Was indd de eerste die in me op kwam.quote:
Ik gooi deze eens in de herhaling, misschien dat iemand hem inmiddels weet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
Edit: Dit dus.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:59 schreef Heidi- het volgende:
http://www.bnn.nl/scripts(...)af8ef74f54faa9107847
Weet iemand hoe het liedje heet dat je hoort op 11:00 ?
Koop - Come to mequote:Op woensdag 10 december 2008 00:05 schreef bullshit. het volgende:
Het liedje aan het begin van deze commercial
alvat bedankt
Dat was Milow - Ayo Technologyquote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Nashje het volgende:
Dat liedje wat die gast op het laatst zingt bij Ali B flat.. Mailo ofzo heette hij?
Ja! dr dre is het! hoe kon ik dat vergetenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Of anders "Xxplosive" van Dr. Dre.
Komt me bekend voor, ga even zoeken voor je. Waar zit volgens jou die Lollipop remix?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:08 schreef SuperRogier het volgende:
Nog steeds op zoek naar het 1e nummer dat gemixt wordt met A Milli, en als iemand die Lollipop remix weet
Ralvero - Party peoplequote:Op woensdag 10 december 2008 20:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, ga even zoeken voor je. Waar zit volgens jou die Lollipop remix?
Ah chill, die lollipop remix begint op 0:59. Kan ook zijn dat hij hem live mixt, maar dat lijkt me niet omdat hij geen kanaal open ragt met beat en hij wel behoorlijk precies uitkomt dan. Had al gezocht naar remixes van lollipop maar ik kan niks vinden; genoeg troep maar niet die ik zoek..quote:
Die zou het ook kunnen zijn ja!quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:00 schreef Compass het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer en 't is al wat ouder denk ik maar 't enige wat ik me nog kan herinneren van de text was iets met:
What do you think .... stars.... eyes zoiets... erg onduidelijk ik weet 't maar ik had de hele text totdat ik een ander nummer in mn kop kreeg.
't is gespeeld door een band denk ik. t klonk een beetje zoals the kooks en racoon en dat soort bandjes alleen vrij vrolijk nummer... en erg rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |