Pomper!quote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
na een maand of 8 toch maar een unban aangevraagd
zal ze leren!
Geil Wijf?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wat een kuttopic man
zwaar klotequote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef JortK het volgende:
De oma van me vriendin is overleden.
Helaas ga je dat niet zo houden. En ik ben al zo'n slechte bij begrafenissen. Ik zou bij een onbekende nog jankenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
Ik heb er een heel raar gevoel van, het is het eerste sterfgeval in me leven wat ik van dichtbij meemaak.
*insert knuf smily*quote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
Ik heb er een heel raar gevoel van, het is het eerste sterfgeval in me leven wat ik van dichtbij meemaak.
Zo ben ik dus ookquote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas ga je dat niet zo houden. En ik ben al zo'n slechte bij begrafenissen. Ik zou bij een onbekende nog janken
Link?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Sterkte Jort.quote:
Ja, ik ga mij daar even mijn prontopiclink gevenquote:
Fucked up is dat he?quote:
sterkte kerelquote:Op woensdag 3 december 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
ik wist niet dat klonk jouw vriendin wasquote:Op woensdag 3 december 2008 14:45 schreef JortK het volgende:
Maar bedankt allen, gelukkig klonk me vriendin er nogal nuchter over.
Gecondeleerd Jortquote:Op woensdag 3 december 2008 14:35 schreef JortK het volgende:
De oma van me vriendin is overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |