Opdraven bij meets en gratis foto's makenquote:
Weet je wat ik bizar vind? Dat je zoekt op doekoe en op ham and eggsquote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik vandaag bizar vond? Dat ik bij zowel Doekoe als bij ham and eggs uitkom bij één of andere domme tropische plant. WTF
Vind jij het maar bizar dat ik een brede interese hebquote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Weet je wat ik bizar vind? Dat je zoekt op doekoe en op ham and eggs
Ik kan alleen de link niet vinden (behalve dat het dus allebei een plant is..)quote:Op woensdag 3 december 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind jij het maar bizar dat ik een brede interese hebIs heul niet erg
Both on two completely seperate occasions during the last 24 hoursquote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kom je erop fles om op Doekoe te zoeken en dan op ham and eggs?
De link tussen die tweequote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
de link niet vinden? Ik post ze allebei
Ik zoek vaker op de Engelse dan op de Nederlandse Wiki. En vaak pak ik de Duitse er ook nog even bijquote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk ook op dat de ene naar de NL wiki gaat en de andere naar de EN.
Jullie vrouwen moeten niet denken. Dan gaat het misquote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
Ah oke.Dacht dat er misschien een verband tussen die dingen zat, maar dus niet.
Ik ookquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zoek vaker op de Engelse dan op de Nederlandse Wiki. En vaak pak ik de Duitse er ook nog even bij
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten niet denken. Dan gaat het mis
Wat zei je fles? Ik ging namelijk eigenlijk in op de post van qu die begreep ik namelijk en jij niet.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Wat zei je fles? Ik ging namelijk eigenlijk in op de post van qu die begreep ik namelijk en jij niet.
Hoi Flesquote:
Qutie.quote:
Hey Flashquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heb je weleens
Lang geleden kanaik
Vieze natte sneeuw.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
damn t sneeuwt hier
mcdavid weet je al of je nog mee wilt?
doet eens niet zo negatiefquote:
jaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik hou van sneeuw.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
Sneeuw Pheno, sneeuw.Of een bakje water. Douche die aanstaat, toilet die doorgespoeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |