Volgens mij is het een vent.quote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef Flipsebel het volgende:
[..]
Psst, zeg eens eerlijk... ben je al een beetje verliefd op me?
Gewoon nu nog eens kijken. Wanhopige Fokkers genoeg...quote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Had hier ook niet met Flipsebel moeten posten natuurlijk, nu is het topic dood
Tssss... dat zeg je toch van Lucille ook niet!quote:
Ga het geen tweede keer opruimenquote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Die boeken van Playtrade zijn gewoon nieuwe boeken die als tweedehands worden verkocht.quote:Op maandag 8 december 2008 19:46 schreef Thetallguy het volgende:
Lonely Planet Blue List 2006 & 2007 + LP Best of Beijing voor het mooie bedrag van ¤11.67
Nu hopen dat tweedehands boeken op Play een beetje netjes zijn
En waarom wil iemand een nieuw boek als tweedehands verkopen? Oude druk misschien?quote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die boeken van Playtrade zijn gewoon nieuwe boeken die als tweedehands worden verkocht.
Om daarmee te voorkomen dat de uitgever de originele boeken niet meer verkoopt tegen de normale prijs, verkoop je ze onder de naam van 'tweedehands' tegen inkoopprijs. Net zoals auto's, TV's en wasmachines ook goedkoper met een ander merkje erop worden verkocht om van de voorraad (van de onderdelen) af te komen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Fogel het volgende:
En waarom wil iemand een nieuw boek als tweedehands verkopen? Oude druk misschien?
Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 8 december 2008 19:06 schreef flipsen het volgende:
Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:57 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een stageplek voor februari-juni
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heb je dan mooi uitzicht over de 18R en 18C. Of kijk je net over de parkeergarage.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:03 schreef Thetallguy het volgende:
Kantoor, 4 hoog geloof ik dus een beetje in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |