Aan je linker- of rechterbal?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik voel hier een miscommunicatie.
De laatste keer toen ze een fokmeet had is ze er mee getrouwd. Ik snap het welquote:
OMG jij hebt iemand via the interwebz ontmoetquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer toen ze een fokmeet had is ze er mee getrouwd. Ik snap het wel
Nou, wat een surprise, mij kennende...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
OMG jij hebt iemand via the interwebz ontmoet![]()
![]()
1337quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, wat een surprise, mij kennende...
ik ook!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
ok!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Ynske het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok. er is nu voor 5 personen gereserveerd voor as zondag 7 december
om 5 uur bowlen 2 uur, daarna eten.
variatie C hollands is doorgegeven.
er kunnen altijd nog meer mensen mee. maar als t er meer dan 6 worden moeten we zo snel mogelijk bellen zodat ze twee banen naast elkaar kunnen reserveren!
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:21 schreef Ynske het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok. er is nu voor 5 personen gereserveerd voor as zondag 7 december
om 5 uur bowlen 2 uur, daarna eten.
variatie C hollands is doorgegeven.
er kunnen altijd nog meer mensen mee. maar als t er meer dan 6 worden moeten we zo snel mogelijk bellen zodat ze twee banen naast elkaar kunnen reserveren!
Jouw bowlingballen zijn even groot als jouw bitterballen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:13 schreef Troel het volgende:
[..]
In de linker of de rechter. Dan stuitert de bal terug naar het midden toch?
flesquote:
Nergens last vanquote:
Hollander! Lopen kreng!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:47 schreef JortK het volgende:
Wat regende het hard...
Leuk....Dat mag alleen in het weekend! Dat wordt weer thuiswerken omdat josti'end Nederland er niet mee kan omgaan als ze in de auto zittenquote:
Thuiswerken ftw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk....Dat mag alleen in het weekend! Dat wordt weer thuiswerken omdat josti'end Nederland er niet mee kan omgaan als ze in de auto zitten![]()
Klinkt wel gezellig!quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
fles
qu
troel en bert
ik
ga je ook mee?
Bowlen is toch niet zo duur? Anders verkoop je toch het vliegtuigje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig!
Maar... studentenbudget heh
Al ga ik waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd 4 dagen per week werken!
Ik ben ook een studentquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig!
Hey we gaan juist een hypotheek van een ton nemen om even een nieuw vliegtuigje te kopen... dus mag ik het alsjeblieft even rustig aan doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bowlen is toch niet zo duur? Anders verkoop je toch het vliegtuigje?
Ik voel een afmelding aankomen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey we gaan juist een hypotheek van een ton nemen om even een nieuw vliegtuigje te kopen... dus mag ik het alsjeblieft even rustig aan doen?
Overigens is daar een vergadering over zondag bedenk ik me netff kijken of ik kan machtigen...
jij en je hamster?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey we gaan juist een hypotheek van een ton nemen o
Mja, hier ook uhm ww budget.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig!
De club denk ik.quote:
hier ook een zw budgetquote:
ook dat jaquote:
Hij probeerd het tenminste nogquote:
Ja, is daar wat mis meequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
En je bent er nog meegtrouwd ook!quote:
Van het internet?quote:
Eerst seksen, dan slapen. Gok ik zo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat nou het is nog kei vroeg man
Een vette FrankFurter eten in Duitsland?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil weer iets vets in het buitenland doen met de jaarwisseling
Er waren wat opties. Finland, te ver en te duur. Polen dan, te ver en dus te duur. Nu ligt er een voorstel voor Potsdam. Kom op, IETS moet lukkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een vette FrankFurter eten in Duitsland?
Nou, lekker gigantisch, als hij op 3 vrachtwagens kanquote:Op woensdag 3 december 2008 11:39 schreef mcDavid het volgende:
Zoh. As we speak wordt er een gigantische hijskraan in 3 delen op vrachtwagens geladen om richting duisburg te gaan!
Frietjesquote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Zo boodschappen gedaan, volgens mij mis ik nog dingen..
O en ik moet zo vlees uitleggen voor vanavond. Onee, woensdag frietdag..
Hai Qutie.![]()
quote:
En dan niet eens PM'en. Waar heb je gegeten? Witte huis? Of dat nieuwe tentje op de andere hoek?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Allen een goede woensdagmiddag gewenst. Hé Pheno, ik was afgelopen week nog bij je in de buurt. Gegeten in Lent enzo ook.
Ah, dat nieuwe ding bij de dijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, Zijdewind.
Ja! Dat. Was op zich wel lekker, maar service liet wat te wensen over.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik weet niet wat ikmijn moeder zo meteen ga maken. Het zal wel iets lekkers en eenvoudigs zijn
mjaquote:Op woensdag 3 december 2008 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet de bold maar de strikeout tags natuurlijk
Ik heb er een paar keer een gehad geloof ikquote:
Ik ookquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer een gehad geloof ik
ikke niet, maar vind t wel leukquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer een gehad geloof ik
Maar jij was gewoon mod, ik was nog steeds userquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |