt onze verslaggever bereiken op het volgende nummer:
06 200 142 45
Dat stond er gisteren idd ook al
  woensdag 3 december 2008 @ 12:05:20 #31
3542 Gia
User under construction
pi_63721983
quote:
Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hoe oud was het kindje dan?
Dat weet nog niemand. Kan een baby zijn, maar ook ouder.
Als het een ouder kind is, dan is het uiteraard niet doodgeboren.
In geval van een baby, kan dat wel.

Ik beweer ook niet dat het zo is, maar die verhalen hoor je ook vaak.
  woensdag 3 december 2008 @ 12:45:49 #32
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63723053
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand. Kan een baby zijn, maar ook ouder.
Als het een ouder kind is, dan is het uiteraard niet doodgeboren.
In geval van een baby, kan dat wel.

Ik beweer ook niet dat het zo is, maar die verhalen hoor je ook vaak.
Precies, jij weet het ook niet. Als er een dode peuter in je buurt gevonden wordt, is het toch logisch als moeder om ongerust worden?
  woensdag 3 december 2008 @ 12:53:24 #33
3542 Gia
User under construction
pi_63723188
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies, jij weet het ook niet. Als er een dode peuter in je buurt gevonden wordt, is het toch logisch als moeder om ongerust worden?
O, ja, maar het is niet logisch dat dat je eerste reactie is op zo'n bericht. Je stelt jezelf dan nogal in de slachtofferrol.

Bericht: Kinderlijkje gevonden in Epe.
Reactie: Ojee, daar woon ik ook, kan mijn kind nog wel veilig naar school?

Beetje overtrokken reactie, m.i. Maar goed, kan aan mij liggen.
Breng je kind zelf naar school en toon wat medeleven met het overlijden van dit kind.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:00:41 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63723363
Niet mee eens. Maar boeit verder ook niet en valt ook niet over te discussiėren.
pi_63724467
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Oh ja, zie ik nu pas, komt ook omdat de datum naar vandaag was ge-update.

Wat een drama overigens, zorgelijk ook omdat er niets maar dan ook niets wordt gemeld. Het betreft een grootschalig onderzoek: "Volgens de politievoorlichter is het onderzoek zo grootschalig dat er pas donderdag meer bekend wordt over de toedracht." http://www.twentenieuws.nl/

Waarom het zo grootschalig is zou toch moeten worden verklaard imo. Zijn er meerdere personen bij betrokken, vragen te over. Ik neem aan dat de buurt is ingelicht, althans dat zou moeten gebeuren. Volstrekt iedereen onwetend houden lijkt me niet wenselijk. En waarom pas morgen, hoe weet trouwens de politie zo exact een dag te prikken. Sjucht, weer een kind de dupe van whatever.
pi_63725269
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:56 schreef Loedertje het volgende:
Vreemd, hier gisteren nog niet

Of wij hebben verschillende links, zie ook:
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:54 schreef Loedertje het volgende:
Een reactie die ook getsie is:
[..]
Bron? Is niet van TC Tubantia.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_63726930
Waarom een woordvoerder van de Politie trouwens dit naar buiten brengt zonder ook maar wat aanvullende info of vragen, begrijp ik niet. wanneer het echt zo belangrijk is dat niemand er iets van mag weten, om zo achter de dader te komen? Dan heb je de dader in dit geval al gewezen op eventuele sporen die hij achtergelaten zou kunnen hebben, zodat je die kan gaan dichten. Of ze he en een spoor en willen dat de dader gaat happen.

Ik las trouwens ook een reactie over sbs. Dat ze eerder daar het nieuws naar toe zouden brengen(politie) , dan naar de streekkrant. (dat daarom de krant deze zet heeft genomen)

Ik moest trouwens wel glimlachen over de aanvallen naar de redacteur toe, alsof die het bericht naar buiten toe heeft gebracht. Dat was toch echt de politie zelf.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_63727137
quote:
Het kinderlijkje dat dinsdagavond in Enschede werd gevonden, lag naast een garagebox van een garagecomplex aan de Haaksbergerstraat.

Politie vindt kinderlijkje in Enschede

De politie werkt met achttien rechercheurs aan de zaak en is in de omgeving een buurtonderzoek gestart. Het babylijkje is voor sectie overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut.

De politie vraagt de hulp van alle (buurt)bewoners die voor of op 1 december in de omgeving iets gezien hebben wat kan bijdragen aan het oplossen van deze zaak. Het gaat om de kruising van de Haaksbergerstraat, BW ter Kuilestraat en de Burgemeester Jacobsstraat of Willem de Clerqstraat en Pathmosstraat.
http://www.depers.nl/binn(...)zaak-babylijkje.html
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63727892
Politie start buurtonderzoek in zaak babylijkje Enschede
Enschede, 03-12-2008

Op maandag 1 december 2008 hebben twee mensen in Enschede een babylijkje aangetroffen. Het lijkje is gevonden naast een garagebox van een garagecomplex aan de Haaksbergerstraat, voor de afslag BW ter Kuilestraat.
Het Team Grootschalige Opsporing (TGO) van de politie is momenteel met 18 rechercheurs bezig met een uitgebreid onderzoek. Het TGO is in de omgeving een buurtonderzoek gestart. Het babylijkje is voor sectie overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut.

Het TGO vraagt aan alle (buurt) bewoners die voor of op 1 december 2008 rondom de kruising Haaksbergerstraat/BW ter Kuilestraat/Burgemeester Jacobsstraat of Willem de Clerqstraat/Pathmosstraat iets gezien hebben wat kan bijdragen aan het oplossen van deze zaak, contact op te nemen met het rechercheteam, telefoon: 0800-455555. Uiteraard kan men ook bellen met Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000. Beschikbare informatie over dit onderzoek is terug te lezen op www.politie.nl/twente.
Bron: Politie.nl

Extra
RTVOost
TCTubantia
Google Maps

[ Bericht 32% gewijzigd door el_godi op 03-12-2008 16:31:22 ]
  woensdag 3 december 2008 @ 18:09:21 #40
3542 Gia
User under construction
pi_63730662
Het is dus inderdaad een baby. Kan het dus inderdaad van een pasbevallen tienermoeder ziijn die hier thuis niet mee aan durfde te komen.

Bij zo'n heel jonge meiden zie je soms ook niet eens dat ze zwanger zijn. Zeker niet als ze wat ruimere kleding dragen.

Erg triest als jonge meiden geen andere uitweg zien, of hebben, in dit soort gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')