quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef beverton het volgende:
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?
hij had maar ein stein!1111111111111EINZ!!@!!!!!111
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef beverton het volgende:
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?
hij had maar ein stein!1111111111111EINZ!!@!!!!!111
Ah! Het begint al wat duidelijker te worden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:03 schreef PARISHILTONfreak het volgende:
Vooral breezers gebruiken veel uitroeptekens achter hun woorden en zinnen en vaak zie je dus dat de helft uit uitroeptekens bestaat. Voorbeeld: DaT i$s MoO0iI!!!!1111!!1
FOK!kers zien dat dus niet aan voor een 'uitroepteken' en zeggen dat gewoon als een één.
Vandaar dus de EINSS!!!1111!!!111
Duidelijk?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ah! Het begint al wat duidelijker te worden.
Dus dit is een specifiek iets voor Fok en geen standaard breezer taal?
Technisch is het zo dat als je een "!" wilt tijpen, je de Shift-toets ingedrukt moet houden. Mocht je, omdat je in het heetst van de Fok!strijd zo snel aan het posten bent bijvoorbeeld, even de Shift niet ingedrukt houden, dan krijg je een "1" in plaats van een "!".quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef SeLang het volgende:
Ah! Het begint al wat duidelijker te worden.
Dus dit is een specifiek iets voor Fok en geen standaard breezer taal?
ik wil weten wanneer de eerste EINS gepost isquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Technisch is het zo dat als je een "!" wilt tijpen, je de Shift-toets ingedrukt moet houden. Mocht je, omdat je in het heetst van de Fok!strijd zo snel aan het posten bent bijvoorbeeld, even de Shift niet ingedrukt houden, dan krijg je een "1" in plaats van een "!".
Als volgt dus: HEY, HALLO!!!!!!!!!!!SHIFT los111.
Iemand heeft ooit bedacht dat het wel garppig zou zijn één van die "1"-en te vervangen door "één". Al snel kwam een andere Witzjacke op het idee in plaats van "één", "eins" te tijpen.
(H! H! H!, snap je, "Witzjacke", grapjas!!!!!1111111einszweiBierdabei111)
paultjuhhquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:29 schreef paultjuhhh het volgende:
GOED TOPIC EINSONEEINSZWEIPOLIZIEDREIVIERBRIEFPAPIERHIERMETDIEMIERANDERSSTOPIKJEPIEMELINMIJNBIER !
Ik vermoed in een topic met BS, FF, VAC en naastgetekende.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:30 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil weten wanneer de eerste EINS gepost is
leuk pienter ventje is datquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vermoed in een topic met BS, FF, VAC en naastgetekende.
Dat is niet echt aan regels verbonden en daar kan en moet je dus ook creatief mee omgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:56 schreef Inspi het volgende:
maar hoe zit het dan met de opbouw van zo'n zin?? daar komt er eerst een ! dan EINZ en dan 1 of maakt dat niet uit ??
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:29 schreef paultjuhhh het volgende:
GOED TOPIC EINSONEEINSZWEIPOLIZIEDREIVIERBRIEFPAPIERHIERMETDIEMIERANDERSSTOPIKJEPIEMELINMIJNBIER !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |