Aantal leuke dames op je werk.quote:Op zondag 28 december 2008 08:51 schreef Vogue het volgende:
Heb vandaag gisteren 2,5 uur in de sportschool doorgebracht om de schade van kerst enigszins weg te werken (ik heb me behoorlijk ingehouden al zeg ik het zelf). Score tot nu toe: -17 kilo sinds ik in Mexico woon. Nog 5 te gaan en Vogue is meer dan tevreden
Mijn kerstcadeau's: 8 wijnglazen, 3 gewone glazen, 4 tequilaglazen, appel-scrub achtig iets voor in de douche, 4 verschillende soorten groene thee, een zeepje in de vorm van een beer, en een sleutelhangerWe hebben cadeautjes geruild met het team (contractafdeling) van mijn werk en ik heb met wat vrienden op kerstavond een dobbelspel gedaan
Hier trouwens een (wazig) fotootje van het team van mijn werk. Zoek Vogue (met mijn donkere haar val ik nauwelijks nog op).
[ afbeelding ]
Lijkt me een mooi land voor UIO en aanhang om op voorverkenning naar toe te gaanquote:Op maandag 29 december 2008 12:47 schreef k_man het volgende:
Gisteren geen 3-op-reis, maar wel vijf kwartier de TopGear Special in Vietnam. Zag er aanlokkelijk uit.
Het is wel raak de laatste tijd in KLB. Laatst ook al met die prutser die naar het verkeerde vliegveld was gereden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
Voor het geval je het nou nog niet begrijpt
=> Mensen die op zuipvakantie gaan buiten hoogseizoen.
Ja oef!! Gelukkig!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:49 schreef Thetallguy het volgende:
Tis weer over
Willie ons nie' meer kennen?quote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hier niet. Zag 'm wel ergens in een ander topic.
Leeuuuuuuukkk!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:52 schreef Hik het volgende:
Hey Bora, hoe was je cruise?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |