Ik weet niet wat ik erger vindquote:Op maandag 22 december 2008 10:24 schreef DutchTrain het volgende:
Rendierauto's... en ik dacht dat bezorgberen al gek genoeg waren
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
Trouwens update'tje vanuit Cancun; mijn knappe Peruaanse huisgenootje is zwanger.... van de Spanjaard (denk ik). Ze is 10 weken zwanger en ze kennen elkaar 4 maanden nuZij is dolblij, want nu gaan ze trouwen. Hij is nu in Spanje om het uit te maken met zijn vriendin die hij al 4 jaar heeft daar. Tot zover de update
Leuke telenovela...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind![]()
Trouwens update'tje vanuit Cancun; mijn knappe Peruaanse huisgenootje is zwanger.... van de Spanjaard (denk ik). Ze is 10 weken zwanger en ze kennen elkaar 4 maanden nuZij is dolblij, want nu gaan ze trouwen. Hij is nu in Spanje om het uit te maken met zijn vriendin die hij al 4 jaar heeft daar. Tot zover de update
O ja, dat was ik even vergeten. Wij vertrokken uit en keerden terug naar Maastricht. Dan is het best te doen in een dagje op en neer..quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef Liejannuh het volgende:
Luxemburg is wel aardig, maar behoorlijk ver weg voor een dagje lijkt mij.
Allemaal pensionados uit de VS.quote:Ow, en de kosten om binnen Mexico te reizen vond ik bijzonder meevallen een paar jaar geleden. Costa Rica is, voor zover ik heb begrepen, behoorlijk gericht op amerikanen met bijbehorend prijsniveau.
Die zien we nooit meer... terug!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
Hij is nu in Spanje om het uit te maken met zijn vriendin die hij al 4 jaar heeft daar. Tot zover de update
Het is ook gezellig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:39 schreef Vogue het volgende:
Klinkt gezellig daarzo Halcon... Eerst een brutale roofoverval, daarna een schietpartij tijdens een feestje, en steekpartijen met glas. Je zal er maar zitten....
Hilarisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind![]()
Nee, het wordt waarschijnlijk wel Jordanië hoor. Syrië wil ik nog wel een keer terug om de rest te zien, ik ken nu alleen Damascus en dat was geweldig, maar pas kort geleden.quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef k_man het volgende:
Ik heb het ook niet makkelijk hoor; Autosleutel verpest hele avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |