Tsss... ze houdt niet eens van massages...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe wending aan het topic...
Misschien heeft k_man dan toch gelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Hik het volgende:
Tsss... ze houdt niet eens van massages...
Edit: wat ben ik toch ook een domme mutsquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien heeft k_man dan toch gelijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Flipsebel het volgende:
Edit: wat ben ik toch ook een domme muts![]()
Waarom niet gewoon een ordinair neukhotel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef flipsen het volgende:
Ze houdt niet van klamme handjes. Ik denk dat Neute en Tommie elkaar over een maand of 2 elkaar gaan uitwonen in Vietnam en dat MLI toe gaat kijken
Jammer dat ze niet naar Argentinië wil, had me leuk geleken om voor haar en UIO een romantisch hotelletje te boeken
quote:
Ik heb hem al even een pm gestuurdquote:Op woensdag 10 december 2008 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik verwacht nu ongeveer toch wel een FB topic... zeker omdat Static erin gepost heeft...
19u52, om precies te zijn....quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
Wat een lol weer op de vroege ochtend
O nee, het is al middag
Sinterklaas is een enge man, maar werd gedoogd omdat hij cadeaus bij zich hadquote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
En Fogel vonden je kids Sinterklaas leuk?
quote:Trouwens, het is Vogel. Allochtoon.
Ik geloof het wel. Ik heb -heel dwars, na al die weken van moeten- al dagen geen krant gelezen. Ook dankzij een beste griep trouwens. Jee, die kwam hard aan....quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
Gaoxing hoe is het nu in Bangkok? Alles rustiger daar?
quote:Op donderdag 11 december 2008 02:24 schreef Gaoxing het volgende:
Dat is trouwens echt iets wat ik mis van Guam: de aankomst van Santa. Dat was altijd op een zondagmiddag, op een klif naast het Hilton Hotel met een fantanstisch uitzicht. Iedereen nam een picknick mee (er was zelfs een picknickwedstrijd), en dan werden er kerstliedjes gespeeld door het Guam Symphonie-orkest en verschillende andere orkesten/bands/koren. En dan kwam Santa, rijdend op een waterbuffel (of soms in een karretje achter twee buffels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |